BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] podniesienie mocy w m50b25
PostNapisane: 16 września 2008, 10:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
witam :D podobny temat zamiescilem na 5er ale tutaj tez sie podziele i czekam na opinie ;)
...niedawno kupilem bmw e34 3.5 ze wszystkim praktycznie co fabryka dawala ;) teraz w mojej glowie zrodzila sie nastepujaca mysl!! można by bylo kupic e34 m50b25 tez na wypasie
typu skora itd mysle ze za jakies 10 tys-12 tys z sekwencja mozna by kupic...i tu zaczyna sie moj pomysl... (zalezy kto jakim budzetem dysponuje i kto jaki model bmw lubi i nazywa kultowym) kupic silnik m52b28 i wsadzic kolektor dolotowy od m50b25 zestroic do tego filtr w obudowie termicznej typu k&n oczywiscie z poprowadzonym dolotem zimnego powietrza nastepnie wydech nie musi byc caly sportowy wystarcza barany bez kata i dedykowana koncowka..wystroic i na pewno bedzie szybsze od m30b35 i bedzie mniej spalalo :br: :) (wyjety silnik mozna sprzedac co zwroci nam troche kosztow) mysle ze taka operacja kosztowalaby ok 2.5 tys (wliczajac sprzedany silnik)

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 12:09 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Porządny swap w e30 na m52b28 kosztuje ok. 8-9 tys., jeśli zlecasz fachurze. Jeśli robisz sam odejdzie robocizna, ale i tak sam silnik ok. 3 tys. zł, przeróbka elektryki silnika (EWS?) ponoć droga - ok. 2 tys. zł. Do tego dodatki - stożki, baranki, kolektor ssący itp duperelki. Za zdrowe m30b35 zgarniesz ok. 1000-1500 zł (przynajmniej na alledrogo widziałem za tyle).
Do m30b35 tanio dorzucisz dobry chip, baranki. Silnik paliwożerny, ale dużo bardziej "idiotoodporny".
Tak czy siak, powodzenia życzę :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 12:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
mowa o modelu e34 z silnikiem 2.5 (m50b25) a nie m30b35... ja robilem swap z 1.8is na 2.5 w modelu e36 i wcale nie wyszlo mi 8-9 tys tylko ok 4... sama robocizna to wydatek rzedu 500 zl!! silnik mialem z kabelkami kompem za 1900zl...wiec nie mowimy tu o sumach rzedu 9 tys

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 12:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3138
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E61 535D LCI
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164424
Tylko że w M52 trzeba się uporać z EWSem...

_________________
E36 320iA Sreberko ---> E46 330Ci ??? ---> E61 535D Gray
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 12:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
co to jest dokladnie ten ews i gdzie sie znajduje?? nigdy nie mialem z tym problemu

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 13:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ews to fabryczny imobilajzer w kluczyku,

przeszczep m50 jest faktycznie tani
m52 juz nie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 13:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
czyli ze jak przeloze kompa to bym musial przelozyc tez stacyjke i reszte czy jak?? nie odpali na tej stacyjce co bylaby seryjnie??

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 13:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Cytuj:
czyli ze jak przeloze kompa to bym musial przelozyc tez stacyjke i reszte czy jak?? nie odpali na tej stacyjce co bylaby seryjnie??


nie odpali

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 15:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
albo przekladasz stacyjke z instalacja EWSa
albo usuwasz informacje o EWS z kompa - koszt 500-800 zl

reszta to banał - silnik wyjac wlozyc i podpiac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 12:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
nie tak do końca bo trzeba pamiętać by były na tym samym osprzcęie Boch/simens ja się na to naciołem i mam cholerny problem bo przełożyłem z całym kompem i wiąchą m50b20 na m50b25 i okazało się że wtyczki nie pasują, a nie znalazłem takiego przypadku na forum


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL