Zapach spalin oraz jasny gryzący dym z webasta świadczy o tym że musimy coś z tym zrobić
Zabawa jest dośc prosta i każdy może naprawić uszkodzenia
więc do roboty

1)w pierwszej kolejności pozbywamy się płynu chłodniczego z układu ( korek spustowy przy chłodnicy )
2) rozpinamy przewody elektryczne ( każda wtyczka jest inna więc przy składaniu niebędzie problemu)

2a) demontaż złącza diagnostycznego ułatwi nam pracę
3) przewód paliwowy, przewody cieczy chłodzącej
4) odkręcamy stelaż
5) odkręcamy wydech ( tu troche zabawy gdyż trzeba to zrobić po omacku - klucz 10

Kolejny etap to rozbiórka webasta
składa się ono z 3 zasadniczych elementów 1-wiatrak, 2 palenisko, 3 płaszcz wodny
płaszcza wodnego nierozbierałem niema takiej potrzeby chyba że wycieka nam płyn
Jedziemy dalej
1 odkręcamy pompke cieczy

2 odkręcamy pierwszą częśc czyli wiatrak

3 odkecamy palenisko

tutaj jest GAGA

4wyjmujemy sztyft

INPA pokazywała błąd świecy, jednak świeca działa hmmm
5 czyścimy palenisko upewniamy sie że wszystkie otwory powietrzne są drożne
a tu takie coś wyleciało z wnętrza paleniska

Teraz pozostaje nam założyć nowe uszczelki i poskładać wszystko do kupy
koszt nowych uszczelek to ok 65-75 zł
ja dorobiłem je sam



skręcamy wszystko do kupy, zalewamy płyn chłodniczy, odpowietrzamy układ, odpalamy autko i uruchamiamy ogrzewanie, upewniamy się czy wszystko jest ok i świętujemy powodzenie
i to chyba tyle, każdy kto ma jakiekolwiek pytania zapraszam do pisania