Ja tylko zapytam, dlaczego pytanie dotyczące [E46 ] ląduje z tytułem w [E34].
Mniejsza o to .
O ile M51D25

( jeszcze przecież na komorze wirowej ) i starsze wynalazki na pompie mechanicznej ( coś pięknego ) np Merca, Isuzu, VM Motori, czy choćby Steyr'a będą zasuwać 50/50 z normalnym ON/redbull i 2t semi, to już w common rail... nie.

po prostu

nie...
Czemu ?
a popatrz na średnią średnicę cząstek tworzących ON, redbula, a roślinnego spożywczaka ( jeżeli nie wiesz skąd to wziąć - np. z laboratorium akredytowanego w PCA, najłatwiej z wydziału maszynowego dowolnej Politechniki w Polsce, Wrocławska

najlepsza ), patrzysz na średni wymiar vs średnica wtrysku ++ ciśnienie na którym to działa

szybki wniosek, się zapcha, powstaną naprężenia na przepływie , Reynolds się pozmienia w czasie i... wcześniej czy później musi strzelić gdzieś.
Druga sprawa, nawet gdyby roślinny podszedł do całego układu w świetle powyższego, to... roślinny jakby nie patrzył, ma inny odczyn, czyt. pH niż ON, czy redbull. W tym innym odczynie, nawet po dodaniu 2T semi ( co nie zmieni pH ) a uszczelki w silniku, pod wtryskami, w pompie, etc są robione z gumy zawierającej dany % danych związków siarki ( % i typ związków siarki ma znaczenie jeżeli chodzi o zaprojektowany przedział parametrów pracy - między innymi wytrzymałość na dane ciśnienia, liczbę Reynoldsa i dane pH roboczej cieczy).
Jakby tego nie rozkminiał, nie ma opcji.

Jasne, zaraz ktoś zarzuci opcję, że można roślinny, czy też przepalony roślinny + odpowiedni proces ++ MetOH i parę innych bajerów... tak, można, ale do Common Rail to na dłuższą metę nie podejdzie. Kolejny temat na dłuższe pisanie, którego nie chce mi się uskuteczniać. Po prostu nie ma sensu. Lepiej od razu zrobić swap silnika... np na M50B25 z turbiną
