BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 08:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 25 czerwca 2011, 11:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Witam. Chcialem wymienic amortyzatory na cos innego poniewaz mam seryjne zawieszenie na sprezynach eibach pro kit , a mocy troche przybylo i chcialem sie czuc troche bezpieczniej w zakretach :)
Co sadzicie o bilsteinach B8? czy moze kupic cos innego?
Zamierzam tez kupic sportowe stabilizatory KW lub Eibacha - czy warto w to inwestowac( sa dosc drogie)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 25 czerwca 2011, 15:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
B8 to juz sztywny amorek napewno bedzie trzymac super drogi, mozesz tez sie pokusic o kombinacje B8 na przod i B6 na tył
H&R robi tez stabilizatory i w takie bym uderzył

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 25 czerwca 2011, 21:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Santino, czemu b6 tył?

I jak się mają takie amorki b6/b8 do zawieszenia m-pakietowego (chodzi o wysokość i twardość ) ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 25 czerwca 2011, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
deejeys napisał(a):
Santino, czemu b6 tył?

zeby nie podskakiwal jak piłeczka na najmniejszych wybojach, te amory nie maja regulacji twardosci, mam u siebie dosc hardkorowy zestaw na tyle i ktos musi poprostu lubic taka charakterystyke ( :zdziwko: ) lub miec wystajace kola i wtedy sztywny tyl to koniecznosc.
deejeys napisał(a):
I jak się mają takie amorki b6/b8 do zawieszenia m-pakietowego (chodzi o wysokość i twardość ) ?

zawieszenie m pakietowe to kanapa przy B8 jesli chodzi o twardosc, jesli chodzi o wysokosc to juz zalezy jakie springi zalozysz do B8, napewno na H&R bedzie sztywniej dodatkowo niz na weitec

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 25 czerwca 2011, 23:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 215
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
B6 i B8 to ten sam amor i te same nastawy, rozni sie tylko dlugoscia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 20:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
mysle ze b8 i eibach pro kit sie ladnie zgraja:)
A moze jakies sa inne lepsze amory na nasze drogi?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 21:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Santino napisał(a):
zawieszenie m pakietowe to kanapa przy B8 jesli chodzi o twardosc, jesli chodzi o wysokosc to juz zalezy jakie springi zalozysz do B8, napewno na H&R bedzie sztywniej dodatkowo niz na weitec


No to grubo :D Nie wiem czy jestem aż takim hardcorem :rotfl: Chcę moją trochę na glebę rzucić, tylko właśnie sprężynami. Głównie chodzi mi o przód, bo jest dziwnie wysoko względem tyłu. Dzięki za odpowiedź ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 07:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 611
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 335d M-Pakiet
Kod silnika: M57N2
forest napisał(a):
A moze jakieś sa inne lepsze amory na nasze drogi?


Wg mnie najlepsze na polskie drogi to Koni Sport. Mają regulację twardości, którą możesz sobie poustawiać wg potrzeb/stanu nawierzchni. Miałem kiedyś taki zestaw w poprzednim aucie + sprężyny Eibach, który sie wyśmienicie sprawował.

Ewentualnie jakiś "gwint"... np. K-sport street?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 15:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie chce gwintu. Chyba zdecyduje sie na Sachs adventage, ktos mowil ze na nich auto sie ladnie prowadzi i nie jest mega twardo.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 28 czerwca 2011, 07:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 611
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 335d M-Pakiet
Kod silnika: M57N2
Jako ze mam seryjny m-pakiet to jestem w nie wyposażony. Ogólnie jest ok, jest dość twardo ale bez przesady, auto fajnie się prowadzi. Maja one jedna wadę - głośna praca.
Naprawdę polecam Koni Sport, ustawisz sobie twardość wg własnych preferencji i będziesz o wiele bardziej zadowolony niż z advantage.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 28 czerwca 2011, 07:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
advantage to zamiennik m-pakietu, jak komu na m-paku jest twardo to ja wymiekam :D

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 28 czerwca 2011, 07:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 611
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 335d M-Pakiet
Kod silnika: M57N2
Ostatnio często pomykam sluzbowa Astra classic 1.7cdti (tfu tfu, diesel ;)) wiec mam zaburzone pojecie twardości :hyhy:

Ale zestaw eibach+koni sport (skręcone na max.) był o wiele twardszy od m-paka i cichszy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 1 lipca 2011, 22:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Moje BMW: Compact
Kod silnika: M52B28
Fajnie się czyta wypowiedzi ludzi nie używających czegoś o co kolega w pierwszym poście pyta :super:

Mam B8 na przodzie i tyle w compakcie i ile osób nim przewiozłem tyle osób zmieniło amory właśnie na B8.
Wcale plomby nie wypadają, więcej zależy od sprężyn niż od samego amora. Jest o wiele twardszy niż mpakiet faktycznie ale gwarantuję że plecy nie bolą a buda bardzo w tyłek nie dostaje.
Rewelacyjnie wybierają nierówności, laga jest gruba niemal tak jak samo tłoczysko.
Z użytkowych spraw to fajnie wygląda gwarancja i możliwość regeneracji w nieskończoność przez zerkopol. Póki dzwona nie zaliczysz krzywiąc amortyzator to każdy element jest wymienialny i wcale nie kosztuje to majątku, ponad to możesz zażyczyć sobie różne gęstości oleju więc jak się nie spodoba to można go modyfikować wg. gustu.

Ja mam beznadziejne sprężyny MTS ale kolega zakładał B8 + Eibach Pro Kit do Seata Ibizy i pomijając fakt że pro kity to faktycznie beton i auto przestaje być wygodne, tak w zakręty wpada jak gokart :)

a tak to nie wiem co by tu jeszcze...
nikt mnie nie zmuszał do B8 a założyłem i w życiu go nie oddam. Serwisy KW czy Koni są gorsze w Polsce więc decyzja jak dla mnie trudna nie była.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Bilstein b8 czy cos innego ?
PostNapisane: 3 lipca 2011, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 70
Lokalizacja: woj.mazowieckie
Moje BMW: E39 540i manual
Kod silnika: m62b44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=95975
koni sport poza rownie dobra jakoscia daje spory komfort przed zakupem poniewaz dzieki mozliwosc regulacji dobierzemy twardosc do swoich preferencji.

u mnie to zadecydowalo o wyborze miedzy b8 a koni sport ;)

+eibach pro kit

_________________
Obrazek
GALERIA > sprint 0-200km/h http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5&start=20


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL