BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 08:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 15:29 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Gdyby nie tacy, co "się spuszczają", ////M w ogóle by nie było ;]

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 18:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: k.Lublina
AciQ napisał(a):
porazka moze bys sejczus w gazie albo matiz to jest porazka silnik ciut wiekszy od kosiarki i zgazowany...albo polonez... ledwie to kolami krecilo ale gaz musial byc...


przykro mi ale nie mozesz obrazac seicento w gazie poniewaz nie masz pojecia jak to sie zbiera. to nie jest zly samochod .maja po 400.000tys przebiegu i daje rade. silnik jak od kosiarki???? hehe moze i tak.. gdyby ten silnik włozyć np. do 7-mki to osiągi miała by jak maluch., ale ten silnik zwróć uwagę siedzi w sejku a sejek waży jakieś 900kg i to w zupelnosci wystarczy do takiego auta. jedna z podstaw do dobrych osiagow jest masa auto. kup sobie sejka choc raz wsiadz i zobacz jak to szaleje

A polonez i matis owszem epoka kamienia łupanego.

tak dobrze napisalem obrazam właścicieli polonezow.ludzie to jest kawał złomu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 18:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
zielony19 bez obrazy ale polonez jest szybszy od seicento 900 wiem bo miałem a kumpel ma 900 :) więc skończ pitolic jak większość ludzi co nie miała polda na jego temat bo seicento jest jeszcze bardziej do bani i jak na swoja pojemność też oszczędne nie jest :)
I nie pitol, że 900 w seju, która robi setke koło 17s jest zadowalające bo wyprzedzić tym coś to horror :) Przelatałem służbowym matizem około 40 tysiecy km wiec wiem jak te wynalazki jeżdżą :) Są poprostu tak małe niebezpieczne i prawie rozlatuja sie powyżej setki, że masz wrażenie, że zapitalsz szybciej jak naprawde idzie to auto w 7er jest na odwrót wydaje Ci się, iż jedziesz powoli a zapitalasz :) a gaz w seju to podstawa osiągów :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 19:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
Hoho poldek 1,4 16v zbiera się nawet nawet, miałem okazję raz jechać, naprawdę jak na tak starą budę zdziwiłem się. Nie zmienia jednak to faktu że i tak to grat. Co do cieniasa kolega miał cc 900 w gazie. Jezdził nim dosłownie na okrągło, bo jak się nie dawało w deche to za 10zł dało się zrobić 90km, serio.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 00:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
zielony19 napisał(a):
AciQ napisał(a):
porazka moze bys sejczus w gazie albo matiz to jest porazka silnik ciut wiekszy od kosiarki i zgazowany...albo polonez... ledwie to kolami krecilo ale gaz musial byc...


przykro mi ale nie mozesz obrazac seicento w gazie poniewaz nie masz pojecia jak to sie zbiera. to nie jest zly samochod .maja po 400.000tys przebiegu i daje rade. silnik jak od kosiarki???? hehe moze i tak.. gdyby ten silnik włozyć np. do 7-mki to osiągi miała by jak maluch., ale ten silnik zwróć uwagę siedzi w sejku a sejek waży jakieś 900kg i to w zupelnosci wystarczy do takiego auta. jedna z podstaw do dobrych osiagow jest masa auto. kup sobie sejka choc raz wsiadz i zobacz jak to szaleje

A polonez i matis owszem epoka kamienia łupanego.

tak dobrze napisalem obrazam właścicieli polonezow.ludzie to jest kawał złomu


:rotfl: Kiedy na tym forum wchodzi w życie ustawa o ostach za głupotę? :niepewny:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 10:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
chyba sprzedam swoje biedne V8 i kupię seja :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 14:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
buahahhhaa leże :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 14:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
Zdzira 850I napisał(a):
chyba sprzedam swoje biedne V8 i kupię seja :hyhy:


ok ja razem z Tobą e34 won seicento come:) :rotfl:

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 16:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Tomek 2.5 za E-34 nie kupisz ładnego seja albo nie starczy Ci na LPG a to podstawa "kopa" :rotfl: :rotfl: :rotfl: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 01:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: szczecin
HAHA brechtacie się między sobą z kolegi co chce podobno kupić m3 i zagazować je podtlenkiem lpg, dobry temat. Mam propozycje od naszych kochanych sąsiadów;D
M3 321kucy http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... abNumber=1

szkoda takiego autka, ciekaw jestem ile taka instalacja lpg kosztuje w niemczech, kolega z forum wkładał do 2.8 i zapłacił 2500 ojro.



P.S
Wcale bym się nie zdziwił gdyby właścicielem samochodu był nasz rodak:)
Pozdrawiam

_________________
SZUKAM ORYGINALNEGO BMW E36 COUPE Z PEÂŁNYM M-PAKIETEM, SILNIK MINIMUM 2.5 / 2.8 NIGDY NIE GAZOWANEGO, ORAZ NIE BITEGO Z ORYGINALNYM PRZEBIEGIEM. ROCZNIK 96 MINIMUM. TYLKO MANUAL!!
PS.
BEZ ¯ADNYCH DODATKÓW TYPU LEXUSY, NEONY I CHROMOWANE LISTWY NA METRY Z CASTORAMY. CHCE I KUPIE TYLKO ORYGINAL:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 01:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 19
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
fastmaciek napisał(a):
HAHA brechtacie się między sobą z kolegi co chce podobno kupić m3 i zagazować je podtlenkiem lpg, dobry temat. Mam propozycje od naszych kochanych sąsiadów;D
M3 321kucy http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... &tabNumber


Mozna M-3 to czemu nie M-5 :hyhy:

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vqxlwwxcoee2

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 04:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: szczecin
właściciela tego M5 chyba troche poniosło 489 kucy z lpg ;] a w serii bodajże 400 ma:)

Kategoria pojazdu: Samochody używane
Budowa: 4/5-drzwiowy
Pierwsza rejestracja: 05/2003
Przebieg: 142 000 km
Paliwo: Gaz
Moc: 360/489 (kW/KM)
Rodzaj przekładni: Ręczna
Kolor: Carbonschwarz Metallic
Zużycie paliwa: 13,90 l/100 km
Drzwi: 4



A ze spalaniem to chyba troche przesadził ktoś.. I ciekawe gdzie schował wlew gazu :hyhy: :hyhy:

_________________
SZUKAM ORYGINALNEGO BMW E36 COUPE Z PEÂŁNYM M-PAKIETEM, SILNIK MINIMUM 2.5 / 2.8 NIGDY NIE GAZOWANEGO, ORAZ NIE BITEGO Z ORYGINALNYM PRZEBIEGIEM. ROCZNIK 96 MINIMUM. TYLKO MANUAL!!
PS.
BEZ ¯ADNYCH DODATKÓW TYPU LEXUSY, NEONY I CHROMOWANE LISTWY NA METRY Z CASTORAMY. CHCE I KUPIE TYLKO ORYGINAL:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 14:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Wielkopolska
M3 na gazie to możliwie najlepsze rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] możliwe jest założenie LPG do M3?
PostNapisane: 5 grudnia 2010, 14:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 152
Moje BMW: E46 Tour
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=86130
Dla mnie to wcale nie jest dziwne..
Nie jestem miłośnikiem gazu, wolę benzyniaka, ew. diesla (na którego nawet nie narzekam)
Ale biorąc pod uwagę takie m3 czy to e46 czy e36-
Ktoś kto kupuje Mkę chce sobie szybciej pośmigać, polatać bokiem itp,
Niektórzy jednak nie mają na tyle kasy żeby lać dziennie po 100zł do tego auta, więc zakładają gaz i jazda
jak chce sobie ktos polatać to jeździ na benzynie.

Kolejnym dobrym przykładem jest np. pierwsze Audi A8 z 4.2 V8
Auto duże, napęd na 4 koła, ciężkie i duuży silnik
a komuś się podoba że jest autem eleganckim, pojemnym,
z pięknym charakterystycznym dźwiękiem.
Znam gościa który ma właśnie taki okaz w gazie i jest bardzo zadowolony...

Wadą jednak jest że gaz to gaz, i nigdy nie będzie lepszy od benzyny..

_________________
BMW E46 320d Touring Topasblau 180KM M-Pakiet ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] możliwe jest założenie LPG do M3?
PostNapisane: 5 grudnia 2010, 15:31 
Lucca napisał(a):
Kolejnym dobrym przykładem jest np. pierwsze Audi A8 z 4.2 V8Auto duże, napęd na 4 koła, ciężkie i duuży silnik


Czy to V8 kręci się do 8 tyś rpm i wyciąga 100 koni z litra tak jak silniki M?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] możliwe jest założenie LPG do M3?
PostNapisane: 6 grudnia 2010, 12:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Lucca napisał(a):
Dla mnie to wcale nie jest dziwne..
Nie jestem miłośnikiem gazu, wolę benzyniaka, ew. diesla (na którego nawet nie narzekam)
Ale biorąc pod uwagę takie m3 czy to e46 czy e36-
Ktoś kto kupuje Mkę chce sobie szybciej pośmigać, polatać bokiem itp,
Niektórzy jednak nie mają na tyle kasy żeby lać dziennie po 100zł do tego auta, więc zakładają gaz i jazda
jak chce sobie ktos polatać to jeździ na benzynie.

Kolejnym dobrym przykładem jest np. pierwsze Audi A8 z 4.2 V8
Auto duże, napęd na 4 koła, ciężkie i duuży silnik
a komuś się podoba że jest autem eleganckim, pojemnym,
z pięknym charakterystycznym dźwiękiem.
Znam gościa który ma właśnie taki okaz w gazie i jest bardzo zadowolony...

Wadą jednak jest że gaz to gaz, i nigdy nie będzie lepszy od benzyny..



Albo kogoś stać na M albo nie. Jak już nie ma na dzień dobry na paliwo to go nie stać, proste.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] możliwe jest założenie LPG do M3?
PostNapisane: 6 grudnia 2010, 12:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16
Co prawda to prawda...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] możliwe jest założenie LPG do M3?
PostNapisane: 6 grudnia 2010, 14:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
jiGsaw napisał(a):
Albo kogoś stać na M albo nie. Jak już nie ma na dzień dobry na paliwo to go nie stać, proste.

:ok: święta prawda.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] możliwe jest założenie LPG do M3?
PostNapisane: 6 grudnia 2010, 15:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 626
Moje BMW: E46
Kod silnika: N42B18
Ja mam silnik n42 zagaozwany w ASO BMW Holandia instalacja Vialle LPI :hyhy:

Nie jest to silnik wysilony o dużej mocy jest "nowoczesny" w systemie Valvetronic wielkość zasysanego ładunku nie jest regulowana przepustnicą, lecz jest regulowana przez zmienny skok zaworu ssącego. Zakres regulacji skoku zaworu wynosi od 0,25 mm do 9,8 mm. W ten sposób zawory ssące przejmują funkcję przepustnicy, która wprawdzie nadal jest montowana, lecz jest stosowana tylko w szczególnych przypadkach (ESP). Ustawianie skoku zaworu ssącego jest uzupełnieniem układu płynnej regulacji faz rozrządu, zwanego przez BMW jako system VANOS System ten znany jest z różnych jednostek napędowych marki BMW i umożliwia osiąganie wysokiego momentu obrotowego przy niskich prędkościach obrotowych silnika.

Instalacja gazowa LPI to wtrysk gazu w formie ciekłej pod otwarty zawór ssący dzięki temu gaz rozprężający się w komorze spalania chłodzi ją a dzięki temu że w formie płynnej a nie gazowej jest jeszcze dużo miejsca na zasysane powietrze a osiągi są lepsze niż na benzynie zachęcam zobaczyć stronkę Vialle.nl i przekonać się że gaz montują do silników z bezpośrednim wtryskiem i nawet do diesla :szok:

W Polsce takie instalacje dopiero się pojawiły a w Holandii 8 lat temu montowali w BMW :mur: cena do silnika R4 "krótkiego" jak to mówi BMW to jakieś 8 tyś/zł do 6 garów to ponad 10 tyś/zł
moje spalanie 9-10PB 12-13LPG i teraz zaskoczę wszystkich przeciwników gazu od kiedy auto miało 100tyś/km zerwał się kontakt z ASO przejechałem prawie drugie 100tyś/km nigdy nie wymieniałem świec czy czegokolwiek oprócz oleju filtrów i zawieszenia a od gazu filtr starcza na całą żywotność auta i niczego się nie reguluję bo wszystkim steruje komputer od silnika :cisza:

Jak czytam że ktoś tam wymienia świecę filtry od gazu regulacje co 15tyś i do tego pada mu uszczelka pod głowicą to od razu przypomina mi się Toyota Camry z instalacją za 1,5tyś/zł i jak mi wybuchła chłodnica na trasie :cenzura:

Jazda w dzisiejszych czasach na benzynie to trochę szpan i trzeba sobie uświadomić że do dobrego auta nie można zamontować taniego przestarzałego systemu zasilania bo będzie lipa natomiast o M3 się nie wypowiem bo nie mam :]

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 6 grudnia 2010, 17:40 przez bmw power, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] możliwe jest założenie LPG do M3?
PostNapisane: 6 grudnia 2010, 17:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 626
Moje BMW: E46
Kod silnika: N42B18
Bmw M6 cabrio pozostawię to bez komentarza :chytry:

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=bgfxkuv1xelq


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL