dsk napisał(a):
czasy wtrysków na jałowym z tego co widziałem jak tam grzebali oscylują w granicach 2,6 - 2,8 czy to są prawidłowe czasy ?
Jeżeli chodzi o czasy benzyny to są prawidłowe. Jeżeli LPG, to dali za duże wtryskiwacze.
dsk napisał(a):
listwę wtryskową mają zamontowane na wysokości cewek na tym plastiku - dokładnie na napisie bmw i z tamtąd idą przewody, nie jest to czasem za duża droga od wtryskiwaczy?
Teoretycznie i praktycznie czym krótsza odległość tym lepiej, ale nawet przy takiej długości silnik nie powinien zgasnąć.
Ważne jest gdzie nawiercono króćce.
Swoją drogą Twój problem może być ciężki do opanowania

Ciśnienie robocze reduktora-parownika nie powinno przekraczać 1.2 Bar. Cała reszta rozbija się o dotryski. W BRC ciężko będzie to ustawić.
P.S.
Jeżeli w aucie Masz zamontowane świece BKR6EQUP (V-Line no 30) to nie dobrze najlepiej zamienić na BKR6EK (V-Line no 20), lub Denso K20TT
KotSylwester napisał(a):
Może to nie wina instalacji? LPG jest bardziej wrażliwe niż benzyna.
Tak jak pisał kolega, to że nie zauważyłeś problemu na PB nie oznacza że wszystko jest sprawne.
Niektóre usterki układu zapłonowego są praktycznie niezauważalne podczas pracy silnika na mieszance benzynowej, ze względu na wyższą liczbę oktanową LPG zapłon mieszanki powietrze-gaz jest o wiele trudniejszy (upraszczając potrzeba iskry o większej energii). Zacząłbym od podmiany kompletu cewek i zmiany świec na K20TT (są stosunkowo tanie, a solidne).
_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG