wilko napisał(a):
To i ja troszkę odświeżę temat, ponieważ mam problem z centralnym zamkiem. Podłączyłem według schematu otw/zam pod piny 24 i 25, plus wiadomo do stałego plusa i 2 kabelki żołte również pod plusa zgodnie ze schematem i oczywiście masa. No i wszystko by było pięknie gdyby chciał się zamykać z pilota, lecz nie chce. Gdy zamknę auto kluczykiem to z pilota otwiera a jak chcę zamknąć to tylko prztyka centralka i zero reakcji. Jaka może być tego przyczyna? Bo już zgłupiałem kompletnie

Posprawdzaj wszystkie kabelki jeszcze raz.
Sterowanie:
- Otwieranie (kabelek biały) na pin 25,
- Zamykanie (kabelek biało - czarny) na pin 24,
Zasilanie i prąd:
- Żółty i żółto - czarny łączymy i podpinamy pod STAŁY prąd 12V (należy sprawdzić próbnikiem bez kluczyka w stacyjce, wszystkie drzwi zamknięte), ale podpowiem, że będzie to zapasowy kabelek obok skrzynki z modułami o kolorze czerwono-zielonym lub czerwono - szarym,
- Kabelki pomarańczowy i pomarańczowo - czarny usuwamy z kostki są one zbędne,
Ryglowanie i domykanie:
- Wydłużyć czas impulsu zamykania dodać diody prostownicze i połączyć je w ten sposób jak na tym obrazku poniżej

ALBO
- Kabelek biało czerwony wychodzący z modułu odpowiadający za ryglowanie i domykanie łączymy do przekaźnika pod styk 87, a pod styk 30 i styk 86 stały plus, styk 85 MASA od alarmu (czyli kabelek domykania z centrali alarmowej).
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy to podeślij mi swoją instrukcję alarmu a ja postaram się ją rozpisać i znaleźć błąd.
Schematy:
- Schemat pinologii OEM
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Data/Wiring234.gif- Schemat podłączenia alarmu aftermarketowego
http://forum.amt-alarmy.pl/forum/download.php?id=174&sid=c7c2149875f680f254cfccd855984fde