BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zawieszenie - co o nich sądzicie?
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 15:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: SÂłubice
Witam chciałbym się dowiedzieć coś na temat takich zawiasów :
http://allegro.pl/item725040756_zawiesz ... _40mm.html

http://allegro.pl/item720397951_zawiesz ... mpact.html

Jak sie jeździ na nich co lepiej założyć itd.

Za info dzięki z góry.


Ostatnio edytowano 28 sierpnia 2009, 06:37 przez grz15, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 15:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 327
Lokalizacja: Przasnysz / Gdańsk
Moje BMW: było E36 jest E46
Kod silnika: M52B28TU
Ja mam gwint tej firmy w E36 opuszczony na maxa z tylu jeszcze 1,5cm moge ale w tedy byl by tylni prog nizej od przedniego. Jezdzi sie super jest twardo ale bardzo dobrze amorki tlumia nierownosci. Ja jestem bardzo zadowolony i moge polecic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 16:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: SÂłubice
A masz może fotki swojego autka??/ Bo chciałbym zobaczyć jak to wygląda...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 17:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
grz15
grz15 napisał(a):
Poszukaj zanim zapytasz

Cytuj:
Szanowni,
Uprzejmie prosimy o poprawne tytułowanie tematów, zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminach działów.
Tym samym informujemy, że za niepoprawne tytułowanie tematu wręczane są
ostrzeżenia.

Zanim zapytasz - użyj opcji "szukaj"




na szybko: :]
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ight=gwint
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ight=gwint
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ight=gwint

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 18:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
to jest zwykla chinszczyzna.
ale z tego co ludzie pisza, to sprawdza im sie w autach.
Wszystko tez zalezy od przeznaczenia - jesli auto ma glownie wygladac to smialo, to jakis bardziej ekstremalnych przejazdow nie stosowałbym tego.
Napewno minusem moze byc to, ze raczej nie ma opcji regeneracji tego zawieszenia.

Ogolnie wolalbym poszukac jakiegos firmowego KITu niz gwintu TA, ale kazdy lubi co innego :)
Napewno jakies normy to spelnia, nie ma co sie martwic ze amor peknie na pół, ale trzeba sie liczyć z tym że nie jest to FK, KW, HR...

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 19:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
ten"producent" nie posiada nawet wlasnej strony w necie...to o czyms swiadczy

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 19:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
becek napisał(a):
ten"producent" nie posiada nawet wlasnej strony w necie...to o czyms swiadczy

tak, o tobie
http://tuningart.de/SITE

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 20:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
moj blad :wstyd:

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 08:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
nie nazwalbym tego strona producenta, tylko raczej dystrybutora...

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 12:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
Skopiowalem Ci to co ja napisalem na temat tego gwintu w swojej galerii ;) zdjecia tez mozesz tam zobaczyc :)

Cytuj:
Po przejechaniu ok 1 tys. km moge tez juz co nieco napisac na temat gwintu TaTech.I tak,polecam go kazdemu,kto sie wacha nad zakupem ,jest dobra alternatywa dla drogich,markowych gwintow,NIE jest za twardy,auto trzyma sie drogi bardzo dobrze,nawet przy profilu opony 40 nie narzekam na calkowity brak komfortu .Jestem bardzo zadowolony z zakupu,zobaczymy jak bedzie z trwaloscia.Poprostu "pokochalem" jazde na gwincie od pierwszych kilometrow i nie wyobrazam juz sobie jazdy na normalnym,seryjnym zawiasie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 12:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Kune napisał(a):
to jest zwykla chinszczyzna.
ale z tego co ludzie pisza, to sprawdza im sie w autach.
Wszystko tez zalezy od przeznaczenia - jesli auto ma glownie wygladac to smialo, to jakis bardziej ekstremalnych przejazdow nie stosowałbym tego.
Napewno minusem moze byc to, ze raczej nie ma opcji regeneracji tego zawieszenia.

Ogolnie wolalbym poszukac jakiegos firmowego KITu niz gwintu TA, ale kazdy lubi co innego :)
Napewno jakies normy to spelnia, nie ma co sie martwic ze amor peknie na pół, ale trzeba sie liczyć z tym że nie jest to FK, KW, HR...


Jaka chińszczyzna??? Coś ci sie pomyliło chyba :hyhy: Sprowadzają to z Niemczech

ja mam właśnie ta technix 60/40 auto prowadzi sie rewelacyjnie, nie ściąga na koleinach tak jak przy oryginalnym zawieszeniu.

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 15:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
w ekstremalnym urzytkowaniu tez sobie jakos radzi:
http://www.youtube.com/watch?v=4r42PgPp ... r_embedded
ja rowniez na nim startuje i jest całkiem ok.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 16:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
COUPE napisał(a):
Kune napisał(a):
to jest zwykla chinszczyzna.
ale z tego co ludzie pisza, to sprawdza im sie w autach.
Wszystko tez zalezy od przeznaczenia - jesli auto ma glownie wygladac to smialo, to jakis bardziej ekstremalnych przejazdow nie stosowałbym tego.
Napewno minusem moze byc to, ze raczej nie ma opcji regeneracji tego zawieszenia.

Ogolnie wolalbym poszukac jakiegos firmowego KITu niz gwintu TA, ale kazdy lubi co innego :)
Napewno jakies normy to spelnia, nie ma co sie martwic ze amor peknie na pół, ale trzeba sie liczyć z tym że nie jest to FK, KW, HR...


Jaka chińszczyzna??? Coś ci sie pomyliło chyba :hyhy: Sprowadzają to z Niemczech

ja mam właśnie ta technix 60/40 auto prowadzi sie rewelacyjnie, nie ściąga na koleinach tak jak przy oryginalnym zawieszeniu.


Przeciez to jest to samo co GT-Cupline i MTS-technik...
Jeden producent, rozne "marki"...

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 16:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
no własnie nie jest to tak do konca.podobno gt cupline i mts to było kiedys to samo.teraz jest juz tylko mts i osobno ta technix. mts robi tez gwinty odpowiednki d2 klub k-sporta,z regulacja twardosci camber plate itd. były kiedys do kupienia za cos koło 3000zł do e30 a ta technix wprowadził gwnity z wielostopniową regulacja twardosci cena 2500-3000zł

kity mts(amroki+springi) sa bardziej miekkie i komfortowe niz kity ta technix

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 22:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Kune napisał(a):
to jest zwykla chinszczyzna.


Kune napisał(a):
Przeciez to jest to samo co GT-Cupline i MTS-technik...
Jeden producent, rozne "marki"...




po czym stwierdzasz że MTS GT-cupline i technix to to samo ?

po kolorze amortyzatorów ??

po cenie ?


wiesz coś na ten temat czy pisze bo usłyszałeś piąte przez dziesięte ?

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 22:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
:rotfl: hehe

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 09:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54
Nie chcę tutaj szczególnie faworyzowac marki TA bo sam to przywożę z berlina od nich, ale na wszysttkich gwintach TA Technix są nabijane ich logo i nr katalogowe. GT Cup bardzo często ma te same części a na nabitych emblematych TA są tylko Naklejki GT czy MTS. Kilka razy się z tym spotkałem. A co do trwałości, to na każdy komplet u mnie jest 2 lata gwarancji. Mam bardzo mało zwrotów i nawet jak coś komuś puści to bez problemu wymieniają mi na nowe. Sam tez w kilku autach mam ich zawieszenia i dają radę

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 09:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54
Nie chcę tutaj szczególnie faworyzowac marki TA bo sam to przywożę z berlina od nich, ale na wszysttkich gwintach TA Technix są nabijane ich logo i nr katalogowe. GT Cup bardzo często ma te same części a na nabitych emblematych TA są tylko Naklejki GT czy MTS. Kilka razy się z tym spotkałem. A co do trwałości, to na każdy komplet u mnie jest 2 lata gwarancji. Mam bardzo mało zwrotów i nawet jak coś komuś puści to bez problemu wymieniają mi na nowe. Sam tez w kilku autach mam ich zawieszenia i dają radę

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 09:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: SÂłubice
A jak długo wytrzyma takie zawieszenie ?? na polskich drogach??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 10:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
ja mam gwint TA Technix od Breytona i bardzo go sobie chwale.

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL