witajcie,dosc długi czas męczyły mnie stuki jakby w skrzyni co przekładało sie na cały wał napędowy,słyszalne szczególnie przy regukcji biegów z wyzszych predkosci oraz odpuszczaniu nogi z gazu w trasie......czego to ja nie wymieniłem by sie tego pozbyc,łacznik wału poduchy silnika skrzyni,podpory itp ostatnio tez nawet padło na półosie napedowe...
moja recepta...
zdjecie przedstawia tył (czoło skrzyni dojsc tam łatwo dobrymi nasadkami)
otóz dokreciłem tą kopułke która jest na 4 sruby 6 katne u mnie weszły o około 3/4 obrotu,jezeli nie czujesz luzu nie kreć!!!
http://img185.imageshack.us/my.php?image=pic01ge9.jpg
drugim miejscem sa sruby łączace cały korpus skrzyni,u mnie dało je sie równiez lekko dokrecic,dokrecałem wszystkie sruby opuszczajac skrzynie z poduszek (z czuciem bez przesady)
http://img129.imageshack.us/my.php?image=pic05eg8.jpg
wykonane zabiegi były proste i bez zadnych kosztów,nie wiem czym były spowodowane luzy na srubach ale auto jak wiadomo skrzynia jest aluminiowa i przenosi ogromne obciazenia w bardzo wysokich temperaturach materiał cały czas "pracuje")
luzy odnalazłem łapiąc mocno za łącznik elastyczny przy samej skrzyni i poruszajac wolno ale silnie gora-dół-góra-dół odnalazłem luzy i stukanie
do zabawy musisz posiadac tylko kanał w celu jakichkolwiek działań ale pewnie znajdzie sie ktos kto zrobi to z podnosnikiem samochodowym na podwórku ,powodzenia
U mnie jest słyszalna poprawa żadnych stuków w tylnej czesci ,jestem w szoku...

odpuszczam gaz i dodaje -czuje tylko wyginanie sie łacznika elastycznego wału...
UWAGA:jezeli komus pomogłem to sie ciesze ,mozna dac punkcik
za wszelkie uszkodzenia materiału straty oraz uszczerbku zdrowia nie ponosze odpowiedzialnosci,wszystko robisz i odpowiadasz sam za siebie,pozdrawiam