BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E34] 525iA M20B25 - zagazowanie
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 00:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Wiem, że do M50 lepsza jest sekwencja, ale jak kupowałem auto, to wyboru dużego nie było i brałem z tym, z czym mam teraz. Z perspektywy czasu powiem, że wkurza mnie trochę brak mocy, wkurza mnie że raz na parę miesięcy wypali i wkurza mnie jeżdżenie na gazie, ale wolę E34 na gazie, niż złudną ekonomię Diesla lub jakiegoś Fiata z silnikiem od kosiarki.

O sekwencji nawet myślałem, ale dorzucenie 2500 PLN do auta wartego obecnie jakieś 4-5 tysi nie jest dobrym pomysłem, szczególnie że za 2500 można by zrobić wiele lepszych rzeczy w samochodzie.

Natomiast w E30 2 generacja (BRC) była całkiem fajnie zrobiona. Różnicy pod butem raczej nie czułem, fajnie ciągnęło i nie sprawiało żadnych problemów. Nawet kumple, z którymi jeździłem do pracy, po jakimś czasie od przesiadki do E34 stwierdzili, że E30 lepiej wciskało w fotel.

Kyokushin napisał(a):
Czy dla Ciebie, jak auto się toczy i nawet nie strzela w te klapki za często, to znaczy że już daje rade i jest git?

Jak auto jest w dobrym stanie i nie chcemy go odpuszczać ze względu na rodzaj instalacji (jest już zamontowana 2gen), to można brać. Obecnie ceny lecą w dół i jak zamierzamy dłużej jeździć tym autem, to można założyć sekwencję w każdej chwili.
Jeśli natomiast kupujemy zadbane auto bez gazu i myślimy o założeniu, to oczywiste jest, że tylko sekwencja, a druga generacja to poroniony pomysł i należy się przed nią bronić rękami i nogami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E34] 525iA M20B25 - zagazowanie
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 07:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
ULLISSES napisał(a):
Różnicy pod butem raczej nie czułem


Bo II generacja to tak jakbyś wsadził w dolot skarpetę. Lub skarpetę w usta i próbował oddychać przez usta. Dlatego właśnie różnicy nie czułeś.

Ja bym tam auta z II gen nie kupił, a jakbym kupił to bym albo wywalił zwężki, reanimował i jeździł na Pb albo założył sekwencję.
Przy zakupie auta, jeżeli jest I lub II gen to albo się olewa, albo trzeba to traktować jako rzecz do zrobienia, tak jak np wymiana szyb, wymiana kół, wymiana skrzyni - po prostu jako defekt.
Jazda na II gen to tak jakby z przebitymi kołami jeździć - no da się, będzię się toczyć, można się i szybko toczyć.
W każdym razie, tak to niestety wygląda, wiem bo sam miałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL