BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 13:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] E30
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 15:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PoznaĂą
Czesc, przymierzam sie do swap'a. Chce wrzucic do mojej E30 cabrio (M40b18) nowa jednostke a mianowicie M50b20.

W zwiazku z tym mam do Was pare pytan:

1. Jakie zalozyc amory i sprezyny. Teraz mam bilstein'a - chyba. Tak na moje to obnizka jest rzedu: przod i tyl 40 mm.

2. Co z hamulcami? Zminic tylko tarcze - jesli tak to na jakie i czy cos jeszcze.

Co sadzicie o M50b20 w tej budzie?
Lepszy wariant od IS'a?

Z gory dzieki za podzielenie sie uwagami.
pozdrawiam


Ostatnio edytowano 12 kwietnia 2009, 20:18 przez slimcat, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 18:30 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Na Twoim miejscu, jeśli pchałbym do e30 jakieś M50, to co najmniej M50B25.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 18:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
w porównaniu do is'a to:
- masz te ~ 10KM więcej
- lepszy dźwięk itp
- cięższą bude
- musisz zmienić zawias na ten pod silniki 6cyl
- nie wiem jak z ukł przeniesienia napędu

hamulce najlepiej by było założyć większe

co do swadzenia M50B20 może coś większego? i z Vanosem?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PoznaĂą
No tak, cos wiekszego....
Jest wystwiony na allegro motor M50b25, silnik, lapy, sprzeglo, komp, przeplywke. Ma ponoc nakulane 160k km. Gosc chce 1800 pln.

Tyle ze temat pozostaje dalej otwarty tzn. jakie hamulce co by sie w odpowiedniej chwili zatrzymac :) no i zawiecha - silniki sa odp cieze od M40 o jakies 30 kg.

Poradzcie co poczac.

Kupowac tego M50b20 czy M50b25. czy pojsc po malosci i wstawic motor do IS.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 20:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Z hamulcami nie musisz nic robic ,przecież cabrio ma wentylowane tarcze z przodu a z tyłu tarczo-bębny i skoro wystarczały żeby skutecznie zatrzymac ten samochód z silnikiem m20b25 wystarczą i do m50b25 .Tak jak koledzy napisali jeśli ma byc m50 to b25 może lepiej m52 b28 ? Opcja z is-em też niezła a w każdym razie korzystna cenowo bo wystarczy silnik ,wiązka i sterownik reszta zostaje .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 10:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Marek WGR napisał(a):
b28

tak tylko wszystko cos kosztuje, benzyna też

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 13:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
powerbmw napisał(a):
Marek WGR napisał(a):
b28

tak tylko wszystko cos kosztuje, benzyna też
sugerujesz że m52b28 spala więcej od m50b25 ? bo że m52b28 jest droższy w zakupie to wiadomo skoro kolega rozważa co lepsze to chyba im więcej argumentów tym łatwiejsza decyzja .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 15:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PoznaĂą
Czesc, zdecydowalem sie jednak na kupno motoru 1.8 IS.
Wlasciwie to juz go zamowilem.
Motor bedzie wkladany w przyszlym tygodniu.

Dziekuje wszystkim za rady i opinie.

jak juz bedzie po wszystkim to wrzuce pare fotek.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 16:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30377
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
slimcat napisał(a):
ak juz bedzie po wszystkim to wrzuce pare fotek


koniecznie zrób galerie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL