BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] bmw kompresor
PostNapisane: 19 września 2008, 12:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
witam...przegladajac strony w necie natknalem sie na temat kompresora w bmw...co o tym myslicie...?? nie mowie tu o jakims vortechu lub innym bardzo drogim sprzecie ale np mozna kupic uzywany kompresor od mercedesa slk na allegro chodza po ok 1000zeta (to polowa sukcesu) kazdy kto ma odrobine pojecia orurowanie zrobi sam i sam go zamocuje miejsca zazwyczaj jest sporo... ten patent jest o wiele tanszy niz turbo dluzej podziala silnik bo nie musi byc zakuwany i konikow dostanie troche w m50b25 minimum to 40 :) doladowanie reguluje sie za pomoca kol pasowych wiec jest git :) temat wart przemyslenia :)
http://tomekkk.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/87503.html na przykladzie seata :) inter nawet nie jest potrzebny :P

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 12:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Temat ciekawy, wymaga rozwinięcia, :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 13:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
na pewno da sie cos takiego zrobic , ale bedzie duuuuuuuuuzo dłubania. kompresorów z mietka jest kilka do wyboru:
http://allegro.pl/item437803772_mercede ... lnika.html
którys na pewno bedzie sie w stanie jakos dopasowac gabarytami.czekam na opinie ludzi którzy sie na tym bardziej znają.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 21:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
tez mnie bardzo interesuje ten temat
http://allegro.pl/show_item.php?item=436287996 :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 23:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: Jetta A5
AC_SCHNITZER napisał(a):
tez mnie bardzo interesuje ten temat
http://allegro.pl/show_item.php?item=436287996 :hyhy:


No ciekawa aukcja kolo daje jeszcze wszystko pod m42 czyli np. mój silniczek :)
tylko wydaje mi się że pod gaz to już nie podejdzie...(obecnie mam sekwencje BRC)
Chyba że istnieje możliwość żeby gaz na tym tez pojechał....

Pozdro:)

_________________
"Nie dziękuj " kliknij "Pomógł" :super:

VW on board :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 09:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
z instalacja gazowa (sekwencja) bedzie jeszcze latwiej wyregulowac bryke niz na pb :) zakladasz kompresor podpinasz pod kompa instalacje i kalibrujesz pokaze czy przy maksymalnych obrotach masz dobrej wielkosci dysze i komp wszystko wykalibruje... na gazie czasami samochod potrafi lepiej jezdzic niz na benzynie tylko kwestia poprawnego ustawienia

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 10:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
AC_SCHNITZER napisał(a):
tylko wydaje mi się że pod gaz to już nie podejdzie
a czy mi sie wydaje czy wlasciciel tej aukcji z kompressorem ma wlasnie LPG?? mozna tez do kolesia przez aukcie zapuyac czy to na gazie pyka :ok: :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 13:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
http://www.streetracing.pl/forum/index. ... =kompresor pozwolilem sobie wkleic linka do bmw 328kompresor...jest dokladnie zrobione...

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 15:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Ja już dużo projektów śledziłem właśnie na kompresorach eaton, wpiszcie sobie na ebay.de eaton i wyskoczy wam parę nówek za 200 euro etc. Problemów jest jak przy każdym takim pomyśle cała masa i co dziwne widziałem jak ludzie rezygnowali w połowie prac na rzecz instalacji turbo...

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 15:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
szwedu napisał(a):
Ja już dużo projektów śledziłem właśnie na kompresorach eaton, wpiszcie sobie na ebay.de eaton i wyskoczy wam parę nówek za 200 euro etc. Problemów jest jak przy każdym takim pomyśle cała masa i co dziwne widziałem jak ludzie rezygnowali w połowie prac na rzecz instalacji turbo...

na rzecz instalacji turbo? To chyba nieporownywalnie wiekszy koszt? a mzoe sie myle?

ile by trzeba bylo zaplacic za wsadzenie kompresora powiedzmy do m52 liczac koszty materialow i tego co trzeba przerobic w warsztaach + mniej wiecej kwota ktora trzeba miec w zapasie na nieplanowane rzeczy (ale nie piszcie tu o jakis dramatycznych przypadkach gdzie trzeba caly silnik skladac na nowo)

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 18:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
tez planuje dołożenie kompresora i jak sobie policzyłem to wersja bez intercoolera wyniesie mnie gdzies z 3000zł,chociaz z intercoolerem byłaby wydajniejsza(ale to znowu trzeba szukac miejsca na rurki itd.)wiekszosc zeczy zamierzam robic sam.a turbo duuuuzo wiecej,wydaje mi sie ze do 6 cylindrów gdzies w granicy 10000zł(tak zeby to miało rece i nogi)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 19:50 
reza, błagam, proszę się, zrób to i zamknij buzię raz na zawsze tym, co pytanie "jak zabrać się za tuning 1.8i czy is'' odpowiadają "zmień 2.8"

