BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 03:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 14:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
GOLAS30, niech jeszcze raz spróbują regulacji, tylko niech zrobią moim sposobem, a tak wogóle to zapytaj ich jakie dysze Ci włożyli??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 17:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Wiem tylko tyle ze listwa jest Valtek. Jakie powinny byc dysze. A poza tym zgasła menda:).

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 09:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Już kiedyś Ci pisałem:
Cytuj:
Jeżeli listwa to valtek:
Dysze 2.0
Ciśnienie 1.1 - 1.2 bar (i co najważniejsze stałe a nie skaczące)
obowiązkowo podłączone podciśnienie do reduktora.
Króćce mniej więcej tak jak Pinczer pokazał (ja montuje jeszcze bliżej)
Zależy też gdzie się wpięli w układ chłodzenia samochodu, może reduktor jest niedogrzany??

Ważne też jest, gdzie podali gaz, czyli to co pisał Pinczer, w przypadku twojego silnika, to bardzo ważne.
Mógł byś zrobić jakąś fotkę żeby było widać króćce, tak jak na zdjęciu Pinczera.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 16:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Panowie, przejechalem ponad 1tys km i auto naprawde jedzie na gazie. Osiagi praktycznie takie same na LPG jak PB z tym ze liswa chalasuje tak jakby to byl diesel, na tyle mocno ze w srodku ja slychac. niestety nie mam klucza by sciagnac obudowe i zrobic foto. Podejrzalem gdzie jest zalozony wrtysk gazu i zaznaczylem jego polozenie zielona strzalka na foto Pinczera. Do tego listwy wtryskowe zalozone sa po drugiej stronie obudowy tzn nie od strony kolektora ssacego tylko od strony opkrywy zaworow. Co o tym sadzicie czy to bedzie dzialac dlugo i tak jak nalezy? I jeszcze jedno, dysze sa 2.0 cisnienie stale 1.2 bar.
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2009, 16:13 przez GOLAS30, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 16:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Nie ukrywam ze martwie sie bo nie kosztowalo to 100zl tylko 3tys... Errata HALAS a nie chalas:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 09:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jeżeli listwy hałasują, to albo maja tak duży skok, jest to typ BFC gdzie stosuje się mniejsze dysze, albo najnormalniej w świecie są wykaszanione. Stukanie to objaw wybitych oringów na tłoczkach. Listwy gazowe pracują nieco głośniej niż wtryskiwacze benzyny, jednaj w przypadku gdy słyszysz jakby młoteczkiem ktoś nawalał w metalowy element, to zażądaj wymiany listw na gwarancji. Masz do tego pełne prawo. Jeżeli zakład montażu podchodził do regulacji minimum 3 razy, to masz prawo żądać wymiany listwy, a jeżeli to nie pomoże, sterownika.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Dzis dokladnie osluchalem te listwy i sek tkwi w tym ze przykrecone sa do plastikowejobudowy i to przez ten cholerny plastik tak niesie. Miedzy listwy a obudowe wlozylem paski pianki by listwy nie dotykaly bezposrednio obudowy i jest zupelnie inaczej nawet calkiem cicho.

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Udalo mi sie dzis zrobic foto jest zrobione z malej odleglosci ale widac gdzie znajdyje sie dysza. Czy jest w dobrym miejscu?

Obrazek

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 21:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
To nie jest najlepsze miejsce na ten króciec. Na zdjęciu dokładnie nie widać, ale mam nadzieje że jest on pochylony pod kątem w stronę głowicy. Czyli podobnie do wtryskiwacza benzyny.

Ustawiałem auto z tak zamontowanymi króćcami i jeździło bez problemu. Stawiam raczej na tą listwę. Poprostu jest jakaś lewa, albo nie wyrabia.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL