Wiadomo że spala spore ilości paliwa,co jest oczywiście dużym wydatkiem.Ale już inne materiały eksploatacyjne typu;locki,oleje,filtry,tarcze,sprzęgło,amory itd są na normalnym poziomie.
Prawdziwy problem stanowią natomiast skrzynia biegów i vanos/vanosy.O ile w S50B30 elementy te są naprawialane(przy odrobinie szczęścia) to już w S50B32 pojawia się problem.Ani sześciobiegowa skrzynia ani vanosy są nie naprawialane.Pozostaje kupno nowych elementów albo kupno używek.O ile skrzynie znajdziemy fartem za 5-6 tys,to z vanosami będzie kłopot.Kupienie drugiego silnika wiąże się z dużym ryzykiem pozyskania drugiej "grzechotki" do kolekcji

.Zostaje więc kupno nowego zestawu za 8 tys(do b30 tylko 6 tys hehe).Dla porównania ceny skrzyni do zwykłych m50,m52 ok 500 zł(używka).Co do vanosa to tu mamy duży wybór silników na rynku więc możemy pokusić się o sprawienie nowego serca.Jeśli wolimy kupić sam nowy vanos,to cena nie jest kalecząca naszą kieszeń ok. 2 tys.
Tyle ode mnie w temacie m3 e36.