:padam:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 03:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
reza napisał(a):
tez planuje dołożenie kompresora i jak sobie policzyłem to wersja bez intercoolera wyniesie mnie gdzies z 3000zł,chociaz z intercoolerem byłaby wydajniejsza(ale to znowu trzeba szukac miejsca na rurki itd.)wiekszosc zeczy zamierzam robic sam.a turbo duuuuzo wiecej,wydaje mi sie ze do 6 cylindrów gdzies w granicy 10000zł(tak zeby to miało rece i nogi)

jezu...
Kup sobie w takim razie kalkulator bo same strojenie oprogramowania pod kompresor to 2000zl chłopcze czyli rozumiem ze o rurowanie kompresor, BOV, paski, kola, mocowania , i inne duperele których nie pamiętam kupisz za 1k zl :wstyd:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 12:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
chodzi mi o same czesci do zamontowania(kompresor,paski,rurki,bov,łączniki itd) to wyjdzie te 3000zł.no i jeszcze wskaźniki ,z czesciami nie problem,najwiecej zabawy jest z poskładaniem tego wszystkiego i zamocowaniem.a strojenie to dopiero jak juz wszystko uda sie poskładac i spasowac(a to pewnie troche zajmie),w v-techu zrobią mi to za około 1500zł.kompresor juz mam,właśnie eaton m62:)dałem za niego 800zł :P wiec koszty idą w dół.do tego jeden koles pracuje w intercarsie,inny w tokarni,jeden prowadzi serwis samochodowy,jeszcze inny jest kierownikiem DBK wiec koszty nie będą spore.za kompresor wezme sie dopiero za około miesiac bo jeszcze nie skonczyłem obecnych modyfikacji(wciaz czekam na czesci) i musze poskładac silnik.wy wszystko zawsze liczycie po najwyrzszych cenach?takich jakie wam krzyczą w serwisach,firmach tuningowych itd.?ja za cały kompletny dedykowany wydech(kolektor,tłumik srodkowy i koncowy) supersprinta do m40 zapłaciłem 2000zł,a najlepsze jest to ze był kupowany przez intercars:)a jak szukałem w firmach tuningowych handlujacych supersprintami to za sam kolektor najtaniej krzyczeli po 2000zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 16:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
reza napisał(a):
wy wszystko zawsze liczycie po najwyrzszych cenach?


Ja i pewnie wiele innych wynosi z życia pewne doświadczenie i w większości wypadków a tym bardziej właśnie przy aucie zaplanowane koszta to tylko zarys bo zawsze każda zabawa kosztuje więcej niż się planowało bo zawsze są niespodzianki. Więc tak, rozsądny człowiek zawsze zawyża koszta.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 17:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
masz racje ze koszta najczesciej duzo przerastaja planowane,sporadycznie trafiaja sie okazje lub sprzyja szczescie.ale przy kompresorze wiecej jest pracy własnej(lub warsztatu),robienie ramy na kompresor,łap,dorabianiu kółek,flanszy,adapterów,napinacza,robienie dolotu.czesto trzeba przenosic zbiorniczki wspomagania,filtry weglowe itd.ale jest to dużo tańsza alternatywa dla turbo.choc przyrosty sa duzo mniejsze.ja nie sr... pieniedzmi wiec szukam soporo zanim cos kupie,czasami na jakis klamot czaje sie po pare tygodni z nadzieją ze trafi sie tak zwana okazja:)a jak musze cos kupic to szukam gdzie beda mieli najtaniej,czasami roznice sa spore(tak jak z tym supersprintem).pozdrowienia dla maniaków tuningu m40:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 14:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
http://www.youtube.com/watch?v=0PRZQzU- ... re=related przyklad ze dziala i to dobrze dziala :)

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 16:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
m3bawaria napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=0PRZQzU-ujE&feature=related przyklad ze dziala i to dobrze dziala :)

:zdziwko: no tak, założył kompresor żeby lepiej gumę palić...
Co za wieś :wstyd:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 19:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
szwedu napisał(a):
m3bawaria napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=0PRZQzU-ujE&feature=related przyklad ze dziala i to dobrze dziala :)

:zdziwko: no tak, założył kompresor żeby lepiej gumę palić...
Co za wieś :wstyd:


a co uwazasz ze zaklada sie kompresor lub turbo do normalnej jazdy?? bez szalenst?? jak sie tak przerabia , tyle czasu i pieniedzy w to wklada to na pewno nie dlatego zeby mozna bylo wyjechac w niedziele do kosciolka na msze 10min wczesniej niz zwykle!

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
krzysiekbb napisał(a):
szwedu napisał(a):
m3bawaria napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=0PRZQzU-ujE&feature=related przyklad ze dziala i to dobrze dziala :)

:zdziwko: no tak, założył kompresor żeby lepiej gumę palić...
Co za wieś :wstyd:


a co uwazasz ze zaklada sie kompresor lub turbo do normalnej jazdy?? bez szalenst?? jak sie tak przerabia , tyle czasu i pieniedzy w to wklada to na pewno nie dlatego zeby mozna bylo wyjechac w niedziele do kosciolka na msze 10min wczesniej niz zwykle!

Nie paliłem gumy nigdy tak i nie będę , podejście indywidualne, chciałbym mieć kompresor a nie turbo i już śledziłem trochę takich tematów , jak bym miał wreszcie ten swój kompresor zainstalowany to przyjemnością by dla mnie było wyprzedzanie jakiś fajasów w s klasie za pól miliona , zawody 1/4mili i takie fajne sprawy a nie dla jarania gumy w miejscu , dla mnie to szczyt debilizmu i marnowania pieniędzy.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL