BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 22:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
o ile sie nie myle to żeby zachować moment a żeby wzrosła moc to trzeba przenieść moment w wyższy zakres obrotów bo moc to przecież moment razy obroty no tak??
więc wynika że po zmianie kolektora moc będzie wyższa ale tez przy wyższych obrotach hmmm... poprawdzie mnie bo moze źle to obczajam :zdziwko: ;)

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 11:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
esiue30 napisał(a):
o ile sie nie myle to żeby zachować moment a żeby wzrosła moc to trzeba przenieść moment w wyższy zakres obrotów bo moc to przecież moment razy obroty no tak??
więc wynika że po zmianie kolektora moc będzie wyższa ale tez przy wyższych obrotach hmmm... poprawdzie mnie bo moze źle to obczajam :zdziwko: ;)


Popatrz na wykresy po takich modach i wszystko sie wyjasni:) W serii m52b28 dostaje czkawki na wyzszych obrotach (temu nie ma sensu krecenie go do obucha przy sprincie) a po wstawieniu mniej restrykcyjnego kolektora odzywa i trzyma moment jeszcze troche wyzej co przeklada sie na wieksza wartosc Pmax (za to przy wyzszych obrotach).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 12:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Cytuj:
Popatrz na wykresy po takich modach i wszystko sie wyjasni:) W serii m52b28 dostaje czkawki na wyzszych obrotach (temu nie ma sensu krecenie go do obucha przy sprincie) a po wstawieniu mniej restrykcyjnego kolektora odzywa i trzyma moment jeszcze troche wyzej co przeklada sie na wieksza wartosc Pmax (za to przy wyzszych obrotach).

czyli tak jak myslałem :hyhy:
nigdy nie widziałem wykresu po tym modzie z kolektorem bo nie szukałem w tym temacie.
ciekawe jak jest z lpg pewnie najlepiej było by przed założeniem lpg zapodać ssący z 2,5
jak myslicie???? :zakrecony: :znudzony: :/ :zalamany:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 15:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
esiue30 napisał(a):
ciekawe jak jest z lpg pewnie najlepiej było by przed założeniem lpg zapodać ssący z 2,5
jak myslicie???? :zakrecony: :znudzony: :/ :zalamany:


No pewnie, bo inaczej to dwa razy ta sama robota i "popsuty" kolektor Ci zostaje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 15:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ciekawe tylko czy nie bedzie dla nich problemu ze strojeniem i tak dalej żeby to naprawde dobrze chodził oczywiście na tym kol. z 2.5
:znudzony: :zdziwko:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, 11:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
TU jest wszystko na temat. Mam tez gdzies na dysku wykresy po takich modach, musialbym poszukac.

"..Z wykresów które można było wcześniej znaleźć na forum było widać, że do ok 5000obr/min przebieg krzywej momentu pozostawał bez zmian, natomiast wartość maksymalna momentu obrotowego utrzymywała się tylko dłużej - stąd w efekcie przyrost mocy maksymalnej."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, 13:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
esiue30 napisał(a):
328 tak mało pali :przestraszony: aż nie dowierzam :zdziwko:


A co powiesz na 10/100 przy mieszajej jeździe w 330Ci :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, 17:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
reserved,
berdzo chętnie popatrzył bym na te momeny,ale w takim razie trzeba ją dłuzej kręcić :/
ile można wyciągnąć na kolektorze i dobrym wirusie????

BaX, w to to juz napewno nie uwierze hehe :D

ja jestem jeszcze przyzwyczajony do spalania 2,5 na 12 wentylach :D
co prawda w mieście ekonomiczna to nie jest ale na trasie najmniej 8 literków pb :hyhy:

pozdro

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, 21:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
esiue30 napisał(a):
ile można wyciągnąć na kolektorze i dobrym wirusie????


~220. Ale nie wiem czy to przypadkiem tez wydechu ludzie nie robia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 06:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
esiue30 napisał(a):

BaX, w to to juz napewno nie uwierze hehe :D


Ale co ja moge że tyle pali? Powiedz mojemu auto żeby więcej paliło. Jeżdze nie patrząc na ekonomizer i tyle wyszlo trzy ostatnie tankowania, a że tankuje zawsze do pełna mam możliwość przeliczenia sobie sam i wyszło dokładnie tyle samo co wskazuje komp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 16:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
BaX, nie no świruje :D
nowe jednostki bmw o dużych pojemnosciach sa wbrew pozorom całkiem przyzwoite :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 00:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Ostatnie 2 dni jezdzilem 330 i niestety 10L to chyba jest osiagalne jak ktos ( przepraszam ) mieszka na jakies wiosce. Po Krakowie auto bierze przy normalnej jezdzie 13-14L.. Nie wierze w 10L.. 6 Cyl MUSI sie czyms napelnic, a moc nie bierze sie raczej z samego powietrza! To nie perpetum mobile.... Co do M52B28 to z kolektorem i DOBRYM programem bez problemu dochodzi do 230PS, a z wydechem i odpowiednim dolotem mozna uzyskac i ~240


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 09:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
generalnie to moja nie zeszla nigdy nizej niz 11/100 i to z patrzeniam non stop na ekonomizer, te nasze silniki cos musza sie roznic :p

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 13:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Santino napisał(a):
eneralnie to moja nie zeszla nigdy nizej niz 11/100
wiele teżzalerzy od tego jakieto miasto inaczej będzie w 15 tyś miasteczku a inaczej w warszawie czy innym wiekszym mieście

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 16:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
reserved napisał(a):
Ostatnie 2 dni jezdzilem 330 i niestety 10L to chyba jest osiagalne jak ktos ( przepraszam ) mieszka na jakies wiosce. Po Krakowie auto bierze przy normalnej jezdzie 13-14L.. Nie wierze w 10L.. 6 Cyl MUSI sie czyms napelnic, a moc nie bierze sie raczej z samego powietrza!


Średnio mnie to interesuje czy ktoś wierzy czy nie, ja mówie o jeździe, nie o staniu w korkach itd, itp. To akurat nie mój problem gdzie kto mieszka, a to auto tyle spali przy normalnym poruszaniu. Mam wam wkleić zrzut z kompa po 6xx km ile mam teraz średnie? A może lepiej nie.. "nie musze nic udowadniać"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2007, 11:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Nawet sie nie zastanawiaj i jeśli masz dosyć pieniędzy to kup 328i. Jeździ naprawdę super, ciągnie już od tysiąca obrotów, jest odczuwalna różnica pomiędzy 325i. Auto daje taką frajdę z jazdy, że często wyjeżdżam sobie bez przyczyny aby po prostu pojeździć i robię np. 100km po mieście. Jeśli ktoś lubi to na światłach 328i może dać sporo radości:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2007, 23:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: szczecin
potwierdzam mozna pokatac tym autkiem!!! nigdy nie mialem okazji jezdzic 325 wiec ne porownam tych dwoch. wiem tyle ze pali mi 12 na miescie. raz mi spalil 13 ale to juz mnie ponioslo.fakt zbiera sie rewelacyjbie.zastanawialem sie nad gazem ale narazie wybilem sobie to z glowy jeszcze mnie stac na 12l/100km. pozdro
A jezdze tak!!! jak trzeba to depne mu a jak nie to czasem tez i wychodzi 12 wiec spalanie nie takei straszne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2007, 19:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: £AGÓW LUBUSKI
Piękna qpeja :07:

_________________
norbi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2007, 23:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 35
Lokalizacja: Radomsko
wyjazd na wakacje- Moje 2,8 (w cabrio wiec ciezsze) na kapciach 235, w automacie, 4 osoby z bagazami, spalilo 9,1 (srednia z 1400km ,700 w sumie trasa,700km krecenie sie na miejscu po wiosce).Jazda normalna,bez zamulania, na trasach praktycznie caly czas 160. Uwazam ze jest calkeim niezle:) 2,8 lepsze niz 2,5 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 14:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
moje 325 wciaga 11-12 wachy miasto (godziny jazdy luzne) zmiany w zakresie 5k obrotow +/- ale wiem ze jest roznie ja mam 170k przejechane ale jak wydymana to moze wiecej palic ..... kumpla 320 wciaga 13l :) wiec bywa roznie
co do 330CI to true :]

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL