
Może niech dotrze do niektórych informacja że istnieje coś więcej w modyfikowaniu aut niż tylko magiczne litery
S.W.A.P, doposażanie na serię full max opcja i pieszczenie i spuszczanie się nad dopracowaniem szczegółów pod tytułem gleba felga i inne pierdy.Jako przykład macie
Stana, w dupie mam że jest jakieś xxxxx auto co objedzie to E46, a że nie chodzi bokiem, a że śmo tamto.Zaturbione?? Zaturbione, dało się ??? Dało się i jest git i o to właśnie chodziło.
Cytuj:
wiem że każdy napisze to kup sobie wiekszy motor z wiekszym momentem i mocą standard... Projekt polega na tym aby nie zmieniac silnika ani modelu... Chciałbym zrobic mechaniczny tuning 1,6 i podniesc moc i moment...
To jest pytanie, to jest sedno tematu i na to należy odpowiadać.Całe pieprzenie że coś się nie opłaca zostawcie w domu dla emerytów i rencistów.Teoretyków od pyty a konkretów nie wiele.Dajcie sobie siana.
Cytuj:
1.obróbka głowicy,sportowy wałek,kolektor z kwasówki(baran),dedykowany układ wydechowy lub robiony na zamówienie,renomowany dolot(airbox),program pod modyfikacje,plus różne duperelki.cena samych klamotów to około 4000zł(z uwzglednieniem elementów współpracujących,uszczelek itd.) bez programu.przyrost mocy max 35%
2.turbo.koszt całkowity około 10000zł,przyrost mocy 60-70%
Cytuj:
Jest jeszcze trzeci.
Kompresor. Przy dobrych wiatrach można się zamknąć w 3000-4000zł. Może nawet mniej, jak się dobrze poszpera. Tak do 170-180 można by chyba 1.6 zrobić, żeby to nie był wcale wielki wyczyn.
I oto właśnie chodzi.
