BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330D obniżenie przodu sprężynami
PostNapisane: 26 września 2010, 15:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 216
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E36 coupe
Kod silnika: M50B25
chcialbym posadzic troche ryjek na ziemi, tylko zastanawiam sie jakie sprezyny kupic, bo mam zawieszenie M-Technik, a wiec i sprezyny... auto jest juz nizsze w stosunku do standardu... mysle nad tymi http://allegro.pl/bmw-e46-330d-sprezyny-zawieszenia-sport-50-40mm-i1240139349.html (oczywiscie sam przod) i wydaje mi sie, ze powinna usiasc tak 2-2,5cm, bo zakladam ze wlasnie 2,5-3cm juz jest nizej niz standard, co Wy na to? moze ktos jest w stanie dokladniej okreslic o ile moze byc nizej...

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330D obniżenie przodu sprężynami
PostNapisane: 26 września 2010, 16:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Cięzko określać nawet na podstawie danych producenta. Nauczyłem się tego po ostatnim zakupie moich sprężyn które miały obniżać -40/40 .... a wyszło -60/20 tak na oko.
Więc sam widzisz.
Te co podałeś to rozwiązanie oszczędne, ale nie znaczy gorsze. Sam mam w dalszych planach wrzucić gwint tej firmy.

Dodatkowo musisz pomysleć o amorach z niższym skokiem, w niedalekiej przyszłości, bo te co masz polecą szybciej przy takim obniżeniu. Od M-techa nie mają niższego trzpienia (bo nie jest konieczny do sprężyny M-tech która nieznacznie obniża ) ,różnica do seryjnego jest jedynie w twardości jaką oferuje.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330D obniżenie przodu sprężynami
PostNapisane: 27 września 2010, 11:08 
sprezyny vogtlanda kup. chyba dobrze napisalem. poszukaj sobie w galerii mojej 330i i zobacz jak to wygladalo. kkomfort bardzo nie ucierpial a wygladalo to super.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330D obniżenie przodu sprężynami
PostNapisane: 27 września 2010, 15:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 216
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E36 coupe
Kod silnika: M50B25
dzieki za info, ale az tak na glebe nie chcialbym jej posadzic :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330D obniżenie przodu sprężynami
PostNapisane: 4 października 2010, 11:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
LeSiO napisał(a):
sprezyny vogtlanda kup. chyba dobrze napisalem.


dobrze :)
Właśnie jeżdżę na takich i jest dobrze, oprócz tego że jest przekłamanie co do obniżenia podanego przez producenta a w rzeczywistości. :(

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330D obniżenie przodu sprężynami
PostNapisane: 15 października 2010, 19:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Mam na zbyciu Eibach Pro Kit. Praktycznie jak nowe :)

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330D obniżenie przodu sprężynami
PostNapisane: 15 października 2010, 19:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 41
Posty: 2237
Lokalizacja: Stalowa Wola/Bandon-Ireland
Moje BMW: E46Coupe E63Coupe
Kod silnika: M54B30 M57D30TU
ja obnizalem z seryjnego na 40/30

wyglada to tak jak powinjno by wygladac fabrycznie. nie powiedzail bys ze jakas gleba jest.inne auta przy mojej wygladaja jak by byly wrecz podniesione . moim zdaniem 40/30 to taka cywilna gleba i tak powinno auto wychodzic z fabryki.
jak bym mogl wybierac to dal bym 50/40

weitec 40/30 amory i springi plus stabilizatory h&r
na kole 17cie

ostatnie foty z galerii oraz foty z montazu

_________________
Garage....
Betsy
Czarna Wdowa
Silver Queen
White Lady

"No Replacement for Displacement... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL