ULLISSES napisał(a):
Zależy do czego chcesz używać ten samochód. Jeśli ma być do jazdy na co dzień, to już sam ten silnik jest dość mocny, bo 211KM to nie mało. Problem jednak stanowi jego masa, bo wtedy auto jest źle wyważone i gorzej się prowadzi na śliskiej nawierzchni, na zakrętach. Po założeniu turbo prawdopodobnie nie będzie się zupełnie nadawać do jazdy w zimie i przy dużym deszczu. M50B25 bez Vanos będzie wg mnie lepszym rozwiązaniem. 192KM w serii i dobra podstawa do turbo.
Taniej niż turbo może wyjść upchnięcie tam M52B28, który w serii ma 193KM i bez większych kombinacji podciąga się go pod te 220KM - dalej trzeba grzebać. Do tego aluminiowy blok daje lepsze wyważenie i prowadzenie.
Oj Ulisses Ulisses znowu robisz to samo ! Ludzie piszą zapytanie a ty ich usilnie odowodzisz i chcesz przekonac do swoich racji

Niewiesz jak uturbic M30B35 to nie pisz lepiej NIC.
M30B35 w E30 nie prowadzi się źle, lata to bardzo dobrze ! Patrz Sosen i poprzedni sezon Toyo Drift Cup... I już nie jeden chłopak z tym silnikiem pod maską próbuje swoich sił w drifcie.
M50B25 będzie marnym rozwiązaniem bo będzie duuuuuużo słabsze !
Na forum
www.e12-e28.pl jest użytkownik Mikulak który ma m30B35 Turbo więc może ci pomoże tej kwestii.