Po sciągnięciu listew ozdobnych odkręcamy dwa wkręty zaznaczone
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1302/ce567f2ac49927fbm.jpg)
wyciągamy radio i panel od klimatroniku jest na zatrzaskach trzeba pociągnąć i odkręcamy pod nim dwa wkręty i wyjmujemy kratki środkowe (łapiemy od spodu i pociągając do siebie a górę wciskamy w dół) i wyciągamy szufladę
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1268/5d621fa1f4722916m.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1311/53b8f7de1a497094m.jpg)
Wyciągamy mieszek lewarka biegów i odkręcamy dwa wkręty od ramki lewarka biegów i ja wyciągamy. Wyjmujemy szufladę pod klimatronikiem ciągnąc do siebie i pod nią mamy kolejne wkręty i wyciągamy ramkę.
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1264/ef49d52433332228m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1300/9e187f4f81a6161cm.jpg)
Odpinamy kostki i takie metalowe blaszki zaznaczone na foto jest ich chyba 6 szt i podnosimy plastykowa osłonę i już mamy nagrzewnicę.
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1273/7fe6d0b4e0e77b0em.jpg)
Teraz wyciągamy zawleczki widoczne na foto i lekko podnosimy rurki do góry podkładając szmatkę ponieważ wyleci troszkę płynu i wyciągamy nagrzewnicę.