BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 05:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] M30 UTURBIONE PROBLEM Z ELEKTRYKĄ
PostNapisane: 27 października 2008, 20:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: wawa
Witam mam problem z instalacją w uturbionym M30. W aucie jest niewiadomego pochodzenia wiazka. Próbowałem z kompem od M30. nr: 261200151, 150, i 179. Wg. BMW parts. powinien działac prawidłowo na 179, ale przekaźnik od pompy klika i wogle całość się gubi. Natomiast w miare działa na 151. Mam cała wiazkę od 535i z kompem 179 i zamierzam przełożyć wszystko, tylko teraz TPS mam z prostokątna 3 pinową wtyczką, a ta wiązka ma tps z okrągłą 6 pinową. Pomocy bo moja inwencja sie wyczerpała. Może ktoś mi podeśle scchematy do tych wiązek. Ew jakiegoś biegłego elektryka w tej materii. W Warszawie.
Pozdrawiam i Dziękuje za wszelka pomoc.

_________________
ROMAN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 02:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 62
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34 530i
Kod silnika: M30B30
moze powinienes to troche jasniej opisac? bo ja i chyba nikt inny nic z tego nie zakumal


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 09:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Jak masz na 6pinów to nie jest do TPS tylko do przepustnicy elektrycznej ,ale wtedy komp ma inny nr,musisz poszukać innej wiązki,lub tą przerobić

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 16:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 62
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E34 530i
Kod silnika: M30B30
hmmm ciekawe,ja na szczescie nie mam takich problemow
chociaz jestem elektronikiem to jeszcze nie siedzialem w tym ale gdzies widzialem w mojej e30 325 jakies dziwne kostki i zlacza pokitrane niewiadomo gdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 19:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
To co opisuje kolega to norma,wystarczy tak ja napisałem zrobić,najlepiej było by załatwić schemat żeby wiedzieć gdzie się wpiąć tps,a tampto poprostu wyciąć,

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL