Lukezz napisał(a):
piszac to miałem na myśli jazde w zakresie obrotowym do 2 tyś!!!(co niektórzy tak jeżdzą zwłacza z dużymi motorami)
ale tu nie ma o czym pisac, przeciez nikt o zdrowych zmyslach jadac 70km/h na 5 biegu ledwo muskajac gaz nie wcisnie gazu do oporu az korby zaczna skwierczec tylko zredukuje bieg i dopiero przyspieszy, nawet nie bralem po uwage tego ze ktos moze przyspieszac na wysokich biegach bez redukcji meczac silnik... wiec nie wiem o czym piszesz,piszac
Lukezz napisał(a):
zakresie obrotowym do 2 tyś!!!
nie rozumiem, chcesz powiedziec ze ktos przyspiesza do 2 tys obrotow i nastepny bieg? Wyraznie napisalem wczesniej, ze przyspieszamy dynamicznie do danej predkosci i utrzymujemy ja delikatnie muskajac gaz nawet jak masz 1800 czy 1500obr a nie przyspieszamy na 5 biegu wciskajac gaz do oporu.
Wytlumacz prosze co znaczy
Lukezz napisał(a):
zakresie obrotowym do 2 tyś!!!(
bo nie rozumiem? Znasz kogos kto tak meczy silnik? Jesli tak to wytlumacz mu ze sie tak nie robi.
Lukezz napisał(a):
u siebie robiłem taki test jazda typowo jak piszecie spaliła mi 12l a jeżdząc dynamicznie 13,5l litr gazu
gazu kolego, na gazie nie da sie malo spalic na benzynie co innego.
330i przy bardzo dynamicznej jezdzie spalala mi 12.5 litra a przy jezdzie typowo emeryckiej spalala mi 8 litrow. tutaj chyba widac roznice?
teraz mam polo 1.0 i jak go paluje pali mi 7 litrow ale to doslownie opor caly czas, a jak jade bardzo oszczednie rekord byl 5.9 litra wiec 1.1 litra roznicy nie ma sie co spalac ale przy 4.5 litra juz jest o co sie spaalc nie?
