BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 736 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 12 października 2012, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Moje pytanie..

Mam zwykla kiere w model e46 323ci cupe oo taka

Obrazek

czy nie ma problemy z jej zmiana na akcesoryjna od m pakietu z modelu powszechnie stosowanego w e39
Obrazek

badz taka ?

Obrazek

chodzi mi o wtyczki do air bagu gniazdo mocujace itp sa takie same jak w e39 e36 ?... czy lepiej juz wymienic na multifunkcje od e46,x3..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 12 października 2012, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: 320D
no i problemów z klaksonem ciąg dalszy :( sam potrafi się załączyć :cry: niech mi ktoś napisze jak powinien być zamontowany stelaż od poduszki :help: na dole widać jedną sprężynę, a co z górą ? też powinny być i jeżeli tak to w którym miejscu ?
ja w zaznaczonych punktach podłożyłem sprężyny, bo ich tam nie było

Obrazek

rozumiem, że klakson załącza się w momencie styku stelaża poduszki z miedzianymi punktami, które są w stelażu kierownicy, u mnie punkty się nie stykają, a wyje, na kablach zwarcia nie widać

:help:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 13 października 2012, 14:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
czy ta poduszka z alledrogo z bmw e39
http://allegro.pl/poduszka-powietrzna-b ... 68121.html
bedzie pasowala do mojej kierownicy w e46
mam teraz taka kierownice i chce multifunkcje dolozyc
http://allegro.pl/bmw-e46-kierownica-ai ... 32784.html
1 nabojowa SRS AIRBAG


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 25 października 2012, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43BTU
witam!
mam dokładnie taki sam problem z odstającą poduszką. Ściągałem kierownice do wymiany manetki na taka z BC a po założeniu z powrotem poduszka za chiny ludowe nie chce się ładnie spasować tak jak była wcześniej. Odstaje dokładnie tak samo jak u kolegi adamusiek
POMOCY :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 3 listopada 2012, 14:40 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
Panowie mam taki problem, że multifunkcję mam od kiedy kupiłem samochód, sterowanie radiem działa, telefonem także, załącza się też ikona tempomatu, ale sam tempomat nie działa. W inpie sprawdzałem wszystkie przyciski na kierownicy działają. Zacząłem sprawdzać podłączenia przewodów. W kostce przy kierownicy są wszystkie 3 wpięte. Sprawdziłem kostkę przy komputerze i jest jedna nie jasność. Mam tam 2 wtyczki jedna 40 pin druga 50 pin. Przewód w pinu 8, który idzie do komputera jest wpięty w kostkę 40 pinową w pin 27. Czy nie powinien być w kostce 50 pinowej w pinie 37? Samochód jest z lutego 2003 roku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 3 listopada 2012, 15:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
pryjom, A czujnik sprzęgła? Bo jeśli jest zwarty to tempomat nie działa tylko kontrolka będzie świecić.

Jak wrócę od kolegi to wejdę na swój komputer posprawdzam schematy gdzie ma być podłączone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 3 listopada 2012, 16:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
Czujnika sprzęgła nie posiadam, mam automat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 10 listopada 2012, 14:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
Czy ktoś może pomóc z tymi wtyczkami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 29 listopada 2012, 00:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Koło
Moje BMW: e46
witam
posiadam BMW e46 320Ci z 2001 roku przed liftem i mam takie pytanie odnośnie czujnika sprzęgła. Wszystko inne jest raczej ok bo tempomat się włącza na desce ale inpa pokazuje błąd czujnika sprzęgła. Sprawdziłem i okazuje się że owszem czujnik sprzęgła jest ale nie ma wtyku do niego?!?! (poprzednik kombinator) Dokupiłem już wtyczkę tylko teraz nie wiem gdzie te kable podłączyć.
Wtyk 3 pin'owy i jeden kabelek idzie do masy a pozostałe 2 gdzie podłączyć?
Proszę o pomoc :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 29 listopada 2012, 14:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 285
Lokalizacja: Wlkp Rokietnica
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43
szyba.26, do czujnika sprzęgła idą 2piny a nie 3.Wiem bo montowałem tempomat u siebie od podstaw.Wiec nie wiem skąd wziołes 3 piny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 29 listopada 2012, 15:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Koło
Moje BMW: e46
Wiem że są 3 i 4 pinowe i ja mam 3 pinowy (niebieska wtyczka z której wychodzą kable: brązowo/czarny; fioletowo/...; niebiesko/...) Nadmienię że był w nim tempomat tylko brakuje mi wtyku do czujnika sprzęgła a on u mnie na pewno jest 3 pinowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 13 grudnia 2012, 02:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b22
Witam dołączę się do tematu posiadam bmw e46 z silnikiem m54b22 z 2001r i kupiłem kierownice trójramienną multifunkcyjną taką samą jak miałem tylko z multifunkcją za 50 euro i moje pytanie brzmi czy ten model auta posiada już moduł tempomatu i sama kierownica wystarczy czy wszystko muszę kupić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 13 grudnia 2012, 12:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
jeycoob napisał(a):
Witam dołączę się do tematu posiadam bmw e46 z silnikiem m54b22 z 2001r i kupiłem kierownice trójramienną multifunkcyjną taką samą jak miałem tylko z multifunkcją za 50 euro i moje pytanie brzmi czy ten model auta posiada już moduł tempomatu i sama kierownica wystarczy czy wszystko muszę kupić ?

Czytaj wątek od początku albo kupuj wszystko jak leci ....

_________________
E36 E46 E90 seria 3 to jest to .... Części używane mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 15:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52B20
Czy jest tu ktoś na tyle kumaty że odpowie mi konkretnie ! ?
Bmw E46 2000r 2.0 M52
Nr. Vin: WBAAM11070JM48577
Kierownica 4 ramienna bez multifunkcji poduszka jedno nabojowa. Rozumiem że kupuję od e39 lub e46 multifunkcyjną...podpinam 3 kable...i działa ? Mam ten tempomat czy nie ? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 16:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
arekbes napisał(a):
Czy jest tu ktoś na tyle kumaty że odpowie mi konkretnie ! ?
Bmw E46 2000r 2.0 M52
Nr. Vin: WBAAM11070JM48577
Kierownica 4 ramienna bez multifunkcji poduszka jedno nabojowa. Rozumiem że kupuję od e39 lub e46 multifunkcyjną...podpinam 3 kable...i działa ? Mam ten tempomat czy nie ? :(

TAK masz

_________________
E36 E46 E90 seria 3 to jest to .... Części używane mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 16:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52B20
Czyli potrzebna mi tylko multifunkcja...z przewodami od przycisków żeby móc wpiąć je w taśme... no i te 3 kable...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 19:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 285
Lokalizacja: Wlkp Rokietnica
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43
arekbes napisał(a):
Czyli potrzebna mi tylko multifunkcja...z przewodami od przycisków żeby móc wpiąć je w taśme... no i te 3 kable...

Dokładnie tak jak mówisz i wszystko smiga.
Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 18 grudnia 2012, 02:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b22
A mi ktoś pomoże bo nie moge się doczytać mam tempomat czy nie ?? e46 2001r m54b22 mam trojramienna kierownice tylko bez multifunkcji czy wystarczyże wymienie kierownice i podłącze te 3 kabelki proszę o konkretną odpowiedź


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 18 grudnia 2012, 11:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52B20
Z tego co czytałem ten post... kilka razy. To wnioskuje ze masz ;) Musisz do kupic przyciski podlaczyc kabelki i powinno byc OK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 21 grudnia 2012, 13:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: EINDHOVEN
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Czesc!! Mam zwykłą kierownicę czteroramienną chce do niej zamontować multifunkcje. Wystarczy, ze kupię zaslepke i panele multifunkcji podlacze jak w ospisie i wsio? Czy w mojej zwykłej kierze jest taśma i wtyczki pod tempomat i radio? Czy poduszka jest identycznych rozmiarów w multifunkcyjnej i "gołej" kierownicy?
Czy ten zestaw mi wystarczy : http://allegro.pl/bmw-x5-e53-zaslepka-a ... 46117.html
Plus oczywiście kable do kompa itd.
Moje autko E46 M47N 09/2001


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 736 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 37  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL