Sam niedawno miałem właśnie z tym problem i sam na szczęście doszedłem co w trawie piszczy,koledzy zanim na kupicie niepotrzebnych części sprawdzcie podstawowe osprzęty odpowadajace za prawidłową prace silnika.na szczęście w moim przypadku obyło sie bez podłanczania samochodu pod komputer(pare groszy w kieszeni

),silnik ci szarpie wskazówki od obrotomierza szaleją,zacznij szukać problemu w kablach WN(szczerze ja zaczołem od du** strony bo odrazu wymieniłem filtr paliwa i rozebrałem wszystkie czujniki nadaremnie

),w pierwszej kolejności wyciąg wszystkie kable WN sprawdz ich oporność(przepływowość prądu przez rdzeń kabla),następnie wymontuj kopułke i dobrze ją obejrzyj mozliwe że jest ponadpalana i potrzeba będzie ją obczyścić papierkiem ściernym(niezapomnij luknoć na palec),zobacz czy przypadkiem niemasz ośniedziałych gniazd w kopułce(w moim przypadku właśnie tu lezała wina,spalił sie opór w gniezdzie i zaczeło wszystko śniedzieć

),obejrzyj również kabel do Cewki który też na końcach może zaśniedzieć.po całej operacji nawet jesli nic niepokojącego nie znalazłeś zabezpiecz gniazda Wazeliną techniczną. To tyle w tym temacie,mam nadzieje że porada sie komuś przyda

.Pozdrawiam