BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Co to za instalacja ?
PostNapisane: 29 września 2009, 13:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 187
Moje BMW: e30 328i
Koledzy , sprawa wygląda tak :
mam e34 z silnikiem m20b25 . Jest założona instalacja gazowa , której jeszcze nie używałem ponieważ z tego co mi ojciec powiedział , coś tam do wtrysków nie jest podłączone (?) . Zastanawiam się czy ,aby przypadkiem nie dac tego do sprawdzenia i zrobienia ,zeby sobie taniej polatac (chocby w mieście , na trasie nie narzekam na ten silnik ;) ) . Mam całą dokumentację jeśli chodzi o tą instalację i oto co udało mi się wyczytac :

- Reduktor BRC typ TECNO-g-g-100kW numer 4850
- Zbiornik typ STAKO CYL 80L numer 467/7246
- Wielozawór typ BRC EUROPA numer 4CL 1410
- Inny typ WIELOPUNKT + LECHO

Co to jest ? Dobre to ? Warto podłączac w ogóle ? Czy zainwestowac w coś lepszego ?
Ile może kosztowac to wszystko gdybym chciał sprzedac ?

prosiłbym o pomoc , bo w sprawach LPG jestem noob a mechanikom i gazownikom i tak nigdy nie będę ufac ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 14:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Reduktor do 100KW, o ile dobrze zrozumiałem, jest za mały.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 15:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 187
Moje BMW: e30 328i
Nikt nie podzieli się swoją wiedzą ? :(

jiGsaw napisał(a):
Reduktor do 100KW, o ile dobrze zrozumiałem, jest za mały.

można jaśniej ? Co byś polecił w takim razie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 16:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Reduktor jest za mały, w sensie jest przeznaczony do mniejszej mocy niż Twój silnik (100KW to około 135 - 140k, M20B25 ma 170km). W skrócie - jakiś kretyn chciał zaoszczędzić. Co zrobić? Udać się do dobrego gazownika, niech przejrzy instalację gazową. Jeżeli sekwencja - wywalić lub doprowadzić do ładu (wymienić reduktor i co trzeba, dosztukować, podłączyć, wymienić filtry itp.). Jeżeli zwykła instalka to ja bym tego nie ratował. Reduktor na 100% musisz wymienić, jeżeli faktycznie jest do 100KW.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 17:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 187
Moje BMW: e30 328i
Dzięki kolego , chociaż czegoś się dowiedziałem na temat tego całego ustrojstwa ;)
Czyli nie pozostaje mi nic innego jak jechac do gazownika i "nabic się w butelkę" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 17:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
jak masz mozliwosc to zorientuj sie jak koles na ul. koronowskiej z terminami siedzi, bo ja tam bylem i jestem zadowolony, sprawdzil cala instalacje w rozpadajacej sie E30tce i zadnych problemow

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 18:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 187
Moje BMW: e30 328i
ile za taką przyjemnośc chcieli ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 18:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
mi wymienial na nowy parownik bo stary byl sredniowieczny, wymienil przewody i sprawdzal, teraz nie pamietam ale wziol cena reduktora 350 + 100 zl robocizna jak dobrze pamietam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL