BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 2,0 24v gaz . nie odpala na cieplym silniku
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 16:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: olsztyn
Witam wszystkich klubowiczów
Mam mały problem z moja bmw , na zimnym silniku odpala normalnie ,niema żadnego problemu jak sie nagrzeje to nie chce odpalić kręcę kręcę ni niema odzewu po jakimś czasie zaczyna łapać i odpala
Wymieniłem czujnik temperatury ,cewki,przepływomierz,listwę z wtryskami ,świece,
Bywa tez tak ,jak odlacze akumulator na pare godzin i podlacze go to jest dobze jaden lub dwa dni po jakims czasie znowu sie zaczyna nie odpalanie i na wolnych obrotach skakanie
już nie wiem co to może być jeszcze czekam na kompa zamówiłem sobie zobaczę co pokaże ,może wy macie jakieś pomysły z góry dziękuje


Ostatnio edytowano 28 kwietnia 2009, 07:09 przez robert 320, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 16:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik
zastanawia mnie te skakanie obrotow...
a propo tego to silnik krokowy.
na pewno masz jakis blad. podlacz go pod kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 16:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: olsztyn
Właśnie tez mi sie tak zdaje ze jest jakiś błąd bo po odłączeniu aku jest spoko na jakiś czas dzis mialem taki przypadek ze jedna cewka mi padła nie równo chodziła no ale miałem cewkę i wymieniłem krokowy jest dobry przynajmniej tak mi sie zdaje słychać i czuć po dotyku ze działa ostatnio nawet go czyściłem, nawet w trakcie jazdy czuć szarpnięcia a kopa dopiero dostaje powyżej 3 tys a do 3 tys mul i lekkie szarpnięcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 22:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Sprawdz przepływomierz.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 22:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
W/g mnie winny będzie czujnik położenia wałka

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 09:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: olsztyn
Przepływomierz wymieniłem i nadal to samo , zastanawiam sie czy to nie jest wina gazu ,po założeniu instalacji gazowej tak sie za czelo dziać jak silnik zimny odpala normalnie jak ciepły niestety za 5 lub 6 razem odpala nawet sie nie odezwie jak kręcę rozrusznikiem dopiero za jakimś razem zaczyna łapać może gaz nie przełącza na benzynę ,mam sekwencje jak nie chce odpalić wystarczy ze wyłączę gaz i na paliwie odpalam to zaczyna łapać szybciej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 10:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Tak jak mówili wcześniej czujnik położenia wału albo wtryski od gazu.Jakiej masz maści te wtryski??Zrób coś takiego,zakręć butle od gazu i poczekaj aż wypali wszystek gaz z przewodów.Po tej operacji pojezdzij tak na benzynie z zakręcona butlą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 10:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
jak wyzej kolega napisal- trzeba wylaczyc gaz i przetestowac na benzynie- jezeli bedzie w porzadku to mozliwe, ze na LPG zbyt bogata mieszanka i zalewa swiece..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, 21:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jest jeszcze inna opcja. Mianowicie że reduktor puszcza gaz i dlatego na ciepłym jest problem z odpaleniem. Gaz powoli uchodzi do kolektora, a przy rozruchu tyle go napompuje że silnik tego nie może przepalić. Przy wtryskach gazu często gaż ulatnia się króćcem podciśnieniowym w reduktorze, natomiast w instalacjach drugiej generacji nie trzyma zawór na reduktorze. Tak czy tak jeżeli zakręcisz gaz tak jak pisali koledzy to dowiesz sie czy tu jest problem.
southOFheaven, rozruch podejrzewam jest z benzyny i to nie jest problem zbyt bogatej mieszanki na gazie :(

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: olsztyn
No i jednak będzie wina gazu tak podejrzewam ,2 dni jeżdżę na paliwie wo gule nie wlanczam gazu samo paliwo i jest dobrze odpala bez problemu ,zdaje mi sie ze wina jest gazu no nic w sierpniu jak będę w Polsce pojadę na gwarancie z gazem dzięki z góry za rady dużo pomogło

a mam jeszcze jedno pytanko czy przy każdym przekręceniu powinno być słychać jak pompka sie wlancza czy nie bo u mnie jest tak ze raz na jakiś czas słychać jak pompka sie wlancza czyli podaje paliwo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 11:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
robert 320, nie za każdym razem pompa się załącz, to zależy od ciśnienia w magistrali. Jest tak jak Ci pisałem, napisz co masz za instalacje to powiem Ci jak pozbyć się tego problemu :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 11:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: olsztyn
ZAVOLI typ BETA to chyba ta nazwa sekwencja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 12:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Podejrzewam że na reduktorze jest ZETA nie BETA, ale to szczegół. Sam pewno nie dasz sobie rady. Jeżeli to sekwencja to do reduktora wchodzi taki cienki wężyk podciśnieniowy, jeżeli na chodzącym silniku, podczas pracy na gazie, zdejmiesz ten wężyk i z tego króćca w reduktorze, będzie leciał gaz (a nie powinien), to reduktor się wykaszanił i trzeba go rozbierać.

P.S. Po zdjęciu wężyka normalnym objawem jest że silnik lekko zabuja obrotami.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: olsztyn
Tak dokładnie ZETA pomyłka
Bylem w aucie i zdielem ten przewód od podciśnienia od gazu silnik zafalował ale nie było czuć gazu,jak jeżdżę na paliwie odpala dobrze jak na gazie na ciepłym silniku ma problem z odpaleniem nieraz bywa i tak ze jest dobrze i odpala normalnie na ciepłym ,jest jeszcze tak ze na gaz mi sie przelancza jak wskazówka od temperatury jest na niebieskim i sie dusi na skrzyżowaniu i gaśnie za szybko przelancza na gaz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 15:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jest jeszcze opcja że listwa nie domyka się i puszcza gaz. Ten króciec to trzeba było potraktować tak jak wentyl przy kole, ślina na palec, a z palce na króciec. Jeżeli powstanie bąbel to jednak się ulatnia. A co do gaśnięcia, to albo dysze ktoś dał nie takie, albo źle
Ci to ustawił. Nie powinna gasnąć, chyba że są złe korekty temp.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: olsztyn
Dzisiaj miałem taki problem ze na paliwie nie chciała mi załapać na ciepłym podjechałem do sklepu na zakupy po powrocie na rozrusznik a tu nic spojrzałem na gaz ale gaz był wyłączony i sie troszkę zdziwiłem :( a może to być czujnik położenia walu ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 08:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
robert 320, tak więc pozostaje podłączyć pod komputer i się okaże.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL