BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 08:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Montaż nakładek progowych M3, klej czy spinki ??
PostNapisane: 9 marca 2009, 20:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
Zabieram się za montaż nakładek progowych i zacząłem szukać jaki sposób ludzie wybierają i niestety znalazłem różne opinie dlatego pytam się was jaki sposób jest lepszy...

*spinki - wiercimy dziurki wsadzamy spinki, plug & play i próg siedzi. Minusy, po pierwsze najlepiej byłoby mieć szablony do dziur na spinki, które ciężko znaleźć (chłopaki na BMW-klubie piszą, że bez szablonów też się da więc jakoś damy radę bez szablonów ;) ) podobno bardzo łatwo zdjąć nakładki co może niezwykle spodobać się amatorom cudzej własności :zly: , bez względu na to jak zabezpieczy się dziury na spinki, ingeruje się w nadwozie i znacznie podwyższamy ryzyko wystąpienia rudej :niepewny: . Główne zalety...tak jak fabryka nakazała progi siedzą ;)

*klej do szyb - nie trzeba wiercić dziur, łatwość montażu, ciężej zdjąć próg ale PODOBNO da rade... ? Klej do szyb podobno odkleja się bez lakieru i da rade to zrobić, brak nowych dziur - brak zagrożenia ze strony rudej. Wady...?? :niepewny:

Zastanawiam się gdybym przytarł nakładkę o jakiś krawężnik i trzeba by było go polakierować jakoś trzeba go zdjąć, bo chyba słabo da się go polakierować na aucie ;)A jak będzie klej to mogą być jakies problemy?

Proszę zaznajomionych w temacie o zajęcie strony w tym temacie. Może zdejmowaliście już nakładki nieraz to będziecie wiedzieli jak sprawa wygląda.

pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 20:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Siema.

Nie rób wiochy kolego z tym klejem chyba że masz progi z żywicy :] jak kupisz oryginalne spinki to próg będzie się trzymał i nie będziesz się zastanawiał kiedy klej puści...:) Wcale nie potrzebuje szablonów, wystarczy trochę cierpliwości, same spinki można ruchomo przestawiać wiec zawsze masz parę mm granicy błędu. Resztę mocować tj. od czoła progów-przód/tył i w dolnej części złap na śrubki z torxem. Odkręcenie całego progu to nie jest 5minut roboty. A jak się jeszcze niepokoisz to załóż Alarm na te progi :)

pozdrawiam

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 21:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
e-36m43/e-46m47 napisał(a):
Siema.

Nie rób wiochy kolego z tym klejem chyba że masz progi z żywicy :] jak kupisz oryginalne spinki to próg będzie się trzymał i nie będziesz się zastanawiał kiedy klej puści...:)


Progi oryginalne zdjęte z M3 dwa dni temu od kolegi z forum :cwaniak: Klej to żadne druciarstwo tylko dobra alternatywa dla spinek, wątpię żeby była wogóle taka możliwość, aby klej kiedykolwiek puścił. Dla mnie to żaden argument. Chce aby było lepiej a nie łatwiej. Dodatkowe dziury w progach to na pewno żaden bonus :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 21:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
było już o sposobach montażu tych nakładek na forum parę razy ! :cisza:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 21:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
ANDREW E36 napisał(a):
było już o sposobach montażu tych nakładek na forum parę razy ! :cisza:

Było jak kto zamontował ale nie było, który sposób jest lepszy :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Jeśli chcesz - odstąpię Ci szablony, ja wg. nich zakładałem. Są rozwiercone, ale starałem się ich tak bardzo nie zniszczyć ;) Widzę że jesteś z wa-wy więc kosztowałoby Cię to tylko wysyłkę plus piwo za fatygę dla mnie :D

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 21:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
Kurde MichcioManiak, super, poszło PW do Ciebie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL