Przycisk podłączony. Wykorzystałem inną metodę jeżeli chodzi o okablowanie. Tak czy inaczej, trzeba rozebrać dolne osłony oraz schowki. Nie chciało mi się bawić w wyciąganie modułu LCM, więc przeprowadziłem trzy przewody od przycisku do modułu GM5. Kostka środkowa (X253) modułu GM5 zawiera trzy potrzebne nam piny. Pin 6 otwieranie klapy, czyli sygnał z przycisku, pin 10 to masa, pin 27 to 12V po stacyjce. Ostatni pin wykorzystujemy do podświetlenia przycisku, które gaśnie po przekręceniu kluczyka w pozycji "zero". Kostka środkowa jest trzyrzędowa, szarą część musimy wysunąć, ponieważ trzeba dotrzeć do pinu nr 27, który jest za nią schowany. Kable prowadzimy wzdłuż grubej wiązki przewodów idącej od modułu LCM do modułu GM5. Przy tunelu znajduje się kanał (rurka), gdzie można umieścić przewody. Lutujemy kabelki, podłączamy i cieszymy się z otwierania klapy.
Pin out GM5:
https://www.bmwgm5.com/GM5_Connections.htm