Najpierw odpinamy akumulator i odkręcamy śrubki trzymające poduszkę w kierownicy. Śrubki trzymające poduszkę są wkręcane od strony licznika i są one umiejscowione na stałe w korpusie kierownicy.
Po odkręceniu śrubek odchylamy poduszkę i odpinamy pomarańczową wtyczkę z poduszki i odkładamy ją na bok. Następnie zdejmujemy osłony kolumny, ale najpierw odkręcamy plastikowe wkręty umiejscowione w dwóch osłonach od góry kolumny i od dołu. Osłony górna i dolna są złączone ze sobą na zatrzask i trzeba je rozłączyć, najlepiej w miejscu gdzie znajduję się stacyjka. Od dołu odciągamy dźwignię do regulacji kierownicy i ściągamy osłony.


Widoczną na zdjęciu w środku kierownicy śrubę należy odkręcić, nasadka 16 i ściągnąć kierownice z trzpienia. Odłączamy czarną wtyczkę z brązowo-czerwonym przewodem widoczną na zdjęciu
poniżej :

Wysuwamy z zaczepów manetki: kierunkowskazów z lewej i wycieraczek z prawej( zdjęcie zaczerpnięte z innej instrukcji, nie zwracajcie uwagi na opisy na nim) :

Wyjmujemy czarny plastik(korpus trzymający manetki) widoczny na zdjęciu, który jest zamocowany od góry na zaczepy, a od spodu trzyma go plastikowy wkręt, który wykręcamy.
Ten plastik jest nam koniecznie potrzebny do zamontowania serducha w aucie.
Dla porównania dwa czarne korpusy trzymające manetki, od góry stary z przedlifta, a od dołu właściwy do montażu serducha z bolcem z lewej strony.

Do montażu serducha potrzebujemy też wtyczki czarno białej widocznej na zdjęciu powyżej, która jest odpowiedzialna za klakson. Z serducha wychodzą dwie wtyczki, a konkretnie od spodu kierownicy, jedna wtyczka do airbaga, a druga odpowiedzialna za klakson.
Na zdjęciu poniżej widać od spodu metalowego korpusu kolumny, małą śrubkę, do której należy przykręcić oczko z wtyczki od klaksonu :

Następnie trzeba odciąć pomarańczową wtyczkę od starej kierownicy i to samo zrobić z czarną wtyczką od serducha (od strony taśmy, odpowiedzialna za airbag) i w miejsce odciętej starej wtyczki w serduchu, przelutowac kabelki od pomarańczowej wtyczki. Kolory przewodów nie mają znaczenia, bo na poduszce jest zwarcie. Wydaję mi się, że wystrzał poduszki wyzwalany jest przez podgrzanie styku na poduszce przez jakiś prąd zwarcia, ale proszę mnie poprawić jeśli się mylę.
Jak już polutujemy przewody, to zaczynamy wszystko składać z powrotem. Najpierw wsuwamy plastikowy korpus manetek, widoczny na zdjęciu:

przykręcamy go od spodu i po jego bokach wsuwamy w prowadnice manetki, do momentu aż wskoczą w zatrzaski. Czarną białą wtyczkę od klaksonu łączymy z czarną płaską wtyczką od serducha,
czarną okrągłą wtyczkę tą z oczkiem na kablu łączymy z wtyczką czarną okrągłą wychodzącą z wiązki auta przy stacyjce( zdjęcie poniżej):

Pomarańczowe wtyczki od airbaga łączymy ze sobą.

Zakładamy osłony kolumny i skręcamy. Kierownicę nakładamy na wałek w kolumnie, ale najpierw należy ją równo ustawić przed dociśnięciem, a następnie przykręcić śrubą centralną.

serducho już założone i przykręcone.

Teraz zostaję założyć airbaga uprzednio podłączając wtyczki do niego i skręcić śrubami:
