Cytuj:
1) czy mogę przestawić tryb przełączania gaz-benzyna na hamowanie silnikiem bez skutków ubocznych? strasznie drażni mnie sposób w jaki załącza się on teraz (szarpnięcie)?
2)co to znaczy TPS - bez TPS?
3) czy temperatura 226 stopni oznacza że mam uszkodzony czujnik???
4) czy opóźnienie lambdy nie powinno być dłuższe?
1. Zapewne tak, ale może to być niebezpieczne. Jedziesz na benzynie, dojeżdżając do krzyżówki puszczasz pedał gazu, komputer przełącza na gaz. Jeśli z jakiegoś powodu (brak gazu lub dowolna awaria) nie nastąpi przełączenie, to jedziesz na środek skrzyżowania bez wspomagania hamulców, bo auto zapewne zgaśnie.
Gdy przełączasz przyspieszeniem, to zazwyczaj masz miejsce, aby jechać, a przynajmniej nie musisz awaryjnie hamować.
2. Odsyłam tutaj, gdzie zapewne znajdziesz odpowiedzi na większość pozostałych pytań:
http://www.forumsamochodowe.pl/instalac ... t16569.htm3. Albo walnięty czujnik, albo źle wybrany model czujnika - nie zgodny z tą jednostką sterującą.
4. Ale po co? Przełączenie na gaz trwa dłużej niż 5 sekund?
Cytuj:
1) czy to że lambda pokazuje teraz nagle 0V oznacza że jest uszkodzona?
2) co to jest to na dole, stała pozycja wyjsciowa attuatora?
1. Zielony kwadrat obok niej sugeruje co innego - wcześniej był czerwony. Zapewne 0 oznacza zgodność z przyjętą normą dla układu.
2.
http://www.autocentrum.pl/lpg-mania/slownik-lpg/Cytuj:
1) co daje włączenie tych opcji?
Tobie nic, bo nie możesz z nich skorzystać - nie masz automatu. Patrz: link pierwszy z tego postu.
Cytuj:
1) co daje opcja ekonomicznej jazdy?
Zapewne zmniejsza ostatnią wartość z drugiego obrazka. Opcja powyżej niej zmniejsza zapewne pierwszą zmienną na tym samym obrazku.
Nie jeździłem dużo autami na sekwencji, ale generalnie przy sekwencji nie powinno być szarpnięcia podczas przełaczania. Nie ma go w Vectrze B 1.6 16V, nie ma go w Golf4 1.6 i nie ma go w Leon 1.8T.