BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Gwint-twardość KW variant 2
PostNapisane: 13 września 2010, 09:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Witam. Zakupiłem samochód z gwintem kw variant 2 na 18 calowych felgach, wcześniej jeździłem E39 więc przeżyłem mały szok jeżeli chodzi o komfort. Oczywiście kupując samochód nie liczyłem że będzie komfortowo ale mimo wszytko liczyłem na cząstkę komfortu. Gwint tak jak widać w mojej galerii jest chyba skręcony dosyć mocno i w związku z tym mam pytanie. Czy jeżeli podniosę samochód lekko w góre poprawi się choć trochę komfort?? Na chłopski rozum tłumienie powinno być lepsze ale nigdy nie miałem samochodu z gwintem więc wole zapytać??

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gwint-twardość
PostNapisane: 13 września 2010, 10:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Varian 2 ma regulowana - regulacja odbicia amortyzatorów.
to czy poniesiesz lub opuscisz nie poprawi komfortu. poszukaj regulacji ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gwint-twardość KW variant 2
PostNapisane: 13 września 2010, 11:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Właśnie wiem że jest tylko że nie wiem gdzie się to ustawia...

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Gwint-twardość KW variant 2
PostNapisane: 13 września 2010, 11:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
przewaznie powinna byc regulacja z gory tj jak tu
Obrazek
ale tez czytalem opinie na innym forum:
Cytuj:
Skoro to KW variant 2 to jest na wkladach Koni i musi miec regulacje twardosci ! To ze nie ma regulacji od góry nie znaczy ze jej tam nie ma ! Wciskasz tłoczysko do oporu w dół i lekko przekręcasz do momentu az wpadnie jeszcze kawałek głebiej - wtedy zaczyna sie regulacja twardosci poprzez kilka obrotów tłoczyskiem, ustawiasz jak chcesz i wyciagasz tłoczysko do gory. Ot cała filozofia

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Gwint-twardość KW variant 2
PostNapisane: 13 września 2010, 14:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
KW ma produkuje dosyc twarde gwinty, takze musisz sie czesciowo do tego przyzwyczaic. Zrob tak jak napisal Santino, dodatkowo podnies maksymalnie samochod, a pozniej sprawdz jak wyglada sprawa komfortu, wtedy bedziesz znal maksimum jakie mozna wyciagnac z tego zestawu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Gwint-twardość KW variant 2
PostNapisane: 13 września 2010, 20:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Problem w tym że ta śruba u góry do regulowania twardości została zerwana bo poprzedni właściciel miał zamontowaną rozpórkę i mu chyba przeszkadzała więc chyba będę musiał wyjąć amor i jakoś to zrobić??

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Gwint-twardość KW variant 2
PostNapisane: 14 września 2010, 08:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jesli chodzi Ci o nakretke do regulacji to ona jest wyjmowana ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Gwint-twardość KW variant 2
PostNapisane: 15 września 2010, 18:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Piszecie że gwinty kw są z natury twarde więc co byście polecili mniej twardego, może być gwint lub jakiś zwykły setup??

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Gwint-twardość KW variant 2
PostNapisane: 16 września 2010, 21:06 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Mam jeszcze dwa pytania:
- ile mogę dostać za mój gwint??
- czy nie lepszym rozwiązaniem dla mnie będzie kupno jakiegoś niegwintowanego zawieszenia na którym będe miał powiedzmy 60/40 i w miarę komfortowe przemieszczanie sie?? czy jest cos w miarę dobrego do 1000zł

Pytania może lamerskie ale jak dotąd nigdy nie interesowałęm się zglebianiem i gwintami więc prosze o wyrozumiałość.

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL