BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 22:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie widzę tu żadnych przeciwników gazu. Jeno przeciwników druciarstwa i instalek starych generacji w BMW, zwłaszcza w silnikach na plastiku.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 22:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A ty????
Masz gaz kolego???

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 08:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Mam, a jak będzie kasa to przerabiam na sekwencję od razu :]

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 12:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
hehe może ja tak tanio nie jeżdżę ale jak Ci rabnie gaz i połowa dolotu będzie do śmieci to daj znać wtedy policzymy twoje oszczędności :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 16:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Ojeju zanim to nastąpi to zaoszczedzę na następne auto...A ja nie mówie ze nie ale nia mam tyle aby przerobic na sekwencję.Włożyłem juz w te auto sporo i teraz planuję tylko jeżdzić.

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 16:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
na gazie I generacji napewno pojeździsz bezawaryjnie ze 10 lat :rotfl: :rotfl:

Chłopie wszyscy piszą, żebyś nie drutował a Ty dalej na upartego twoje auto rób co chcesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 17:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Na tym gaze czyli 1 generacji jeżdzi już od 1992 roku.Mam wpis z pieczątką BMW.!!!! NIe wiem jak to się stało ale wiem ze te auto stało w jakims serwisie przed 4 lata jako auto tanio jeżdzące.Mam heh wszystkie papiery na to itp.Auto od nowści ma przjechane prawie 200 tys km i tamten parownik nie był wymianiany.Zreszta to są wasze opinie ja dziękuję że tak mi to odradzacie ale ja wole pieniądze wydać na rodzine i córke niz na auto które ma 17 lat...Rodzina ważniejsza.I tak juz z tym gazem to zostawię.Jak mi sie gaz popsuje wywale ii będę jezdził na benzynie.Dziękuję za usilnie przekonywanie do oczywistego żeby gaz wywalic.Ja mam gaz i nie zamierzam go wyrzucać.Pozdrawiam

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 21:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
od 1992 na LPG? To wtedy było to w ogóle? Jeszcze nie w PL? :zdziwko: Tu nie chodzi o popsucie gazu tylko o popsucie dolotu i wylotu, bo Twój silnik ma te elementy plastikowe, a to droga sprawa.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 21:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Był...ALe jako auto poglądowe które mało pali....

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Ja tam na inst z parownikiem latam ponad 3 lata,poprzedni właścicel latał rok i nie ma żadnych problemów.Odpukać:) Więc jak jest wszystko dobrze ustawione i przede wszystkim serwisowane nie powinno być problemów.I podstawowa zasada nigdy nie odpalać na gazie bo wtedy to niestety ale proszenie sie o kłopoty...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 22:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Dokładnie, zwykły gaz (czyt. nie sekwencja) lata u mnie już rok i nie ma żadnych problemów, rozgrzewam autko do kreski ponad niebieskie pole potem przełączam na gaz i cieszę się z jazdy na LPG, naprawdę nie jest to tragedia Panowie, założyłem tzw. "dopalanie gazu przy gaszeniu" ja przekręcę kluczyk na OFF :-) to tak długo silnik pracuje aż wypali gaz z kolektora, i później przy odpalaniu nie ma strzałów, tankuje ponad rok czasu na jednej stacji i też przez taki sam czas nie mam żadnych problemów z instalacją

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 09:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No problemów może akurat Ty nie masz, póki co, ale te 150km z "Moje Bmw" to mógłbyś sobie darować, bo ich nie ma na tej instalce.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 09:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dokładnie raczej coś koło 110KM-120KM :) miałem E-34 M50B20 na PB w idealnym stanie i brakowało jej sporo dołu i ciut góry na mieszalniku jazdy sobie nie wyobrażam.

Swoja drogą ciekawe jak by było ze strzałami jakbys zrobił konkretną traskę parę razy do czerwonego pola albo jakiś zlocik z torem sprawnościowym oj piękne bum by było na torze hehe :) Wtedy wychodzi sprawność silnika i instalki pod maksymalnym obiążeniem a nie przy kulaniu sie na 2500RPM :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 12:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
jiGsaw napisał(a):
póki co, ale te 150km z "Moje Bmw" to mógłbyś sobie darować,



Jeśli chodzi o mój podpis to chciałem wyrazić w nim jakiego rodzaju mam silnik a nie ile ma aktualnie mocy i że moje 520i ma silnik M50B20 a nie M20B20

Czasami dochodzi do czerwonego pola ale nieczęsto, ponieważ nie jestem kierowcą rajdowym tylko użytkownikiem dwulitrówki :D

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
w M50B20 do prawie każdego wyprzedzania potrzeba czerwonego pola wiem miałem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 20:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
dupa Jaś, nieprawda, da się ale musi być odpowiedni kierowca :D hehehehehe

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 23:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 729
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E65 & Megane III
Kod silnika: 735i
groocha napisał(a):
dupa Jaś, nieprawda, da się ale musi być odpowiedni kierowca :D hehehehehe


no jak wyprzedzasz malucha i widzisz, ze przez nastepne 2km nic nie jedzie z naprzeciwka to napewno, ja mam 2.8 e46 i co chwile mam na czerwonym polu

_________________
nie regulaminowy podpis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 09:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
:zdegustowany: a ja nie lubie zwykłego gazu w scorpio 2.9 cosworth jeździłem i strzelał przy każdym wciśnięciu gazu w podłogę. Mam uraz. Potem założyłem blos i było ok

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 16:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
KaZi napisał(a):
no jak wyprzedzasz malucha i widzisz, ze przez nastepne 2km nic nie jedzie z naprzeciwka to napewno, ja mam 2.8 e46 i co chwile mam na czerwonym polu


a jeździj chłopie jak chcesz, i tak długo nie wróżę tej twojej EEEEEEEczterdzieściszejść :rotfl: :rotfl: , ciągle na czerwonym polu to i tak nie jest prawidłowa eksploatacja auta, a tym bardziej nie jest to dobre dla silnika, a tak wogóle to co to ma chłopcze do znaczenia że ty masz te swoje EEEEEEEczterdzieściszejść z silnikiem 2.8 i dajesz jej ciągle po gaciach?? nie rozumiem :zdziwko:

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 08:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
groocha nie rób z siebie głąba bo jak twierdzisz, że twoje 520i w którym zostało może ze 120KM potrafi spokojnie wyprzedzać bez redukcji co potrzeba znaczy, że suniesz na trasie 80km/h i nic nie wyprzedzasz miałem 520 zdrowe na PB to mi tu kitu nie ciśnij :)To nie 540 V89, żeby dołem zjadało innych użytkowników dróg :) Ja jeździłem spokojnie ale dzień bez czerwonego pola to była rzadkość teraz w V89 rzadziej mi się zdaża :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL