BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Rozciągnięte amory-przód, ściśnięte-tył???
PostNapisane: 1 maja 2008, 09:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: szczecin
Witajcie!
Ten bardzo nie estetyczny problem dotyczy zapewne sporej części Naszych beemek. Mianowicie na postoju przód auta jest lekko uniesiony do góry i prześwit pomiędzy przednim kołem a błotnikiem jest większy niż prześwit między tylnym kołem i tylnym błotnikiem. Wygląda to ohydnie. Czy to zasługa poprzedniego właściciela, który cały czas przyspieszał ze startu zatrzymanego i unosił przód i w ten sposób rozciągnął amortyzatory z przodu i ścisnął z tyłu?? Co pomoże w tej sytuacji??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 09:54 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
luki 1980 napisał(a):
Czy to zasługa poprzedniego właściciela, który cały czas przyspieszał ze startu zatrzymanego i unosił przód i w ten sposób rozciągnął amortyzatory z przodu i ścisnął z tyłu??


To chyba nawet niemożliwe :D

Zauważ, że z przodu błotnik jest bardziej wykrojony. Stań sobie bokiem do auta i zobacz, to widać odrazu. Ja u siebie mam sprężyny -50/20 i felgi 18" i tak moim zdaniem przód za wysoko stoi, tak to już jest z 3'er


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 09:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Czy to zasługa poprzedniego właściciela, który cały czas przyspieszał ze startu zatrzymanego i unosił przód i w ten sposób rozciągnął amortyzatory z przodu i ścisnął z tyłu?? Co pomoże w tej sytuacji??


:zdziwko: a może wyciuciał?? Stary skąd Ty takie info wziąłeś?? ;)

Sprawdz amortyzatory w jakim są stanie,może sprężyny Ci już siadły.U po wymianie sprężyn z tyłu samochód wrócił do normalnej pozycji.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 13:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
najlepiej jakbys zrobił jakaś fotke,bedzie nam łatwiej

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 13:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 59
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36i Compact
Kod silnika: M43
pierwszy raz się spotykam z tym by był przód wyżej niż tył , chyba że masz amory od Tira :)
jak napisali przedmówcy raczej masz sprężyny do zmiany.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 15:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: szczecin
Maćku, dokładnie jak na twoim zdjęciu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 15:50 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
nie zapomnij ze przedni blotnik jest bazrzdej wyciety


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 17:21 
rdk napisał(a):
nie zapomnij ze przedni blotnik jest bazrzdej wyciety


MaRio-sKaTe napisał(a):
Zauważ, że z przodu błotnik jest bardziej wykrojony. Stań sobie bokiem do auta i zobacz, to widać odrazu. Ja u siebie mam sprężyny -50/20 i felgi 18" i tak moim zdaniem przód za wysoko stoi, tak to już jest z 3'er


Koledzy maja racje, ja już też nie raz się przyglądałem... i przyglądałem, jesli patrzy się na koła, to jest takie złudzenie. Wszystko zależy też od tego jak "stoi" auto. W e30 jeszcze bardziej się to rzuca ;)

Chyba, że faktycznie sprężyny..., ale jeśli jest tak jak u maku325i, to jest ok.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 20:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Jakby tylne koło było skrętne jak przednie też by bardziej wykroili blachę ;)

ale glebą da się temu zaradzić :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
moze sprezyny z przodu sa od innej wrsjii silnikowej!?? rozciagniecie amorow jest niemozliwe :D masz poprostu efekt KOZY :zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2008, 13:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: suwaÂłki
Sylwek_ch napisał(a):
Jakby tylne koło było skrętne jak przednie też by bardziej wykroili blachę ;)

ale glebą da się temu zaradzić :hyhy:

kolega ma racje lekkie obnizenie auta daje efekt miałem taki sam problem ale obnizenie -35przod i -15 tyl i teraz samochód stoi jak powienien (dla mnie ładniej)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2008, 08:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: szczecin
Dzięki Koledzy za odpowiedzi ;)
Żyć z tym pioruństwem nie mogę, dlatego włożę tak jak podpowiadacie sprężyny obniżające. Tylko czy będą współpracowały z seryjnymi amorkami? Muszę zamontować na obu osiach czy tylko z przodu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2008, 09:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
luki 1980 napisał(a):
włożę tak jak podpowiadacie sprężyny obniżające. Tylko czy będą współpracowały z seryjnymi amorkami? Muszę zamontować na obu osiach czy tylko z przodu?


do ok. -40 nie trzeba wymieniać amorków. Możesz na sam przód założyć -40 i wtedy będzie dobrze. Bo jak sobie wczoraj mierzyłem to od podłogi garażu do rantu nadkola z przodu i z tyłu jest różnica właśnie 4 cm :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL