sabbath napisał(a):
o co chodzi z tym "stereo" czy możesz mi to wyjaśnić ponieważ nie orientuję się w tym za bardzo.
Zasada "tuningu" tych kol pasowych polega na obnizeniu ich masy i zwiekszeniu srednicy (wzgledem fabrycznego), to powoduje, ze osprzet silnika czyli alternator, pompa wody, pompa wspomagania kreca sie z troche mniejsza predkoscia niz fabrycznie. Co przeklada sie na minimalny spadek oporow i tym samym wzrost mocy silnika.
Santino, z "stereo" chodzilo o zmniejszenie napiecia ladowania alternatora po dolozeniu kola pasowego o wiekszej srednicy, masz jednak oczywiscie opcje pozostawienia fabrycznej srednicy gdy zapotrzebowanie na prad w samochodzie jest duze.
Moim zdaniem te kola pasowe maja sens, daja minimalny przyrost, ale nie jako jedyny mod silnika i nie za pieniadze, ktore bedziesz musial wydac na sciagniecie tego ze Stanow. Lepiej odloz pieniadze na walki Schricka i remap ECU (jezeli chcesz pozostawic silnik NA).