BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 18:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E61] Chip do 520d w ADT Wrocław
PostNapisane: 20 października 2009, 14:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TarnĂłw
Witam
Mam pytanie czy mial ktos przyjemnosc wpsolpracowania z firma ADT z Wrocławia??
Mam zamiar zamotowac sobie Chipa u siebie a oni sie reklamuja dobra jakoscia i bardzo niska cena bo za Chipa chca tylko 600 zl.
Prosze o wasze opinie gdzie ewentualnie mozna tanio i dobrze zchipowac autko:)
z gory dzieki wszystkim
pozdrawiam


Ostatnio edytowano 20 października 2009, 14:24 przez nitru, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 16:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
jak jestes z Tarnowa to chyba po drodze do WRO masz Tychy, wiec i JK RACING. Juz nie jedno auto chipowali i profi robota, a programy mocne.

Kumplowi 525d e60 bardzo ladnie zrobili.

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 11:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
nitru napisał(a):
za Chipa chca tylko 600 zl


Albo oferują gotowca innej firmy, albo to jakaś słabizna, tak czy inaczej nie wierzę że za 600zł zrobią to dobrze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TarnĂłw
Na necie znalazlem pare informacji i ich temat i chwala ich.
Dzwonilem do goscia i mowil wlasnie ze nie wgrywaja gotowca tylko robia swoje mapy i oczywicsie wszytsko jest do wgladu. Na pytanie dlaczego tak tanio maja odpowiedzial mi ze nie maja hamowni stacjonarnej ktora jest bardzo droga w utrzymaniu tylko maja tzw hamownie mobilna i ze bardziej zalezy im na ciaglosci klientow niz chipowaniu jednego auta na miesiac.
Dlatego pytam sie was czy mial ktos z nimi do czynienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 13:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E30 COUPE DIAMANT
Kod silnika: M40B16>M73B57SWAP
jezeli mowicie o autoseba tuning we wroclawiu to dobrze robi za taka niska cene bo to moj kuzyn wiec wiem co mowie chipy od 600zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 14:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: krk/FR
nitru napisał(a):
Na pytanie dlaczego tak tanio maja odpowiedzial mi ze nie maja hamowni stacjonarnej ktora jest bardzo droga w utrzymaniu.

Niezla sciema. Jaki niby jest koszt utrzymania hamowni stacjonarnej? Dlaczego inne firmy radza sobie z jej "utrzymaniem"? Od takiego goscia za darmo nie oddalbym auta. 600zl to nparawde za malo za dobrze wykonana robote. Spytaj jak beda robic chiptuning, czy wyciagac kompa czy bez wyciagania przez zlacze OBD.

Alan126 napisał(a):
jezeli mowicie o autoseba tuning we wroclawiu to dobrze robi za taka niska cene bo to moj kuzyn wiec wiem co mowie chipy od 600zl

Poczytaj sobie opinie w necie od autoseba. Ludzie pisza ze oszukuje na hamowni, auta dymia, wiecej pala. Ogolnie porazka.

Jaka kwota taka jakosc. Chytry dwa razi traci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 07:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TarnĂłw
hmmmm nie wiem czy to autoseba firma reklamuje sie jako ADT nie znam ich osobiscie nie bylem u nich kontaktowalem sie z gosciem tylko telefonicznie
jakby ktos mial jeszcze jakies namiary na dobry i tani chip to prosilbym o jakis namiar


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 07:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
nitru napisał(a):
dobry i tani chip


ciężko będzie, musisz liczyć się z wydatkiem rzędu 1200-1800zł. V-Tech ma kilka oddziałów w Polsce, ale jest jeszcze parę firm o dobrej renomie. Jak chcesz to tu masz link do nich http://vtech.pl/.
Nie jestem pewien ale myślę że najbliżej będziesz miał do krakowskiego oddziału:

Bieżanowska 71
30-812 Kraków, Poland
+48 12 658 66 66


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 10:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
Alan126 napisał(a):
jezeli mowicie o autoseba tuning we wroclawiu to dobrze robi za taka niska cene
slyszalem o tej firmie wcale nie takie pozytywne komentarze
Polecam firme dynosft kuzyn robił tam 2 auta (jedno auto cały dzien) nie jakies 2h wgrac gotowca i koniec, zadnych problemow byłem sam u niego pytac sie o mojego dieselka chlopy maja pojecie zczegolnie o VW drugie auto passata ze 100KM zrobili ok 150 Wymiana wtrryskow itp.. Jezeli znajdziesz 5 osob umowicie sie razem to jest chyba 1000zł od auta jezeli 10 aut to jest 900 czy 800 jakos najlepiej zadzwonic i sie dowiedziec jak zaczynali nie mieli hamowni teraz juz sie dorobili http://www.dynosoft.pl/

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 23:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Miałem przyjemność rozmawiać z właścicielem firmy ADT.
Pogawędka nie trwała 2 minuty.
Wypytałem dość dokładnie o edycję poszczególnych map, między innymi o wpływ zmian w mapie N75 na przebieg momentu obrotowego.
Facet wie co mówi i wie co robi ,nie dolewa bezmyślnie paliwa i nie wykręca ostatnich potów z turbin. i na pewno nie wgrywa gotowców. Komunikatywny, rzeczowy zawodnik wyjątkowo skromny jak na tunera..
W Nysie mam paru znajomych którzy skorzystali z jego oferty,
auta z grupy VAG po jego modzie sprawują się dobrze.
Miałem przyjemność jedno z nich logować dynamicznie VAG- COMEM.
Nie jestem specjalistą od chiptuningu ale na co dzień robię diagnostykę VAG, potrafię szybko ustalić czy coś jest zwalone w przeciętnym VW.
Na pamięć znam wykresy z ciśnień w kolektorze i ich wartości, dawki itp.
Nie miałem żadnych zastrzeżeń co do pracy silnika .

Proszę tego nie traktować jako reklamę!

Nie znam gościa i nigdy nie korzystałem z jego usług.
Nie namawiam i nie odradzam ,mam nadzieję że moja obiektywna ocena komuś się przyda.

A............. zrobiłem małe dochodzenie i raczej nie jest to SEBA bo ADT idzie od Adrian Dąbrowski Tuning ale głowy nie dam.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 10:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TarnĂłw
Bardzo dziekuje Roger
Czyli potwierdzaja sie moje przeczucia bo tez podobala mi sie rozmowa z tym gosciem z ADT, mozliwe ze bede mogl sie z wami podzielic opinia bo chyba sie do niego przejade. Co do v-tech to ja osobiscie nie mam o nich najlepszego zdania mialem do czynienia z ich chipami co prawda bylo to bardzo dawnao temu ale jakos sie sparzylem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 10:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
no V-Tech to juz w ogole nie ma za dobrej opinii :)
Jest tylu czolowych tunerów ze naprawde masz z czego wybierac.
Wez zrob sobie weekend w gorach (np. Szczyrk, Wisla) i za strzalem zahacz o CompSport w B-B i nie bedzie problemu :)

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 18:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E30 COUPE DIAMANT
Kod silnika: M40B16>M73B57SWAP
wiesz chociaz roger wie co mowi i wie co sluszal od mojego kuzyna on nie robi gotowcow no i hamownia na droge jest bardziej dokladna niz ta zwykla bo na drogowej mierzysz wszystko na drodze a nie przy sztucznej dmuchawie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 20:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Alan126 -> w żadnym razie nie chodzi tu o dmuchawe.

Gośc nie ma hamowni stacjonarnej, po się jeszcze jej nie dorobił. To jest bardzo duży wydatek i trzeba być juz znanym i dobrym na rynku, by zainwestowac w takie zabawki. przeciwieństwem jest własnie hamownia na koło która kosztuje około 9tys.zł.

Hamownia drogowa, to Dynomet. Wymaga podstawienia kilku danych, w tym dokładnej masy (absolutnie nie z dowodu !! ) Jeśli wszystkie parametry są poprawne, wyniki wychodza oki, z tendencją do zaniżania. Przebieg kresek prawidłowy.

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 11:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TarnĂłw
Naprawde dziekuje wam wszytskim za pomoc i czekam jeszcze na jakies info moze uda mi sie trafic wkoncu na kogos kto skorzystal z uslug ADT
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 13:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Pozwolę sobie dodać parę słów........ choć WOWO w zasadzie wyczerpał temat.
Zgadzam się z nim 100%

Wszyscy od czegoś zaczynają .......... bardziej "zarobieni" posiadający hamownię stacjonarną w większości przypadków przechodzili przez etap posiadania urządzenia typu DYNOMET.

Więcej pieniędzy umożliwia stworzenie sobie bardziej komfortowych warunków pracy i ciekawszą prezencję przed potencjalnym klientem.
Dlatego firmy posiadające hamownię stacjonarną są w oczach klienta bardziej prestiżowe.

Myślę że drogowy jak i stacjonarny sposób hamowania auta jest tak samo dobry.
Dlatego pytam po co przepłacać ?

W sieci jest sporo informacji o sposobach hamowania aut.
Jednak pozwolę sobie wkleić link tym którzy nie doczytali na temat " hamowni drogowej".

Polecam zapoznanie się z materiałem zawartym tutaj : http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 39610.html
pozwoli on rozwiać wątpliwości twierdzącym że " hamowanie na kole" jest BE.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E61] Chip do 520d w ADT Wrocław
PostNapisane: 17 czerwca 2010, 23:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 330d
Czy robił ktoś swoje bmw w firmie ADT ?
Myślę o chiptuningu ale na internecie są różne opinie o tej firmie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E61] Chip do 520d w ADT Wrocław
PostNapisane: 17 czerwca 2010, 23:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Tak będzie zawsze... co klient to opinia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E61] Chip do 520d w ADT Wrocław
PostNapisane: 18 czerwca 2010, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 87
Lokalizacja: Wrocław | Valencia
Moje BMW: e46 touring
Kod silnika: m47
viewtopic.php?f=1&t=62186&p=648231#p648231

kolega wpierw się pytał o chipy z tej firmy, a potem robił (pytanie czy tam?) i miał jakieś problemy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E61] Chip do 520d w ADT Wrocław
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 00:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
Kri$$ napisał(a):
kolega wpierw się pytał o chipy z tej firmy, a potem robił (pytanie czy tam?) i miał jakieś problemy...

dlaczego sugerujecie ze przez program się filtr zapchał koledze nitru?? ostatnio wycinałem w 320d przy przebiegu 64 tys bo był już do bani wszystko zależny tez jak kto jak i czym eksploatuje autko:)

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL