BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Przerobienie II. gen. na sekwencję.
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 18:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Pozwolę sobie założyć nowy temat, bo stary się nie odświeżył mimo postu. :kwasny:

Czy ktoś przerabiał II gen. na sekwencję? Ile kosztuje taka impreza? Czy można się spodziewać powrotu mocy? Bo to najważniejsze... zwrócić to wiadomo, że się nie zwróci. Ponoć można też jechać do gazownika i wymontować gaz zwykły, na tej zasadzie, że on bierze te części, a ja nic nie płacę za demontaż i przygotowanie auta z powrotem pod PB. Prawda to?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 16 czerwca 2009, 21:34 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 18:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Moc może i powróci ale musisz cały dolot przeczyścić bo gaz nie sekwencja smoli totalnie wszystko co znajduje się za mikserem co miedzy innymi powoduje spadek mocy zarowno na lpg i na bp

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Czytałem wiele opinii że nie ma opcji przywrócenia pełnej mocy silnika który kiedykolwiek widział eLPeGie. Chociaż znalazłem kiedyś coś takiego:

Obrazek

A wg tego jest to możliwe.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 21:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
jiGsaw napisał(a):
Czy ktoś przerabiał II gen. na sekwencję?


Ja

jiGsaw napisał(a):
Czy można się spodziewać powrotu mocy?


Oczywiście.
LPG w niczym nie obcina mocy. Jak jest dobrze dobrana sekwencja, moc będzie podobna do tej co na benzynie, prawdopodobnie taka sama.
Na benzynie i sekwencji, jest tak samo jak na benzynie bez LPG w ogóle.

jiGsaw napisał(a):
Bo to najważniejsze... zwrócić to wiadomo, że się nie zwróci.

Jeżeli swoje nerwy, czas, zadowolenie potrafisz jakoś wycenić, to napewno się zwróci z nawiązką.

jiGsaw napisał(a):
Ponoć można też jechać do gazownika i wymontować gaz zwykły, na tej zasadzie, że on bierze te części, a ja nic nie płacę za demontaż i przygotowanie auta z powrotem pod PB. Prawda to?


Po części tak.
To zależy jak mocno instalacja ingerowała w silnik.
Niekiedy magicy wiercą jakieś dziury w obudowach filtru, przerabiają dolot - wtedy te rzeczy trzeba dokupić albo naprawić.
Napewno w układzie chłodzenia, zawsze trzeba zmienić wąż na poprzedni, albo spiąć jakąś łączką.

Reasumując - przeróbka na sekwencję - TAK.
Ja 3 lata temu płaciłem ok 1800 PLN za przerobienie II gen na IV gen.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 15:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
W silniku R6, R4, czy V8? Mnie interesje m20b20. Dzięki za pomoc oraz osta ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 07:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Ja przerabiałem II->IV gen R4 M40B18.
Ale ogólnie, to co napisałem tyczy się chyba wszystkich silników :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL