BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Wszystko na temat szpery
PostNapisane: 20 marca 2009, 10:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa/Radzymin
Więc posiadam e34 530 v8 jakie mam przełożenie i czy moge tam włożyć każdy rodzaj dyfra

_________________
Nie ma to jak bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko na temat szpery
PostNapisane: 20 marca 2009, 12:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
prezes_sebo napisał(a):
Więc posiadam e34 530 v8 jakie mam przełożenie i czy moge tam włożyć każdy rodzaj dyfra


Sprawdź na deklu to będziesz wiedział, akurat w BMW często coś się zmienia i wcale nie musisz mieć takiego dyfra jak w specyfikacji z VIN`u. Jak odpowiednio poprzerabiasz układ napędowy to i z E60 dyfer wsadzisz.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 13:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa/Radzymin
podobno wystarczy zmierzyć grubość flanszy i jak sie zgadza to bedzie dobrze podobno

_________________
Nie ma to jak bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 13:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
prezes_sebo napisał(a):
podobno wystarczy zmierzyć grubość flanszy i jak sie zgadza to bedzie dobrze podobno


To ci ktoś głupot naopowiadał.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 14:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa/Radzymin
gość na allegro sprzedaje szpere 3.97 od 2.5 automat i jest przekonany ze bedzie pasował

_________________
Nie ma to jak bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 17:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
prezes_sebo napisał(a):
gość na allegro sprzedaje szpere 3.97 od 2.5 automat i jest przekonany ze bedzie pasował


Jeżeli jest z E34 to będzie pasować.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 18:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa/Radzymin
dzięki kolego

_________________
Nie ma to jak bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 14:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa/Radzymin
mam jeszcze jedno pytanie czy dyfer od m5 e34 3.91 ze szperą oryginalną będzie pasował do e34 3.0 v8 i czy wiesz jak to sie bedzie ewentualnie zachowywać bo to jest oryginalna szpera płytkowa ?????

_________________
Nie ma to jak bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 00:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
A ja mam pytanie czy dyferencjały ze szperą się jakoś bardziej psują jak sie driftuje?

Bo kupiłem e30 wyłącznie do driftu i nie wiem czy lepiej zaspawać most czy kupić ze szperą 25%. Wolał bym szpere 25% by móc normalnie manewrować na parkingach itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 10:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Spawaj zwykły dyfer :ok: przecież napisałeś że auto ma służyc wyłącznie do driftu na parkingu ze spięciem 100% manewrujesz bez użycia wstecznego .Za cenę jednej sprawnej szpery kupisz 4 zwykłe dyfry .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 20:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa/Radzymin
kolego DanielsDS masz kogoś kto sie zajmuje spawaniem dyfra bo ja nie wiem czy kupic zaspawany czy swój zaspawac????

_________________
Nie ma to jak bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
prezes_sebo napisał(a):
kolego DanielsDS masz kogoś kto sie zajmuje spawaniem dyfra bo ja nie wiem czy kupic zaspawany czy swój zaspawac????


Do spawania wystarczy mechanik który potrafi spawać, ja mam tutaj jednego co mi niby pospawa. A kolega kupił most do e28 na dużej głowie dał do pospawania gdzieś w Pruszczu i się okazało ze wszystko pasuje oprócz płosi. I nie wiemy od czego jest ten dyfer bo do e30 też nie pasuje może podejdzie do e34......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 09:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa/Radzymin
a jakie ma przełożenie bo jak by pasował do e34 530 v8 to bym go łyknoł od was

_________________
Nie ma to jak bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 11:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa/Radzymin
hehe znalazłem spawacza dyfrów jak bedzie potrzeba to piszcie :hurra:

_________________
Nie ma to jak bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 21:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: zagĂłrĂłw
DanielsDS,

witam zaspawywales most? mam pytanie jak dokladnie trza to zrobic mam e36 325 i zamiarzeam zaspawac w niej most daj mi jakies wskazowki jak to zrobic z gory dzieki i pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 21:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: zagĂłrĂłw
Marek WGR,
witam zaspawywales most? mam pytanie jak dokladnie trza to zrobic mam e36 325 i zamiarzeam zaspawac w niej most daj mi jakies wskazowki jak to zrobic z gory dzieki i pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 21:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: zagĂłrĂłw
prezes_sebo,

witam zaspawywales most? mam pytanie jak dokladnie trza to zrobic mam e36 325 i zamiarzeam zaspawac w niej most daj mi jakies wskazowki jak to zrobic z gory dzieki i pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 21:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
bmw__arkos napisał(a):
Marek WGR,
witam zaspawywales most? mam pytanie jak dokladnie trza to zrobic mam e36 325 i zamiarzeam zaspawac w niej most daj mi jakies wskazowki jak to zrobic z gory dzieki i pozdro
nie zaspawywałem i nie mam pojęcia jak zaspawac fachowo dlatego nie udzielę Ci informacji na ten temat .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Wszystko na temat szpery
PostNapisane: 29 grudnia 2013, 19:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Panowie szukam szpery do swojej e34. Na jakiej głowie szukać? i czy wszystkie będą pasować?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Wszystko na temat szpery
PostNapisane: 29 grudnia 2013, 20:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 41
Posty: 1052
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
mechanizm różnicowy zaspawaj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL