BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Kompresor-> montaż
PostNapisane: 19 listopada 2008, 11:41 
Witam.

Chciałbym poprosić o wszelkie informacje odnośnie kompresorów, tj. szczególnie o ich montażu DIY, jeśli ktoś ma jakieś linki z szczegółowymi opisami, bardzo proszę o nie.

Jeśli ktoś już też zamontował sam, nie w firmie kompresorek, też proszę o cynk ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 11:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wieść gminna niesie, że GARCIA RAMIREZ miał w E46 kompresor, może jego dopytaj :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 11:49 
rorafalki, tylko o ile dobrze kojarzę, on nie zakładał sam, tylko firma jakaś chyba :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 11:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
chyba tak :|

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 11:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
troszkę o nim napisał (Łukasz) w tym temacie: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8626

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 12:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Dzikus napisał(a):
Jak zakupisz kompresor to jest dołączona szczególowa instrukcja montażu, po co Ci 10 stron teori ludzi którzy na oczy kompresora nie widzieli...


włśnie...

..::CZARNY::.. bierzesz kompresor i montujesz, reszta wyjdzie "w praniu" :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 12:11 
Dzikus napisał(a):
Jak zakupisz kompresor to jest dołączona szczególowa instrukcja montażu, po co Ci 10 stron teori ludzi którzy na oczy kompresora nie widzieli...


Dlatego napisałem wyraźnie, żeby cynk mi dali Ci, którzy już robili, albo chociaż dali cynk z linkami, kto montował...

Boje się trochę nieprzewidzianych kosztów-niespodzianek i konsekwencji... chciałbym poczytać trochę. Mój silnik stary trochę, z jednej strony szkoda ładować, ale z drugiej... nie będzie szkoda do nauki :evil:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 12:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
..::CZARNY::.., nie pie..rz głupot tylko pakuuj V8 madafaka a nie jakieś kompresorki do m40, po 1000km silnik sie wy..ra i tyle bedzie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 12:28 
///ESIU napisał(a):
..::CZARNY::.., nie pie..rz głupot tylko pakuuj V8


Na big dick madafaka przyjdzie czas, to już są znacznie większe hajsy i stanie auta na kołkach przez dłuższy czas.

Czyżbyś się bał, że Twój wyścigowy klekot mamy dostanie łomot od M40? :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 12:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
..::CZARNY::.. napisał(a):
Na big dick madafaka przyjdzie czas, to już są znacznie większe hajsy i stanie auta na kołkach przez dłuższy czas.


gadasz bzdury straszne. v8 wyjdzie 2 razy taniej niz kompresorek w m40. Ty myslisz ze na kompresorku sie skończy? załozysz go i bedezie wszystko latało długo i szczęśliwie? i ze taka fura będzie nie zawodna i na codzień? jestes w sporym błędzie. no chyba ze zlecisz to komus i wstawisz duży worek pieniędzy, ale i tak bez remontu kapitalnego silika sie nie obejdzie
widziałem wiele projektów turbo i wszystkie wyglądaja w ten sposób ze stoja po kika miesiecy, kilka przejażdzek na cwiartke i znowu stoja bo w takich projektach zawsze ale to zawsze jest cos do dłubania
a swap to jest pare dni i pozamiatane

v8 w e30 na czysto to koszt jakieś 13tyś zł, na czysto z gratami i robotą.

ja mysle ze taniej suma sumarom

..::CZARNY::.. napisał(a):
Czyżbyś się bał, że Twój wyścigowy klekot mamy dostanie łomot od M40? :hyhy:

to była by moja życiowa porażka. dostać łomot w mamy klekocie od m40 połer

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 13:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Sylwek_ch napisał(a):
..::CZARNY::.. bierzesz kompresor i montujesz, reszta wyjdzie "w praniu" :D


a po co montowac? a jak bedziesz chcial pompowac opony w innym garazu to co? bedziesz musial odkrecac go i tak w kolko... lepiej zrobic go na kolkach zeby byl bardziej przenosny.


:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
..::CZARNY::.., luknij to:
http://www.racingforum.pl/E36-328i-komp ... 51841.html
jest tam więcej bawarek z modami ale głównie turbo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 16:24 
mongooes napisał(a):
a po co montowac? a jak bedziesz chcial pompowac opony w innym garazu to co? bedziesz musial odkrecac go i tak w kolko... lepiej zrobic go na kolkach zeby byl bardziej przenosny.


:rotfl: :rotfl: :rotfl:


No własnie takie coś chciałem, ale tutaj na kółkach, może skoro nie mam gazu, to do bagażnika go dać?

Obrazek

///ESIU napisał(a):
widziałem wiele projektów turbo


Turbo to nie kompresor.

///ESIU napisał(a):
gadasz bzdury straszne. v8 wyjdzie 2 razy taniej niz kompresorek w m40.


A Ty gadasz jeszcze większe bzdury. V8 w 318i E36 to trzeba liczyć ze 20. tyś. podejrzewam, żeby to było zrobione tak, jak ja chcę. Na to obecnie nie mam ziko.

///ESIU, a czy Ty wsadzałeś kompresor do jakiegoś silnika?

Jeśli nie, to:

Dzikus napisał(a):
po co Ci 10 stron teori ludzi którzy na oczy kompresora nie widzieli...


trollu, thx za linka, chociaż to nie do końca to, o co mi chodziło


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 20:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Instrukcja montażu kompresora w M3 e46:
http://www.activeautowerke.com/pdf/product15a.pdf
Mam nadzieję że pomogłem.

A co do tego że silnik ma wytrzymać 1000km to podobno zestaw kompresora ESS musi przejechać bez usterek 100tys km. Po drugie np. Kolega Maros ma w swojej M3 e46 kompresor, 550KM i jeszcze mu nic nie wybuchło, a pozatym wszyskim dokłada :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 21:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
kompresorem(np. eaton m62,m45 lub m90) przy doładowaniu 0,5 bara mozna osiagnąc z 1.8 m40 około 35-40KM po zestrojeniu.przy wyższym doładowaniu silnik szybko by umarł.tu masz troche o kompresorach:
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 39396.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 09:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
..::CZARNY::.. napisał(a):
Bobby_Valentino, oczywiście, że jestem zainteresowany wiedzą na ten temat. Jak coś daj linka panie.


Poszło PW.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 19:10 
Temat oczyszczony z OT.

Albo piszemy na temat, albo nie piszemy nic, albo dostajemy osta za OT.

Dziękuję.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Hmmmmmmm moje pytanie o kompresor ( czy ciężko załozyć koszt kompresora i efekty ) do M30B35 chyba nuie było OT??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 11:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
wiesz, niektórzy nie znoszą krytyki i jak kasują to wszystko jak leci ;)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 11:50 
Faktycznie, post Zdzira 850I może się zagalopowałem i kasowałem wszystko po kolei :wstyd:


Ostatnio edytowano 23 listopada 2008, 13:42 przez Czarny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL