BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] xenon
PostNapisane: 24 października 2008, 17:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 294
Lokalizacja: WOT,wiązowna
Moje BMW: e90 325d
Kod silnika: m57
Garaż: bylo e39 m52b25
jest
colt cz34
e90 325d 253KM 600Nm
witam co to moze byc ze jedna strona dziala xenonow a druga dziala tylko chwile i gasnie zaraz juz przetwornice zamienilem nawet od kolegi pozyczylem i tez nawet zarnik u niego sie zwalil ?????????????????????????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
KTOS napisał(a):
witam co to moze byc ze jedna strona dziala xenonow a druga dziala tylko chwile i gasnie zaraz juz przetwornice zamienilem nawet od kolegi pozyczylem i tez nawet zarnik u niego sie zwalil ?????????????????????????????

jeśli chodzi o HId'y to sprawdź połączenie z żarnikiem, bezpiecznik od padającej strony lub czy przewody nie są poupalane.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 08:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 98
Lokalizacja: zabrze
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52
zamien przetwornice miejscami jesli problem bedzie z drugiej strony to wina przetwornicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 23:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Ja mialem tak samo po zapaleniu lamp jeden xenon sie polil a drugi gasl po chwili i czasami sie zapalal na pare minut.Wymienilem zarnik i jest ok :ok:

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 294
Lokalizacja: WOT,wiązowna
Moje BMW: e90 325d
Kod silnika: m57
Garaż: bylo e39 m52b25
jest
colt cz34
e90 325d 253KM 600Nm
problem jak byl tak i jest w sobote bylem u elektryka i ten zrobil mi obejscia i puscil od akumulatora przez przekaznik i bylo ok. ale dzis problem wrocil i znowu mryga prawa strona nawet przetwornice zmienilem na slimy te cienkie i stronami tez zamienialem i nic i zarnik nowy wsadzony w niedziele :zalamany: mam juz dosc :zalamany: wyrzucam te xenony widac u mnie niemaja racji bycia a kolejnego zarnika kupowal nie bede bo to kolejne 70 zeta ,wkladam zarowki i pytanie jakie sa najlepsze H1 ?
http://moto.allegro.pl/item464510120_h1 ... iatla.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 21:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Ja polecam dwie marki żarówek, te z twojego linka i philips night vision (czy jakoś tak). Niestety czasami jedne i drugie potrafią świecić zarówno 3 tygodnie jak i rok. Zależy od sprawności twojej instalacji w samochodzie i jakości dróg po których na co dzień jeździsz. :P

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 21:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 294
Lokalizacja: WOT,wiązowna
Moje BMW: e90 325d
Kod silnika: m57
Garaż: bylo e39 m52b25
jest
colt cz34
e90 325d 253KM 600Nm
chodzi cii o wstrzasy i dlatego slaba zywotnosc a sam jakie masz lucass_81


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 21:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Wstrząsy, napięcie w instalacji elektrycznej, itp. ale te żarówki są mocno wyżyłowane "fabrycznie" i stąd także to palenie.
Dwa lata temu miałem osramy osram silwer-cośtam oraz cool blue - paliły się mi regularnie co 3 miechy :zdegustowany: Więc kupiłem philips vision plus i philips bluevision. Te drugie były naprawdę dla mnie super. Philipsy wytrzymały prawie rok. Po czyszczeni lamp założyłem osram night breaker (z ciekawości i trochę osób je polecało). Światła naprawdę super świeciły - żarówki znowu wytrzymały ok roku. Lecz tym razem wykończył je regulator napięcia (miałem problemy z nim). Teraz mam założone (głównie z ciekawości) jakieś zwykłe, bodajże narvy i są OK. Ale osramy night breaker będą zakupione na mijania a na drogowe pójdą philips bluevision przy najbliższej okazji. Chyba, że skuszę się na HID, ale to jeszcze przemyślę. :-k :mrgreen:

EDIT:
Tak sobie myślę, że jeszcze spory wpływ na żarówki ma jakość aku (czyli napięcie na instalacji musi być nie dużo i nie mało ;) ), no i wg mnie mocno jeszcze daje popalić dla wolframu w żarówce odpalanie samochodu na zapalonych światłach.

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 18:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kurcze u mnie pojawil sie ten sam problem po wymianie zarnika bylo OK a teraz jak sie xenon zapali to po jakis 2-5 minutach gasnie.Musze wyłaczyc swiatla i wlaczyc spowrotem to z ktoryms razem sie zapali znowu na 5 minut. Co to jest :|

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: ElblÂąg
pewnie zapłonnik do wymiany. przynajmniej tak u mnie bylo:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 21:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Zaplpnnik to ta przetwornica? A moze cos z bezpiecznikiem?Tylko zabardzo nie wiem gdzie jest bezpiecznik od swiatel mijania prawa strona bo ta puszeczka z bezpiecznikami jest jakos kiepsko opisana :zawstydzony:

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: aaaaaaaaaa
może masz jakieś zwarcia w instalacji... zobacz stan kabli... bo pewnie masz zestaw HID i tam trzeba podpiąć instalacje z przetwornic do standardowych kabli...

_________________
aaaaaaaaaaaaaaaa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 17:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Jak kupilem ta bwnie to juz xenony byly.na przetwornicy pisze cos chyba po niemiecku.Kable sa ok.Jak idzie to inaczej podlaczyc do standardowych kabli?

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: aaaaaaaaaa
przema436 napisał(a):
Jak kupilem ta bwnie to juz xenony byly.na przetwornicy pisze cos chyba po niemiecku.Kable sa ok.Jak idzie to inaczej podlaczyc do standardowych kabli?



to jeszcze zależy czy masz ksenony zamontowane fabrycznie czy z zestawu... bo jeżeli fabrycznie to nie wiem(lampa ksenonowa)... a jezeli masz zestaw ksenon HID to zestaw podpinany jest do dwóch kabli w lampie (plus i minus) które właśnie mogą być uszkodzone, przetarte, lub przepalone i to właśnie może powodować różnego tego rodzaju usterki... Miałem tak w Hondzie i żarówki albo gasły albo sie przepalały non stop... Wymieniałem na nowe lepsze i nic.... dopiero gdy wymieniłem kable było ok... Tylko że tam ksenonu nie miałem ale może to też być przyczyną...

_________________
aaaaaaaaaaaaaaaa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: dzwo
montaz ksenonow jest niezgodny z prawem :P

http://www.auto-swiat.pl/media,podglad/Samodzielny_montaz_ksenonow___rozwiewamy_wszelkie_watpliwosci,Id-334/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 23:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
To nie jest instalacja fabryczna.W kloszu mam dwa kable ktore sa polaczone z przetwornica a z niej wychodzi kabel do zarnika.Ogladalem kable i wydaje sie wszystko OK ale te w kloszu(lampie)sa slabo widoczne wiec dokladnie nie wiem. :/ Ale postaram sie je sprawdzic

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 18:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 211
Lokalizacja: Wrszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m40b18
pixiu napisał(a):

kolega chyba nie uważnie oglądał filmik :P nie jest nie zgodne z prawem montowanie HIDów, ale często są źle użytkowane, źle montowane itd, przez co stają się niezgodne z normami... tak to git... najlepiej wrzucić specjalne lampy (całe), aby miały autopoziomowanie, spryskiwanie lamp i nikt nie powinien się czepiać... a tak to ryzyk fizyk...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL