BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 19:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 08:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
szkoda ze nie produkowano e34 528i :/ bo ja mam srednie 16-17 na codzien... a e39 nie kupie bo zbiera mnie na wymioty na ich widok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 13:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
328 tak mało pali :przestraszony: aż nie dowierzam :zdziwko:
to w takim układzie mozna zapomniec o gazie :hyhy:
choć przy waszym maximum znając zycie bede musiał sobie dodać te 2-3 litry :kwasny:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 13:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
esiue30, ojciec miał 328i, przy spokojnej jeździe paliła 7.2-7.4, przy dosyć dynamicznej jeździe ok. 10-11, przy dynamicznej ok. 13, a na maxa 16-17, poważnie

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 13:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
naprawde ciężko mi jest uwierzyć, mam nadzieje że się to potwierdzi :ok:
nawet rozważe brak lpg ale to zobaczymy :/
tylko najgorsze jest to że głównie ganiam po mieście :kwasny:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 13:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
esiue30 napisał(a):
głównie ganiam po mieście :kwasny:


przyjmij średnie spalanie na poziomie 11-13/100, na pewno nie będzie więcej

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 13:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
dużo lepiej idzie od 325? czy raczej podobnie?
sprzedaje teściową :rotfl: musze mieć 328 klama zapadła :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 13:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
PB :
spokojnie jadac w trasie - 8-9 /100km
spokojnie po miescie- 10/100km
niespokojnie po miescie - 13-15/100km

LPG :
spokojna trasa - 10/100km
spokojne miasto - 12-13/100km
niespokojne miasto - 16-17/100km

zeby jeszcze tylko te osiagi w 328i byly ciut lepsze ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 14:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
esiue30 napisał(a):
dużo lepiej idzie od 325? czy raczej podobnie?
sprzedaje teściową :rotfl: musze mieć 328 klama zapadła :hyhy:


odczuwalnie lepiej, nie wiem czy dużo (pojęcie względne) ale lepiej :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 14:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
kiloff napisał(a):
zeby jeszcze tylko te osiagi w 328i byly ciut lepsze ;)


no to lepiej to chyba juz ///M

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 14:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ew. 328i po kilku modyfikacjach, moc rzędu 230KM to dla tego silnika pestka :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 18:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Kornelio napisał(a):
325 spala 15-17/100 w miescie. w 328 mozesz liczyc na 11-13.


Chyba z uszkodzonym przeplywomierzem albo sonda.. Moje 325 po lekkim modzie ( soft ) wzielo 12.5 ( ostatni pomiar - paliwo 95 statoil ), poprzedni pomiar 11.7 ( Verva ). Jazda 100% miasto, bez katowania.

Dodam, ze auto toczy sie na gumach 215


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 18:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
rorafalki napisał(a):
ew. 328i po kilku modyfikacjach, moc rzędu 230KM to dla tego silnika pestka :hyhy:

tak ale słyszałem że traci sie moment jeśli chodzi o manewr z kolektorem i to jeszcze nioe zawsze działa ale ogólnie jeszcze tego tematu nie ogarnołem wiec nie wiem

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 20:08 
ok. już mnie przekonaliście do wyższość silnika 2.8 :) , wielkie dzięki, ale jak ktoś jest zorientowany w temacie np. „Kiloff” to proszę jeszcze o jakieś dokładniejsze informacje na temat gazu sekwencyjnego bo jednak chciał bym go założyć (orientacyjne ceny instalacji sekwencyjnych dla 2.8 i kwestia umieszczenia zbiornika z gazem).
Z góry dzięki za odpowiedź


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 22:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
esiue30 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
ew. 328i po kilku modyfikacjach, moc rzędu 230KM to dla tego silnika pestka :hyhy:

tak ale słyszałem że traci sie moment jeśli chodzi o manewr z kolektorem i to jeszcze nioe zawsze działa ale ogólnie jeszcze tego tematu nie ogarnołem wiec nie wiem


Inaczej, po wymianie kolektora nie traci sie momentu.. ale tez nie zyskuje, rosnie tylko moc..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 06:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
reserved napisał(a):
Inaczej, po wymianie kolektora nie traci sie momentu.. ale tez nie zyskuje, rosnie tylko moc..

:hyhy: :hyhy: trzeba to późnmiej stroić poo wymianie dolotu?
ewentualnie ile można na wirusie wyciągnąć?

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 17:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
reserved napisał(a):
Inaczej, po wymianie kolektora nie traci sie momentu.. ale tez nie zyskuje, rosnie tylko moc..


Czyli rosnie moment.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 17:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
TomekB napisał(a):
Czyli rosnie moment.
:zdziwko:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 18:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
esiue30 napisał(a):
TomekB napisał(a):
Czyli rosnie moment.
:zdziwko:


A od czego ma wzrosnąć ta moc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 18:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
TomekB napisał(a):
A od czego ma wzrosnąć ta moc?


od zmiany kolektora ssącego od 2,5

od zmiany kolektora ssącego od 2,5 + strojenie

tylko stojenie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 19:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
esiue30 napisał(a):
TomekB napisał(a):
A od czego ma wzrosnąć ta moc?


od zmiany kolektora ssącego od 2,5

od zmiany kolektora ssącego od 2,5 + strojenie

tylko stojenie


Aj nie o to przecież pytałem. Chodziło mi o to że jak rośnie moc to znaczy to tyle że rośnie też moment i nie bardzo wiem co reserved miał przez to ("po wymianie kolektora nie traci sie momentu.. ale tez nie zyskuje, rosnie tylko moc..") na myśli.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL