BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 11:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Kontrolka rezerwy
PostNapisane: 16 września 2009, 11:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich. Mam takie malutkie nietypowe pytanko. Jezdze bmw e 36 95r. a ze jest to auto swiezo zakupione przezemnie wiec pytam kiedy sie praktycznie konczy to paliwo? Rezerwa w bmw pokazuje na minej wiecej 1/5 badz 1/6 calego baku ale paliwo sie skonczy jak dojdze do 0 czy troche dalej za 0. Jak wylacze silnik to wskazowka przechodzi az za 0 wiec czy to bedzie brak paliwa ( ze za tym zerem) czy jak najdzie na 0? Niemialem jeszcze okazji (i mam nadzieje ze taki dzien nigdy nie nastanie) spalic calego paliwa ale chcial bym wiedziec na co moge liczyc bo teraz jak sie rezerwa zaczyna palic to odrazu tankuje.

Dziekuje za odp i Pzdr


Ostatnio edytowano 16 września 2009, 11:50 przez Robi09, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 11:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
zasada jest prosta (nie tylko w BMW): utrzymuj poziom paliwa powyzej rezerwy, żeby pompa chodziła jak najdłużej i żebyś nie miał problemów ze wskaźnikiem.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 13:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
no wiem ale chcialem tak orientacyjnie sie dowiedziec zebym wiedzial czego sie spodziewac. wiadiomo ze wzyciu bywa roznie i czasem trzeba gdzies pojechac a niema sie forsy na paliwo to dobrze by bylo wiedziec. no ale sadze ze raczej sam bede musial to sprawdzic. Jak by kogos to interesowalo najmniej co mialem paliwa to zaraz za czerwona rezerwa i przed 0 (tak pomiedzy jest taki maly odstep) pzdr i dziex


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 15:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 297
Lokalizacja: Częstochowa/Borowe
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Mój znajomy rzadko ma tyle paliwa żeby rezerwa gasła, paliwo w baku będzie jeszcze nawet jak przejdzie poniżej zera(na lewo), wskazówka ledwo drgneła na prawo po zapaleniu, a auto jeździło , więc brak paliwa to by musiała sie wskazówka nie ruszyć nic po zapaleniu

_________________
http://www.bmw-drift.xlx.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 19:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
tak właśnie jest jak pisze cfaniak. A ogólnie to rezerwy jest 8l.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 19:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Ja sobie w głowie zaprogramowałem, że jak się rezerwa zapala to koniec paliwa jest i tankuję jak się tylko lampka zapali, żeby potem pompki nie wymieniac.

A wskazówka chyba może zejsc nawet poniżej zera z tego co pamiętam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
no tez tak sobie parogramowalem ale jeszcze wczesniej to ze jak dojdzie do 1/4 to juz zatankuje bo zawsze sie paliwo przyda a jeszcze wczesniej jak bd 1/2 zbiornika ale jak widac wogole to nie dziala hehe. Nie no tak tylko zapytalem bo chcialem wiedziec czego sie moge spodziewac no i musze przyznac ze jestem mile zaskoczony. Tylko poco dac rezerwe na ok 1/5 wskaznika paliwa?? no coz ktos tak wymyslil i trzeba sie przyzwyczaic. Dzieki all za odp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 27
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
ja kiedyś w 316 miałem taki patent gdy tylko zapalała się rezerwa zerowałem licznik kilometrów dziennych i jeździłem jeszcze około 70-80 km, no w zimie max 50 km, a wskazówka była dawno poniżej 0 i nigdy paliwa mi nie zabrakło :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 16:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
tego się do końca nie dowiesz.
nie wiesz w jakim stanie jegst pływak... bądź oba pływaki, nie wiesz czy samochód stoi prosto tzn na prostej płąszczyżnie, czy nie jest przechylony tak że pływak pokazuije błędne ilości
raz pokaże tak raz inaczej
zsada jest to że nie wolno jeździć na rezerwie bo przepali sie pompkę
...tym bardziej jak ma się gaz... bo możesz nie wiedzieć że właśnie się skończyła i pompka chodzi na sucho
z resztą na "sucho" długo nie pochodzi
zatrze się w parę minut


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL