Regulamin działu
Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
czarny2891
|
Tytuł: [E36] Gwint e36 Max Speeding Rods Napisane: 20 stycznia 2018, 21:44 |
|
 |
Pierwsze kroki |
Posty: 26 Moje BMW: E91 177KM Kod silnika: N47B20C
|
Witam. Czy ktoś ma jakieś informacje na temat tego gwintu do e36, jakieś porównanie w stosunku do tat/mts, jak z twardością itd?
|
|
Góra |
|
 |
kirpek
|
Tytuł: Re: [E36] Gwint e36 Max Speeding Rods Napisane: 20 stycznia 2018, 23:50 |
|
 |
Zacna persona forum |
Posty: 1104 Moje BMW: pocket rocket 323ti Kod silnika: r6 :) Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
|
Pierwsza różnica to możliwość regulacji twardości. Czego nie ma w taśmietniksach.
_________________ 323ti Kolektor m50 Wałki s50 Lekki zamach 240mm Hamulec 325/294mm+ pompka e84 Szpera 40% w końcu na pokładzie! Gwint 4x kolumna Stroker waiting....... Jest przeciąg
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|