BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jaki silnik ?
PostNapisane: 15 maja 2008, 21:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie-Krasnystaw
Moje BMW: E 36 ;E 21;E 34
Kod silnika: M42B18;M10B18;M50B25
Witam serdecznie posiadam autko Bmw 318is Compact i zastanawiam sie nad zmiana jednostki napedowej na 2,5l :hyhy: bo z tego co czytalem przegladajac wiekszosc tematow lepiej przezucic silnik niz go uturbiac jak wczesniej planowalem tylko teraz pytanko z jakiego autka by mi wszystko pasowalo :niepewny: slyszalem ze w serii 5 te silniki sie nadaja pasuja doslownie co do milimetra moze jakies inne tez by byly dobre co o tym myslicie ? dziekuje za odpowiedz pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2008, 21:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
To nie mam sensu. Jeśli ktoś ma 6 garów i chce z 2,0 zrobić 2,5, to OK - może i jest sens. Zawieszenie, hamulce, wał, skrzynia, komp i elektryka, etc...
Zresztą poszukaj. :hyhy:
To tak "po łebkach".
Cytuj:
Znalezionych wyników: 239

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=swap

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=swap

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=swap

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=swap

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=swap

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=swap

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=swap

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2008, 13:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: TARNOBRZEG
Wszystko da sie wsadzic do copakta ,kwestia kasy. wsadzneie m50b25 lacznie z czesciami i silnikiem to ok 4 tys, m52b28 to ok 6 tys , v8 to ok 8 -10 tys , m54 ok 12 tys , m power -14tys. ceny zawieraja robote czesci silnik. to tak z grubsza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 11:46 
Witam,
Ja aktualnie jeżdżę compaktem 318 tylko w tds-ie.
Mam też ochotę zmienić silnik na 2,5 bo to co pod maską już nie wystarcza ;)
Cały czas zastanawiam sie tylko czy ma to sens.
Może lepiej sprzedać tą betkę i zakupić z większą ilością kucyków?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 13:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
cannabis22 napisał(a):
Witam,
Ja aktualnie jeżdżę compaktem 318 tylko w tds-ie.
Mam też ochotę zmienić silnik na 2,5 bo to co pod maską już nie wystarcza ;)
Cały czas zastanawiam sie tylko czy ma to sens.
Może lepiej sprzedać tą betkę i zakupić z większą ilością kucyków?



zmiana samochodu to najprostsza sprawa, częśto najtańsza

swap z 4 na 6 cyl sie nie opłaca, ponieważ żbyt wiele el jest do przełożenia, a to jest kosztowne

jesli 2.5 l Tobie wystarcza poszukaj compacta 323, może byc tak ze po sprzedaży Twojego tdsa będziesz musiał dołożyc bardzo mała sumę ;)

jęsli 2.5 ( 170 km ) to zbyt mało to brak innej opcji, SWAP najlpepiej na 4.4 V8 lub M54B30 czyli r6 z e46 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2008, 05:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 59
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36i Compact
Kod silnika: M43
cannabis22 napisał(a):
Witam,
Ja aktualnie jeżdżę compaktem 318 tylko w tds-ie.
Mam też ochotę zmienić silnik na 2,5 bo to co pod maską już nie wystarcza ;)
Cały czas zastanawiam sie tylko czy ma to sens.
Może lepiej sprzedać tą betkę i zakupić z większą ilością kucyków?


a jak byś rozważał wymianę silnika,to za ile byś swój obecny sprzedał , bo ja bym był zainteresowany i jaki ma przebieg

Pozdro.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL