Witam,
Na podstawie własnej
naprawy Modułu Komfortu w E46 stworzyłem
instrukcję / poradnik jak wykonać operację przywrócenia owego urządzenia do stanu działania.

Chciałem pokazać, iż
wymiana przekaźników nie jest konieczna i samo ich rozebranie / czyszczenie
a następnie zabezpieczenie to wystarczające czynności pozwalające na całkowitą naprawę.
Operacja ta, naprawa przekaźników, ma same zalety :
- zestaw narzędzi potrzebnych to nożyk, papier ścierny (wodny), spray do elektryki, suszarka i klej
- koszt potrzebnych specyfików tzn. papier, spray i klej to około 20 PLN
- całkowita naprawa niedziałających styków
- przy zachowaniu minimum ostrożności brak możliwości uszkodzenia modułu
Jedyną wadą jest pracochłonność i wymóg posiadania zdolności manualnych.
Nie zniechęcam nikogo do wymiany przekaźników, ale polecam najpierw zapoznać się z przebiegiem naprawy
a może się okazać, że bardziej Wam przypadnie do gustu i pozwoli zaoszczędzić sporo (ok. 100-300PLN) grosza!
http://w851.wrzuta.pl/plik/6HBIC5fnSG0/nmk_e46-bcur_e46_2http://www.przeklej.pl/plik/nmk-e46-bcur-e46-2-pdf-0021jm9la7tbhttp://wrzucacz.pl/file/8081286192406PDF 2,93MB 15 stron języki: Polski i Angielski
(ten sam, jeden plik, trzy różne źródła download'u)
P.S.
Podziękowania dla WSZYSTKICH forumowiczów, nie tylko stąd, za dzielenie się wiedzą i doświadczeniami!
Sam wiele na tym skorzystałem, a teraz może i inni...