witam
czy AK90+ jest tylko do nowych pestek? w mojej bawarce po miesiącu stania padł akumulator przez wzmacniacz do zera, kluczyk (eml 10030a) byl w stacyjce, po naładowaniu aku nie kręci (oczywiście błąd w inpie immobilisera) na drugim kluczyku wszystko chodzi. kluczyk "uszkodzony" widzi inpa (key number, identification, changing code) więc wykluczam uszkodzenie klucza. synchro inpa wywala błąd (tylko na niepalącym kluczu, w drugim synchro idzie ok) i pali się kółko przy "chaning code" w zakładce actual key.
i moje pytanie - czy AK90+ uda mi sie ten klucz wpisać z powrotem, czy potrzebuje BMW EWS editor? ewentualnie jakieś inne sugestie? po podmianie elektroniki w kluczyku z innego auta nie pokazuje changing code oraz palą się kółka przy changing code, identification, password - dlatego zakładam że kluczyk jest sprawny tylko trzeba go z powrotem wpisać. chyba że transponder uszkodzony byłby ale wtedy chyba pole changing code powinno być puste (same zera)
ps. zaraz dodam foty z inpy
