BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Przerywanie na gazie (sekwencja)
PostNapisane: 30 lipca 2009, 14:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 137
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: e34 525i LPG
Kod silnika: M50B25
Witam, mam taki problem. Na zimnym silniku autko na benzynie nie chce za bardzo jechać, tak jakby sie dusiło co po chwili ustaje i jest coraz lepiej. Gdy przełączy sie na gaz, to od razu jest dobrze do momentu aż nie przejade ze 3-4 km, potem silnik przerywa, im więcej depne gazu tym gorzej reaguje. Wtedy gdy przełacze na benzyne jest idealnie.

Silnik ostatnio miał problemy z przegrzewaneim, wielokrotnie dochodził do czerownej kreski (to juz naprawione). Czy przez ten okres (moze tygodnia próbowanai dojść do ładu) mogły świece dostać swoje? Druga sprawa, to na przegrzewajacym sie silniku, gdzie instalka była neidogrzewania (był to problem z pompą wody) mechanik regulował mi sekwencję. Wtedy też poluzowany był jeden z węży za wtryskiwaczem (wczoraj go dokręciłęm porządnie). Od tamtej pory ustawienia nie były zmieniane. Co najpierw zrobić? Wymeinić świece cxzy jechać na regulację?


Ostatnio edytowano 30 lipca 2009, 15:20 przez Zapek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 15:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Gdy przełączy sie na gaz, to od razu jest dobrze do momentu aż nie przejade ze 3-4 km, potem na benzynie silnik przerywa


Musisz opisać to jakoś po ludzku to po pierwsze, bo rozumiem tylko że jest padaczka podczas jazdy na benzynie i na gazie? Po przełączeniu na gaz auto jedzie poprawnie do tych 4 km? Potem co się dzieje? Nie chce jechać to znaczy silnik nie ma mocy czy w ogóle nie jest wstanie się rozpędzić/uciągnąć?

Co do instalacji jaka: elektronika, reduktor i wtryskiwacze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 15:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 137
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: e34 525i LPG
Kod silnika: M50B25
Sorry, tego "na benzynei" nie powinno być. Z tego co teraz moge powiedzieć to instalka to Elpigaz Stella, wieczorem dopisze szczegóły.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 20:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Jeżeli i na benzynie i na LPG jest źle sugerowałbym awarię jakiegoś osprzętu elektronicznego silnika - przepływomierz, sonda lambda, czujnik położenia wału/wałka rozrządu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 20:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 137
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: e34 525i LPG
Kod silnika: M50B25
Soooorry na benzynie jest wszyściutko ok, powiedziałbym co było nie tak, ale sie wstydze :D. A co do gazu to rozgrzałem na nim silnik do 90 stopni i póki ładnie chodził postanowiłem dać mu w pi..e co przyniosło nadzwyczaj dobry skutek, gdyż autko baardzo fajnie sie zbierało. I tak sobie jeździłem i jeździłem aż w końcu postanowiłem zobaczyć c sie stanie jak sie uspokoję. Pojeździłem na obrotach rzędu 1,2-1,8 i zaczął silnik przerywać. Potem zacząłem go przegazowywać i szedł dalej jak trzeba, ale musiałem utrzymywać wyzsze obroty. W takiej sytuacji myślę, że czeka mnie tylko wizyta u gazownika celem regulacji :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 00:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 137
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: e34 525i LPG
Kod silnika: M50B25
Po dzisiejszym dniu stwierdzam, że na benzynie jednak nie jest wszystko ok. Jeździłem nią w godzinach szczytu jak było gorąco i chodziła, i na lpg, i na gazie tylko na 5 cylindrach. Jak przejechałem się o 23:00, a pizgało jak do niej szedłem - po rozgrzaniu chodziła idealnie i na benzynie i na gazie (na zimnym przy dodaniu gazu jakby przygasała lekko po czym wchodziłą an obroty).

Dodam że spod 1,4,5 i 6 cewki dostrzegam po ciemku iskry, moze to komus pomoze w diagnozie.

_________________
http://rwa.art.pl - Zapraszam wszystkich na stronę mojego zespołu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 07:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 327
Lokalizacja: Przasnysz / Gdańsk
Moje BMW: było E36 jest E46
Kod silnika: M52B28TU
Ja najpierw bym sprawdzil cewki i przewody. Bo u mnie na slabych przewodach na benzynie chodzi jako tako ale na LPG przerywa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 14:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 137
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: e34 525i LPG
Kod silnika: M50B25
Wymieniłem jedną fajkę od cewki. Wszystko jest super :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL