BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323 czy 328?
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ÂłomÂża
Witam,obecnie posiadam 316 i znalazlem to http://allegro.pl/item697656923_bmw_e36 ... _swap.html zadzwoniłem do owego gościa i powiedział ze zrobi mi swap na 323 za 2600zł + do tego zostawiam mu swój obecny silnik.Powiedzcie mi czy opłaca mi sie ? i który silnik polecacie 323 czy 328 ? Poniewaz istnieje również mozliwosc włorzesnia 328 Z góry dziekuje


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2009, 19:17 przez arekz1988, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Oczywiście że 2.8. Z tym że proponowałbym nie sam silnik ale też wał, most, półosie, wydech i hamulce.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
Cena obejmuje z tego co widzę w ogłoszeniu "silnik komp. , skrzynia biegów, dyfer wał." czy za to też dopłacasz ?

A gdzie reszta ? Hamulce, Zawiesznie itd ?

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ÂłomÂża
nie dopłacam wszystko ma kosztowac 2600zł nie za bardzo znam sie na tych czesciach...A mozecie powiedziec czy takie 328 duzo wiecej bedzie palilo niz 323 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
arekz1988 napisał(a):
wszystko ma kosztowac 2600zł nie za bardzo znam sie na tych czesciach.


No wrzucenie silnika to jedno. Ale chyba nie chcesz jeździć na zawieszeniu z 316 i na tych śmiesznych hamulcach w dodatku z tyłu bębnowym.

Dobry Swap z 316 na 328 w którym robimy wszystko tak jak należy czyli hamulce, zawieszenie + osprzęt silnika i przeniesienie napędu z 2.8 to są koszta dość duże i w 2600zł to się w życiu nie zamkną nawet jak byś to robił sam.

Także zapytaj tego gościa co obejmuje konkretnie cena 2600zł , wymianę jakich części ?

Bo jeździć 2.8 z zawiasem i hamulcami z 316 to samobójstwo... pomijając już fakt, że auto nie będzie tak szybkie jak prawdziwe 2.8.

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ÂłomÂża
dzwoniłem teraz do typa i mówi ze za zawieszenie musiałbym doplacic 200zł a za hamulce 450zł razem to by wyszło około 3500zł.Pytałem sie o silnik to osobiscie mowił ze bardziej polecałby 323 od 328.Mówił ze w 323 przy dosyc energicznej jezdzi mozna uzyska 10l po miescie a w 328 ponizej 13l sie nie zejdzie a różnica w mocy minimalna.Co o tym sądzicie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Jak masz wybór to olej 323 i bierz 328.
Różnica w mocy nie jest minimalna a bardzo konkretna.
Ani jedno ani drugie po mieście nie zejdzie poniżej 10l, nawet jeżdżąc emerycko.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
http://www.allegro.pl/item704362514_zaw ... 7_rok.html samo tylnie zawieszenie spójrz na cene.

Nie możliwe, że facet chce za kompletne zawieszenie 328 z robocizną 200zł takich okazji to nie ma zwłaszcza jak facet głównie się tym zajmuje to zna ceny, coś kręci, hamulce tył też coś za tanio wychodzą części i robocizna - trzeba przewody ciągnąc itd.

Mówię za 3500zł części i robocizna swapa porządnego z 1.6 na 2.8 nie zrobisz, zapytaj użytkowników co takie swapy robili.

A z tym "fachowcem" dał bym sobie spokój, zadzwoń do Kozła z Wrocławia - robi profi swapy tylko do BMW i zna się na rzeczy zapytaj jego jaki będzie koszt kompletnego swapa z 316 na 328 to sam się przekonasz.

Numer tel wysłałem na Pw

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Dowiedz się konkretnie co ten koleś Ci oferuje i tyle.
Gdybać to se można, cena ani wygórowana ani przesadnie niska. Allegrowe ceny części i robocizne w "renomowanych" warsztatach pominę bo często sporo to odbiega od realiów. Równie dobrze można pisać że skoro za samą wymianę silnika ASO Toyoty chce 20tyś to taki swap w E36 pewnie kosztuje z 50tyś.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
arekz1988 napisał(a):
dzwoniłem teraz do typa i mówi ze za zawieszenie musiałbym doplacic 200zł

:szok: :szok: :szok:


dzapan napisał(a):
Mówię za 3500zł części i robocizna swapa porządnego z 1.6 na 2.8 nie zrobisz, zapytaj użytkowników co takie swapy robili.


:szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok:
Jeżeli ten cudotwórca naprawdę zrobi swap z 316 na 328 za 3500 PLN to po pierwsze, jest na tyle dobrym człowiekiem że dopłaca do tego interesu? Jeżeli nie dopłaca i ma dobre dojścia do części to rozumiem, że pracuje charytatywnie, za darmo ? Jeśli zrobi Ci ten swap za tą kasę to dawaj mi namiary, chcę go poznać :P


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2009, 19:20 przez CoX, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
TomekB napisał(a):
Gdybać to se można, cena ani wygórowana ani przesadnie niska. Allegrowe ceny części i robocizne w "renomowanych" warsztatach pominę bo często sporo to odbiega od realiów. Równie dobrze można pisać że skoro za samą wymianę silnika ASO Toyoty chce 20tyś to taki swap w E36 pewnie kosztuje z 50tyś


Nie no, nie przesadzaj 3500zł to kosztuje sam silnik 2.8, osprzęt do niego, skrzynia i w najlepszym przypadku starczy jeszcze na dyfer i wał w co śmiem wątpić.

A co do renomowanych warsztatów Kozioł to nie Aso po prostu koleś zajmuję się Swapami do Bmw na codzień i robi to profesjonalnie zgodnie z "sztuką" i jego ceny nie są z kosmosu.

Odnośnie Toyoty też nie masz racji bo wymiana gołego silnika z robocizną 2.2 D4-D kosztuje 10k zł wiem bo miałem na gwarancji wymieniany w Aso ;)

http://www.allegro.pl/item699414121_sil ... y_bdb.html pierwszy z brzegu z najtańszych, goły silnik 2500zł

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2009, 19:28 przez dzapan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ÂłomÂża
sam juz nie wiem mowi ze w przyszłym tygodniu powinni sciągnąc tako 323 albo 328.Nie wiem zreszto jaki miałby cel aby obnizac ceny...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Drodzy koledzy, angol 328i kosztuje 5-6tyś na miejscu z czego gratów jest co nie miara. Więc nie wiem skąd niby te ceny silników?

Tu, na wschodzie, za 3500zł kupuje się kompletny zestaw na swapa - silnik ze wszystkim, skrzynie, wał, dyfer, półosie, zawieszenie przód/tył łącznie z hamulcami. Ba, zestaw ten mojego kolegę kosztował 2800zł + transport (700zł auto + laweta + paliwo) - byłem, widziałem, dotykałem.

Robocizna w najlepszym warsztacie mechaniki pojazdowej w moim mieście to 1000-1500zł. To jest max dwa dni roboty! Nasz moderator, z zawodu student, zrobił coś podobnego w garażu!

Tu interes jest prosty, kolega bierze od sprzedającego części + usługę. Za części płaci normalną cenę gotówką, robocizne mniej więcej pokrywają jego graty które oddaje wykonawcy. Plusem jest to że wszystko robi u jednej osoby co wpływa pozytywnie na całość transakcji. Wilk syty i owca cała. Powiem więcej, jeśli ten swap ma nie być tak jak należy (czyli wymiana tego co wypisano wyżej) to cena jest za wysoka.

P.S. Cene z Toyoty wziąłem z tego co tacie koleżanki ASO zaproponowało za wymianę motoru w LC. Dla porównania cena "nowego" silnika (bo stary wybuchł, jak to w nowym aucie bywa) to 70tyś.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
TomekB napisał(a):
Drodzy koledzy, angol 328i kosztuje 5-6tyś na miejscu z czego gratów jest co nie miara. Więc nie wiem skąd niby te ceny silników?


Może dlatego, że nikt Ci nie odda niczego po kosztach ? Kosztuje to nie tylko pieniądze ale także czas itd a najbardziej wartościową rzeczą w angolu jest właśnie silnik, przeniesienie napędu, zawias i ewentualnie wnętrze jak jest jakieś SS.

TomekB napisał(a):
Tu, na wschodzie, za 3500zł kupuje się kompletny zestaw na swapa - silnik ze wszystkim, skrzynie, wał, dyfer, półosie, zawieszenie przód/tył łącznie z hamulcami.


A u nas na Południowym Zachodzie Polski swap z 316 na 328 w warsztacie, który się tym zajmuje bez znajomości, w życiu nie zamknie się w 3500zł za tyle to można kupić silnik z osprzętem. Założyciel tematu pisze o cenach w warsztacie który jest pod Wrocławiem, więc mówię o cenach na dolnym śląsku.

TomekB napisał(a):
P.S. Cene z Toyoty wziąłem z tego co tacie koleżanki ASO zaproponowało za wymianę motoru w LC. Dla porównania cena "nowego" silnika (bo stary wybuchł, jak to w nowym aucie bywa) to 70tyś.


Auto w którym był wymieniany silnik jest 2008 r więc nie jest to jakiś stary model i koszt wymiany gołego silnika razem z robocizną 10kzł ale to bez znaczenia nie jest to przedmiotem tej dyskusji. Land Cruiser to jeden z najwyższych modeli więc może tyle kosztuje nie wiem.

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Jakie po kosztach? Podałem ceny, każdy na tym zarabia. Jak ktoś chce to proszę bardzo, myślę że mój kolega chętnie się podejmie koordynacji takiej operacji tutaj. Przywozicie auto, po tygodniu odbieracie po swapie. Ceny jak wyżej + koszty koordynacji skoro samemu ciężko dupę ruszyć.
Ja ze swojej strony mogę zaproponować że jeśli chętny będzie użytkownik z większym stażem na forum to stawiam obiad i jak będzie pogoda chętnie zaproszę na rundkę po jeziorze.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ÂłomÂża
heh to mam rozumiec ze Twój kolega zrobiłby mi swapa :) ? zawsze w końcu do Augustowa z Łomży bliżej niż do Wrocławia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Jak wróci z trasy to może sam napisze.
A Ty jeśli serio chcesz przekładać to dokładnie się dowiedz od tego kolesia z Wrocławia o koszt kompletnego silnika z osprzętem, wydechem, sprzęgłem, skrzynią, wałem, dyfrem, półosiami i zawieszeniem (kolumny przód z hamulcami, cały tył z hamulcami) + transport.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
TomekB napisał(a):
Jakie po kosztach? Podałem ceny, każdy na tym zarabia.


Nie no zarabia na tym dobrze, sprzedaje najcenniejsze rzeczy z auta które jak sam pisałeś kosztuje ok 6k zł i za ok 3000zł oddaje , to reszta będzie jeszcze tańsza skoro taki zestaw tylko 3000zł to goła buda z wnętrzem, drzwiami, lampami i szybami to nie wiem, weźmie z 2000zł idąc tym tropem cenowym.

Jak macie kompletny swap za 3000-3500 tzn zawias, hamulce, silnik wraz z osprzętem, przeniesienie napędu i resztę potrzebnych gratów do takiej operacji to biorę z miejsca, chodzi mi o same części.

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Tak mamy, za tyle został kupiony od rozbieracza angoli. I teraz sobie przypomniałem że nawet łącznie z maglownicą. Jak Ty chcesz takiego swapa to zasady podałem wyżej, jednak mając lekko ponad 100 postów na obiad nie masz co liczyć :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 729
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E65 & Megane III
Kod silnika: 735i
takiego strzaskanego E36 2.8 to mozna za 200f kupic w anglii (wiem bo kupuje tam auta), transport 1500zl = 2500zł. To, że na allegro są po 5000-6000 to wiadomo zarobić też trzeba

_________________
nie regulaminowy podpis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL