Wprawdzie na forum był już opis, ale może komuś przydadzą się zdjęcia.
Lampa ma oznaczenie <->, czyli można ją przestawiać ze świecenie "po angielsku" na "kontynentalne" i na odwrót.
1. Demontujemy lampę z samochodu (4 śruby - dwie u góry lampy i dwie po lewej i prawej na dole - od strony chłodnicy widoczne po zdjęciu plastikowego tunelu wentylatora)
2. Demontujemy zaślepkę żarówki światła mijania.
3. Wyjmujemy żarówkę (nie jest to konieczne, ale na wszelki wypadek).
4. Luzujemy 3 śruby mocujące odbłyśnik (zaznaczone na czerwono).
5. W pozycji dla ruchu prawostronnego wycięcie odbłyśnika pokrywa się z oznaczeniem R/D (na zdjęciu zaznaczone na zielono).
6. Pociągamy odbłyśnik do góry, żeby ominąć bolce zaczepiające go w ustalonej pozycji i przekręcamy zgodnie z oznaczeniami. Dla ruchu prawostronnego w pozycję R/D.
7. Dokręcamy śruby odbłyśnika (należy upewnić się, że wszystkie wycięcia pasują do odbłyśnika i odbłyśnik przylega do korpusu. Dwie skrajne śruby są dość ciężko dostępne, dlatego żeby uniknąć ich obrobienia warto dać kroplę smaru na gwint - będzie łatwiej dokręcać.
8. Montujemy żarówkę i zaślepkę. Mając lampę na wierzchu można upewnić się, że kulka na końcu ramienia sterującego pochyleniem lampy (od silniczka), jest w gnieździe a nie opiera się o nie - uniemożliwi to regulację z wnętrza (rolka z ilością pasażerów).
9. Ustawiamy lampy na stacji diagnostycznej.

