BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 04:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] swap w Z3
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 11:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: Z3, E39 525iA
Kod silnika: M52TUB25, M54b25
Witam. Mam Z3 z 1.8 M43. Chce zrobic swapa na albo 1.9 16v (z czym nie ma problemu) lub na 2.0 z E36 ... no i moje pytanie brzmi co musze wymienic ? tzn czy skrzynia moza zostac z 1.8 ? mam seryjna blokade mostu 25% czy most tez musi zostac wymieniony ?? nigdy nie robilem takiego czegos dlatego pytam czy mi sie wogole to oplaci :] (niechce 2.8 odrazu mowie ! chodzi mi tylko i wylaczznie o 2.0 ! wiec prosze mnie nie przekonywac ze odrazu lepiej 2.8 czy nawet wiekszy :D po prostu mi sie marzy 2.0 i to juz mi kompletnie styknie.)
Tak wiec prosze o takie krotkie streszczenie tematu :D pozdrawiam

_________________
Profesjonalne usługi detailingowe w Łodzi ! zapraszam www.clinic4car.pl
Sklep z kosmetykami do auto detailingu www.clinic4car.pl/sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 11:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nic Ci nie styknie, ładuj 2.8 :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 11:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47TU
ja mam 325 i nie styka :hyhy: :D

bierz 2.8 :super: !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 11:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: Z3, E39 525iA
Kod silnika: M52TUB25, M54b25
hehe wiedzialem, ze tak bedzie hehe :D panowie mi tylko chodzi ooo R6 :D chce 2.0 z 2xvanos :D mam na oku nawet z 98R za 2000zl ze skrzynia. (z anglika) to chyba nie duzo prawda ? przelozyc sam dam rady tylko zanim to zaczne robic chcialem sie dowiedziec czy czekac mnie beda jakies niespodzianki ? wiem ze 2.8 jest mocny itd :D ale jeszcze raz mowie ze mi nie o to chodzi :D chce miec R6 i tyle ;] odglos 2.0 mi w zupelnosci wystarczy moc tez ;]

_________________
Profesjonalne usługi detailingowe w Łodzi ! zapraszam www.clinic4car.pl
Sklep z kosmetykami do auto detailingu www.clinic4car.pl/sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
2.0 to za mało, bierz min. 2.8 albo od razu S50B32 :hyhy: będziesz miał wszystko :super:


tak na poważnie: jak już robisz to zrób coś nie tylko dla zasady, tylko żeby miec z tego jakiś pożytek. A 2.8 da Ci znacznie więcej frajdy, poczucie bezpieczeństwa na drodze (podczas wyprzedzania) i dźwięk również ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 12:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47TU
zadaj sobie lepiej pytanie czy to ma sens finansowy... bo sam swap bedzie cie kosztowac tyle samo a mozesz miec 193 konie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 14:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
batimek napisał(a):
(niechce 2.8 odrazu mowie ! chodzi mi tylko i wylaczznie o 2.0 ! wiec prosze mnie nie przekonywac ze odrazu lepiej 2.8 czy nawet wiekszy po prostu mi sie marzy 2.0 i to juz mi kompletnie styknie.)

Mysle,ze przy zmianie z 1.8 na 2.0 skrzynia i dyfer mogo spokojnie zostac.Czyli potrzebujesz silnik z wiazka i kompem

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47TU
tylko po co pakowac sie w te wszystkie komplikacje dla marnych 0.2l ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 14:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
panmarcin napisał(a):
tylko po co pakowac sie w te wszystkie komplikacje dla marnych 0.2l ??

Z prostej przyczyny:Bo wlasciciel tak chce

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 14:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
na moje to nie ma sensu, marne efekty a na 2,8 to już się grubo nie opłaca.

chyba ze inwestorowi to nie robi :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
to chyba nie jest temat o tym czy sie opłaca czy nie i nikt o to nie pytał.

spider, jesteś pewny że skrzynia ma identyczne mocowanie do bloku? numery się oczywiście różnią i z ETK wynika, że 4 i 6 cyl miały różne, ale czasem w praktyce okazuje się że mocowania mają takie same...
wały w 6 i 4 cyl są różnej długości. różnia się nawet w wersjach z i bez LSD.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
bartus napisał(a):
spider, jesteś pewny że skrzynia ma identyczne mocowanie do bloku?

Nie pewien nie jestem
bartus napisał(a):
numery się oczywiście różnią i z ETK wynika, że 4 i 6 cyl miały różne, ale czasem w praktyce okazuje się że mocowania mają takie same...

No wlasnie,jesli ta skrzynia bedzie pasowac do 2.0 to chyba nie ma sensu zmieniac
bartus napisał(a):
wały w 6 i 4 cyl są różnej długości.

Ale jak sie okaze,ze skrzynia z 1.8 bedzie pasowac to wal chyba moze zostac?
Jak sie myle to niech mnie ktos poprawi

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
ok, tylko w takim razie na jakiej podstawie piszesz, że spokojnie mogą zostać? :|

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
bartus napisał(a):
na jakiej podstawie piszesz
z doswiadczenia

bartus napisał(a):
to chyba nie jest temat o tym czy sie opłaca czy nie i nikt o to nie pytał.
to po co to ciagniesz ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 20:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
przed chwilą spider napisał, że jednak nie ma pewności ...
nie wiem jak Ty ale ja nie ciągnę ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 21:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
bartus napisał(a):
ok, tylko w takim razie na jakiej podstawie piszesz, że spokojnie mogą zostać?

Juz ci wyjasniam.Pisalem,ze skrzynia i wal moga teoretycznie zostac,jezeli zakladamy,ze beda pasowac mocowania do 2.0 a tego nie wiem na 100% Bo jak wiadomo 1.8 ma 140KM a 2.0 150KM.Tak wiec raczej skrzynia i wal wytrzymaja te 10KM wiecej.Teraz juz wiesz co mialem na mysli ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 22:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
edit.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 17:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: Z3, E39 525iA
Kod silnika: M52TUB25, M54b25
sorka ze odswierzam ale chwile nie moglem odpisac na posty. Wiec silnik M43 ma 115 KM nie 140. Wiec tutaj juz moze byc problem ze skrzynia... :/ narazie daje sobie spokoj ze swapem dopuki nie uzbieram przynajmniej z 6tys i odrazu wrzuce 2,5 (ninechce 2.8 :D:D) pozdrawiam wszystkich

_________________
Profesjonalne usługi detailingowe w Łodzi ! zapraszam www.clinic4car.pl
Sklep z kosmetykami do auto detailingu www.clinic4car.pl/sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 18:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
Ja w e46 z 318i m43 118km przedzedlem na m52tub20 wzmocniona programem i pipercrossem;) I wymienilem tylko silnik wiazke i kompa, wal skrzynia dyfer itp zostaly, hamulce i zawieszka tak samo , bo w moim przypadku niczym sie nie roznily od tych jakie byly w 2.0r6. Koszt przy oddaniu starego silnika wyszedl 2tys z groszami za czesci i przekladke wiec moim zdaniem bylo tanio;) Reszte kwoty ( w sumie poszlo 7 tys) to moje prywatne widzimisie na mody felgi itp;fd

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL