BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 19:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Jaka gleba do coupe M40
PostNapisane: 23 lutego 2009, 15:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam

Jest to mój pierwszy post/temat wiec chce sie przy okazji przywitać..

Niedlugo bede zmienial zawias w moim E30 i mam do Was pytanie, wiadomo jak w M40 jest nisko miska...a jadac po naszych drogach troche sie przerazilem i zastanwiam wogole nad sensem gleby ;/ jak bezpiecznie obniżyc kanta aby nie uszkodzic miski? (w gre wchodzi tez oslona) zastanawiam sie nad 40/40 a 60/40 czy 60 to nie jest troche "za nisko" (wiem że nie ma takiego pojecia jak za niski samochod ;) ) chce pojezdzac "okrakiem" pod krawezniki i raz na jakis czas pojechac na wioske gdzie sa polne drogi wiec prosze o Wasze opinie, Pozdrawiam... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 17:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
zacznij od osłony miski...
a później możesz wsadzić - 40 - ale z tym nawet nie wjedziesz na krawężnik :] ja tak miałem - każda próba kończyła się zgrzytem.
a -60 to tylko na równe drogi :] niestety miska w m40 jest za nisko :(

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 17:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1856
Lokalizacja: Włocławek
Dołączę sie do tematu

Czyli -40/-40 pozostaje...chyba starczy...

Jakie sprężyny możecie polecic do seryjnych amortyzatorów?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: PoznaĂą
No bo wyżej niz 40 nie ma takiego efektu i uroków gleby, jutro to pomierze wszystko, oczywiście jeśli bedę widzial krawęznik poza możliwości samochodu to nikt nie karze pod niego wjeżdżac, osłona miski tez musi być przemyślana nie może przylegać sciśle do miski musi byc jakaś przestrzeń na wentylacje...

Tu jest obniżona 60/40 (zdjecie z allegro)Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 23 lutego 2009, 19:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Miałem E46 obniżoną na amorkach sachs M-tech i sprężynach H&R czerwonych 55/35 i było żle, czasem zawieszałem się na progach zwalniających. A o krawęznikach nie było mowy.

Obrazek
Obrazek

Obecnie mam M-Pakiet na zawiasie M-tech ze sprężynami M-tech na miejsce H&R i jest już rewelka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 23:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: PoznaĂą
No tak ale e46 jest napewno dłuższa od kwadrata, zawieszenie mtechnic do e30 jest praktycznie takie jak seria z tego co slyszalem....wiec nie ma sensu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 23:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: PoznaĂą
No tak ale e46 jest napewno dłuższa od kwadrata, zawieszenie mtechnic do e30 jest praktycznie takie jak seria z tego co slyszalem....wiec nie ma sensu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 23 lutego 2009, 23:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Jak się nie mylę to M-tech w E30 jest niżej jakies -10 lub -15 mm ale nie zagwarantuję tego.Ale jeśli masz zderzaczki również M-tech i oponki na niskim profilu to to było by dobre rozwiązanie dla Ciebie. To jest na prawdę dobry kompromis między komfortem a wygladem i praktycznym w miarę jeżdżeniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 00:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
40/40 bedzie słabo wyglądać... przód powinien być niżej. proponuje 60/40 i ślizg pod miche i bardzo ostrożna jazde :kwasny:

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 23:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: PoznaĂą
Co przez to rozumiesz? chodzi Ci o śpiących policjantow i krawezniki? czy dziury? bo nie chce sie w byle dziure wj***** i miche urwać albo czyms zahaczyc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: PoznaĂą
Dzisiaj wymierzylem i miska jest 13-14cm od ziemi :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL