Hej, zamierzam poskładać sobie E46 330Ci na Track daye itp, głównie po to żeby się uczyć prawidłowo i szybko jeździć, niż cokolwiek wygrywać.
Od razu bardzo proszę abyśmy nie dyskutowali o tym na ile to ma sens i że to bedzie wolne auto i że lepiej E36 blablala bo nie po to ten wątek

Mam drugi wóz (R34 500hp) który jest szybki, ale jest jak niepełnosprawne dziecko, cały czas coś, drogie i ciezko dostępne częsci, maruda, nieprzewidywalny i szkoda mi go chłostać bo dużo siana wpakowane, dlatego pomysł padł na auto o podobnej masie ale wolnossące z podobną pojemnością i manualem, które będzie przede wszystkim w miare świeże i niezawodne - dlatego też od razu odpadło E36 bo mam dosyć już aut poniżej 2000r, najeździłem się gruzami w życiu

i chcę coś z seryjnym silnikiem jak najmniej zmodyfikowane.
Teraz do rzeczy, plan jest taki:
Cel - w miarę niezawodne, sprawne i możliwie szybkie wolnossące auto na TP, Silesia ring, Nur okazjonalnie
Baza - seryjne 330 Ci
Co przewiduję zrobić:
- gwint
- rozpórki
- opony, klocki, tarcze, płyny, filtry - wiadomo eksploatacja typowa na tor (planuję na pierwszy sezon zostawić oem hebel z 330 bo ponoć daje radę ale to się okaże)
- lekkie koła 17"
- wyrzucić co cięższe elementy ze środka + wiadomo kubły, pasy itp
- dyfer z M3 - i tutaj pierwsza rozkmina i pytanie do Was - czy dyfer z m3 z przełożeniem 3.6 nie bedzie za krótki na Tor Poznań?
- lekkie koło zamachowe ? tez pytanie czy M54B30 się z tym lubi ?
- wydech ? wiem że M52, M54 średnio lubią się z przelotem itp - jakies propozycje co zrobić z wydechem i co ma sens?
- dolot ? wkładka KN itp czy coś kombinować z zimnym dolotem?
Na dalszy plan (drugi sezon) zostawiam takie tematy jak:
- wywalenie wisko i gruba chłodnica wody, wiatrak elektryczny
- chłodzenie oleju
- elementy z laminatu i zejście z masy
- klatka itp
Będę mega wdzięczny za jakieś podpowiedzi i czy ogólnie dobrze kombinuję, może jest coś czego nie przewidziałem
